Hong Kong Amsterdam creëert campagne Nederlands Film Festival
15-08-2017 11:13:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3105 | Tags:

Voor hun campagne slaat de organisatie van het Nederlands Film Festival de handen ineen met Hong Kong Amsterdam. Het creatieve bureau ontwikkelde Je weet niet wat je ziet, waarvoor samengewerkt is met regisseur Madja Amin en fotograaf Sophie Hemels van Cake Film & Photography.

Het NFF en Hong Kong willen met het communicatieconcept de programmering van het festival voor het voetlicht brengen. In drie commercials en een online- en postercampagne zien we vijf personages die zichtbaar in vervoering gebracht worden tijdens het kijken naar een van de producties uit het festivalprogramma. Hiermee wordt de bezoeker aangespoord om zelf ook de vele kanten van de Nederlandse film te komen ontdekken.

De pay-off Je weet niet wat je ziet kan ook in letterlijk zin worden opgevat: van de ruim 300 titels zijn er namelijk meer dan 90 voor het eerst te zien op het NFF, waaronder openingsfilm Tulipani van Oscar-winnend regisseur Mike van Diem.

De commercial draait vanaf 17 augustus via Jean Mineur in bioscopen en filmtheaters door het hele land. Vanaf die dag zijn ook de eerste posters zichtbaar. De online campagne start 15 augustus.

www.hongkongamsterdam.com
www.filmfestival.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie