Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1337783

Libelle grootste online vrouwenplatform
13-10-2017 | 10:54:29
Libelle.nl is het grootste online vrouwenplatform van Nederland. Dat blijkt uit cijfers van het Nederlands Online Bereik Onderzoek (NOBO).
[Onderzoek] Online nieuwsmedia populair bij reclamedoelgroepen
12-10-2017 | 10:12:23
Jong volwassenen, boodschappers, welgestelden en zakelijke doelgroepen zijn frequente gebruikers van nieuwssites en –apps. Dat blijkt uit analyses van NDP Nieuwsmedia van het NOBO online bereiksonderzoek.
[Column] Arthur Terpstra: Oorlog in de ochtend
10-10-2017 | 11:38:00
Het meest recente en misschien wel meest schrijnende voorbeeld van het effect van een verschuiving binnen de programmering, is de breuk tussen Mattie en Wietze. Na jarenlang consistent beleid bij Qmusic omtrent het duo, zorgde een inmenging van Sky Radio (lees: John de Mol) voor verval bij de ochtendshow
Drukke zomer voor online nieuwsmedia
06-10-2017 | 12:59:00
Komkommertijd? Tussen half juni en half september 2017 hebben 5 op de 6 Nederlanders het online nieuws geraadpleegd.
VINEX en SKO verlengen contract NOBO
08-09-2017 | 13:13:36
De Verenigde Internet Exploitanten en Stichting KijkOnderzoek hebben hun handtekening gezet onder de verlenging van het contract voor het Nederlands Online Bereik Onderzoek (NOBO)
[Column] Niels Bruinsma: De ontwikkelingen van het dagbladenlandschap
25-08-2017 | 11:24:00
Het is al jaren onrustig in de dagbladwereld. De totaal verspreide oplage van alle dagbladen ligt nu nog tegen de 3 miljoen exemplaren. Dat was vóór de eeuwwisseling wel anders, toen De Telegraaf alleen al een oplage van zo’n 800.000 had. Toch zien wij kansen om iets te doen aan de dalende oplagecijfers
[Onderzoek] Online zorgt voor groei landelijke dagbladmerken
23-08-2017 | 08:41:00
Het printbereik van de landelijke dagbladmerken bleef stabiel, terwijl de digitale nieuwsconsumptie bij deze merken voor groei zorgde
NOM: bereik print gelijk, digitaal stijgt
17-08-2017 | 14:24:00
Het printbereik van magazines is voor de tweede keer op rij stabiel gebleven en het digitale bereik is met 7 procent gestegen
Hoogste marktaandeel ooit voor portfolio BrandDeli
01-08-2017 | 12:54:23
De zenders uit het portfolio van BrandDeli hebben in de maand juli 19,9 procent marktaandeel behaald. Dit betekent een stijging van 16 procent ten opzichte van juli vorig jaar
&C snelst groeiende magazine merk op social media
28-07-2017 | 10:03:00
Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de vierde keer door Magazine Media Associatie (MMA) is gepubliceerd
[Column] Marianne van Soomeren: Waar blijven de hits?!
19-07-2017 | 13:59:00
Nieuwe hits. Wie gaat ervoor zorgen? RTL met een show waarin Gordon met een onbekende man gaat trouwen? Ik denk het niet. Maar ik laat me graag verrassen
Reizigers besteden meer tijd op het station
14-06-2017 | 10:02:16
Reizigers verblijven langer op treinstations om te winkelen, koffie te drinken of te eten. Exterion Media biedt adverteerders hierdoor meer exposure op ruim 300 NS stations
Team Vier onderzoekt effecten reclamefolder
18-05-2017 | 12:32:42
In opdracht van de landelijke folderverspreider Axender geeft Team Vier retailers inzicht in de effecten van de reclamefolder
[Interview] Karin Schut over VINEX en NOBO
17-05-2017 | 08:15:00
Na jarenlang bij mediabureaus te hebben gewerkt, is Karin Schut begin dit jaar gestart als directeur van VINEX. We spreken met Karin over het Nederlands Online Bereiksonderzoek (NOBO)
The Media Exchange: Qmusic grootste in online radio
06-04-2017 | 14:32:00
Qmusic is met een aandeel van 51 procent van het netto bereik, de grootste speler in de onlineradiomarkt in Nederland
Digitale oplage FD groeit, printeditie vrijwel stabiel
30-03-2017 | 09:25:00
Met 68.646 digitale abonnees neemt het FD een derde positie in na de algemene dagbladen De Telegraaf en De Volkskrant
[Cross Media Case 2017] Bas Otterspoor over de effectiviteit van online radioreclame
14-03-2017 | 14:03:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MeMo2 stuurt hun onderzoek naar de effectiviteit van online radioreclame in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Bas Otterspoor, Strategy Consultant van MeMo2
Radiocampagnes met online radio leiden gemiddeld tot 60 procent meer websitebezoek
03-03-2017 | 10:53:00
De combinatie van FM een online radiocampagne realiseert effect op de actiebereidheid (aankoopintentie) onder luisteraars en laat een stijging zien op gedrag (websitebezoek)
MSS 2016: Smartphone het meest gebruikte device om te internetten
01-03-2017 | 08:48:32
De smartphone is voor het eerst het meest gebruikte apparaat om te internetten. Het device wordt door 75 procent van de Nederlanders gebruikt om online te gaan
Take10Analytics gelanceerd
09-02-2017 | 09:15:00
Take10Analytics is het nieuwe label van Nagelhout MRS en Big Data Small in samenwerking met Team Vier
Initiative: Bereiksonderzoeken groeien langzaam naar elkaar toe
09-12-2016 | 11:48:00
Alle bereiksonderzoeken in kaart gebracht door mediabureau Initiative