Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1332771

Groupe Renault neemt belang in Jedlix
10-10-2017 | 11:24:00
Groupe Renault neemt een belang van 25 procent in Jedlix. Deze Nederlandse start-up van Eneco Group is gespecialiseerd in het slim en duurzaam opladen van elektrische auto's, ook wel smart charging genoemd
Genomineerden 10e editie VIVA400 bekend
26-09-2017 | 14:48:10
De genomineerden maken kans op één van de vijf VIVA400 Awards in de categorieën zakenwonders, wereldverbeteraars, krachtpatsers, creatieven en knappe koppen
[Interview] Marjolein Verdam over VIVA400 Visionista’s
19-06-2017 | 12:12:00
Nu VIVA400 tien jaar bestaat, werd het tijd voor een spin-off. Dit werd VIVA400 Visionista’s, een springplank om ambitieuze, jonge vrouwen verder te helpen in hun carrière. We spreken met marketingmanager bij Sanoma Marjolein Verdam over het initiatief, de samenwerking met Renault en de resultaten
VIVA en partner Renault introduceren VIVA400 Visionista’s
22-05-2017 | 17:02:00
VIVA400 introduceert samen met partner Renault VIVA400 Visionista’s, de springplank om vrouwen verder te helpen in hun carrière
Rob Kamphues bestuurt Renault R.S. 01 tijdens Jumbo racedagen
11-05-2017 | 09:10:00
Coureur en tv-presentator Rob Kamphues neemt met de Renault R.S. 01 deel aan de Jumbo racedagen, die 20 en 21 mei op Circuit Zandvoort worden gehouden
[Cross Media Case 2017] Anneliese Bergman over VIVA400
21-03-2017 | 13:14:17
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt VIVA400 in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anneliese Bergman, Publishing Director bij Sanoma | SBS
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over VIVA400
17-03-2017 | 09:34:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt VIVA400 in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.
[Column] Jos van den Bergh: Succesvol avontuur met de Renault Kadjar en Captur
08-02-2017 | 11:25:00
In de designfilosofie van Renault komt na de levensfase ‘love’ de tijd dat mensen erop uittrekken en het leven gaan ontdekken. 'Explore life' volgt na de verliefdheid waarvoor de Renault Clio symboolstaat. In deze fase gaan mensen op avontuur
Renault en RTL lanceren nieuwe Extreme Roadtrip
08-02-2017 | 09:19:00
De video’s van Giel de Winter en Jay Jay Boske zijn te zien op RTL Basecamp, het nieuwe online travelplatform voor young millennials van RTL MCN
[Merken Top 40] Renault, Audi, BMW en Ford illustreren dynamiek automerken
09-01-2017 | 09:17:00
Automerken laten in de Merken Top 40 een grote dynamiek zien. Ze komen en gaan, afhankelijk van onder meer seizoen, campagnes, aanbiedingen en introductie van nieuwe modellen.
Volkswagen populairste merk binnen communicatiesector
22-12-2016 | 11:13:00
Het gebruik en kenmerken van 14.000 leasevoertuigen in Nederland werden geanalyseerd door leasemaatschappij ALD Automotive