Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1379917

Desperados klopt aan bij Natwerk voor Be the Party Starter-campagne
17-07-2017 | 16:07:00
Natwerk is verantwoordelijk voor de strategie en de campagne Be the Party Starter van biermerk Desperados
Heineken vervangt Grolsch in Amsterdam ArenA
17-07-2017 | 13:17:08
De bierbrouwer verbindt zich tot en met 2026 als partner aan de ArenA. De ArenA en Koninklijke Grolsch hebben in goed overleg besloten de samenwerking te beëindigen
Heineken bevestigt Holland Heineken House in Zuid-Korea
13-07-2017 | 16:56:00
Ook tijdens de Winterspelen van 2018 in Zuid-Korea opent het Holland Heineken House haar deuren. Het Holland Heineken House ligt straks in het kloppende hart van de schaatswereld
Heineken komt met Coolbag
04-07-2017 | 10:02:06
Heineken introduceert de Heineken Coolbag: een comfortabele koeltas waar je volgens de brouwer uit Zoeterwoude mee gezien kan worden deze zomer
Cloudfactory maakt internationaal werk voor Heinekens cidermerk Strongbow
04-05-2017 | 16:51:00
Creatief bureau Cloudfactory, dat eerder onder andere Go Places voor Heineken maakte, heeft nieuw werk gemaakt voor Heinekens cidermerk Strongbow
The Heineken Bakery een dag langer open
22-03-2017 | 06:31:00
Heineken heeft besloten om de deuren van The Heineken Bakery aan de Vijzelgracht 37hs ook op woensdag 22 maart te openen van 11.00 tot 18.00 uur
Heineken gaat brood bakken in The Heineken Bakery
16-03-2017 | 08:09:00
Heineken opent binnenkort de deuren van zijn eigen bakkerij in Amsterdam. Een tijdelijke bakkerswinkel waar broden gebakken worden met een geheim ingrediënt van Heineken: A-gist
Directorsnl Awards 2017 uitgereikt: Heineken in de prijzen
14-03-2017 | 06:10:00
De uitreiking van de Director Awards 2017 stond in het teken van verbetering van de positie van regisseurs
Olympiërs in actie tijdens lustrumeditie Heineken Roeivierkamp
10-03-2017 | 09:24:00
Op 11 en 12 maart gaan 3500 nationale en internationale deelnemers de strijd met elkaar aan
[Interview] Marketingmanager Jetske Freeve over Heineken
27-02-2017 | 11:25:00
Het is Heineken samen met creatief bureau TBWA\NEBOKO weer gelukt: onlangs werd een nieuwe commercial gelanceerd en ook deze is duidelijk met veel aandacht en een fijn budget gemaakt. We spreken met marketingmanager Jetske Freeve over creatieve bureaus, media en inspiratie
WE ARE Pi creates ATL Outdoor Campaign Heineken
23-02-2017 | 13:56:00
The best ‘Dam welcome Outdoor campaign for Spring 2017 launches, introducing tourists across the world to the warm welcome of the Heineken Experience
[Commercial Review] Maurice van Susante: Heineken, Peugeot, Barbie
22-02-2017 | 10:23:00
Het absolute pareltje op videogebied van de afgelopen periode is de laatste commercial van Heineken. Storytelling, detail, humor en een Nederlandse signatuur spatten ervanaf
David Lette marketingdirecteur Heineken Nederland
21-02-2017 | 10:01:00
David Lette volgt Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als marketingdirecteur Heineken Brazilië
Coca-Cola enige food-merk in de Merken Top 40
13-02-2017 | 14:07:00
Deze week wordt de categorie in de lijst alleen vertegenwoordigd door Coca-Cola, op nummer 12 - vorige week nummer 39. Waar zijn merken als Unox, Heineken, Red Bull en Snickers?
TBWA\NEBOKO maakt commercial Heineken
02-02-2017 | 16:01:57
De commercial The Invention is via de socialmediakanalen van Heineken te zien en op de Nederlandse televisie
[Interview] Karlijn van Ruiten over Sourcy
24-01-2017 | 11:29:47
Sourcy is sinds lange tijd weer terug op televisie. Hiermee wil het mineraalwater meer bekendheid genereren buiten de horeca. Wij spreken met marketingmanager Karlijn van Ruiten over de Vol Nederlands Karakter-campagne, de samenwerking met Brand New Telly en het veranderende marketingklimaat
Amstel introduceert Amstel Ongefilterd
23-01-2017 | 11:33:00
Amstel introduceert Amstel Ongefilterd. Bierliefhebbers krijgen de primeur tijdens De Vrienden van Amstel LIVE! 2017 waar de brouwer het bier voor het eerst presenteert
MassiveMusic’s Heineken The Takeover wint drie EuBea Awards
26-10-2016 | 11:16:00
The Takeover is een interactief evenement waarbij de bezoekers tijdens Heineken muziekevents beslissen welke tracks er worden gespeeld
[Startup] Mart Postma partner van Londense startup NearSt
25-10-2016 | 12:20:57
In de functie van Head of Growth is Postma eindverantwoordelijk voor de sales- en marketingactiviteiten van het bedrijf