Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1332762

Uitgaven digital advertising stijgen 13 procent in eerste halfjaar 2017
10-10-2017 | 08:56:00
Video en mobile advertising stuwen groei online advertentiemarkt
[Column] Nathalie Peters: How To Make It Work
06-10-2017 | 14:31:00
Is het een gunstige ontwikkeling of juist een dominante waarbij bestaande merk-KPI’s niet langer gelden?
[Interview] Rein Vogel over de lancering van Digital Brixx
07-04-2017 | 13:34:00
Abovo Media lanceert Digital Brixx, hét bureau voor digital advertising. Wij spreken Rein Vogel, directeur Digital & Trading bij Abovo Media en vanuit deze functie ook verantwoordelijk voor Digital Brixx
IAB: Online advertentiemarkt groeit in 2016 met 11,3 procent
06-04-2017 | 12:40:45
De online advertentiemarkt is in 2016 explosief gegroeid naar een omzet van 1,6 miljard euro. Digital advertising liet hiermee traditionele mediatypen als tv, radio en print ver achter zich
Yvonne de Jager directeur IAB Nederland
14-03-2017 | 08:08:00
Yvonne de Jager is per 1 april directeur van IAB Nederland
[Column] Jeroen Verkroost: Kamergotchi, whiskyveiling, influencers… Algoritme is king!
26-02-2017 | 13:52:00
Als IAB directeur spreek ik regelmatig consumenten die niet blij zijn met de manier waarop er met ze omgegaan wordt op het internet.
[Column] Jeroen Verkroost: Het overschot aan advertentieruimte
26-01-2017 | 12:05:00
Uit recent onderzoek onder Nederlandse topmarketeers blijkt dat marketingprofessionals in zéér interessante tijden leven. Met alle recente ontwikkelingen is het voor hen een hele uitdaging te begrijpen wat de mogelijkheden zijn van nieuwe technologische innovaties en hoe daarbij moet worden omgegaan met (klant)data
Digital marketing stijgt met 20 procent in de marketingmix
20-01-2017 | 10:20:00
Wat is de visie van de Nederlandse top van marketeers op het gebied van marketing en innovatie? Op welke trends zetten zij hun mensen en budget in voor de komende drie jaar?
[Column] Jeroen Verkroost: Gelekt: De nieuwe privacywetgeving die Europa aan Nederland zal opleggen
16-12-2016 | 13:29:00
De concepttekst van de e-Privacy verordening lekte deze week uit – ook bindend voor Nederland. Ik neem je kort mee door de digitale highlights van de Europese Telecommunicatiewet. Wat verandert er voor bedrijven en consumenten
[Column] Jeroen Verkroost Hallo Commissariaat? Regels voor vlogreclame bestaan al twee jaar…
24-11-2016 | 23:08:00
RTLZ, NOS, BNR en de vakmedia schreven er gisteren over. Het Commissariaat voor de Media wil reclame richtlijnen voor vloggers op gaan stellen. De toezichthouder wil nu ingrijpen: sluikreclame in vlogs moet worden verboden
Mediabrands Marketing Sciences en IAB Nederland publiceren 'Adblocking onderzoek'
04-05-2016 | 10:43:00
Om een helder beeld te krijgen van de marktsituatie en cijfers over het gebruik van adblockers in Nederland, hebben Mediabrands Marketing Sciences en IAB Nederland in 2015 de handen ineengeslagen
IAB Nederland introduceert online advertising richtlijnen naar aanleiding adblocker-gebruik
04-12-2015 | 15:57:00
IAB Nederland trekt zich de feedback van de consument aan en neemt actie door richtlijnen op te stellen voor online adverteerders en uitgevers
IAB Nederland organiseert samen met BVA collegedag programmatic advertising bij De Persgroep
16-09-2015 | 11:12:00
Ruim 40 adverteerders zaten 8 uur lang aan de collegebanken gekluisterd bij De Persgroep om te leren van specialisten uit de IAB taskforce Programmatic