Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1342687

Cartoon Network EMEA breidt modelijn The Powerpuff Girls uit
21-09-2017 | 13:42:58
Cartoon Network werkt samen met een aantal Europese modewinkels. De nieuwe collecties zijn vanaf januari 2018 verkrijgbaar
Playmobil introduceert licentiethema Dragons
28-08-2017 | 09:17:00
Playmobil lanceert het Dreamworks Dragons licentiethema. Het volledige thema is nu verkrijgbaar bij alle bekende verkooppunten
FEBO lanceert kledingcollectie in samenwerking met Natwerk
24-08-2017 | 11:27:00
Enkele weken geleden kondigde FEBO middels een teaservideo de komst van een limited edition kledinglijn aan. Hoewel menigeen dacht dat het een hoax was, is de collectie nu een feit
Collectie Lidl en Heidi Klum gelanceerd op New York Fashion Week
10-08-2017 | 13:17:35
Heidi & The City is het thema van de eerste gezamenlijke collectie van Heidi Klum en Lidl. Op 18 september start de verkoop in de filialen en in de webshop van Lidl Nederland
Groep creatieven begint Amsterdamse wijnmakerij
03-08-2017 | 15:03:48
De wijnmakerij is een initiatief van onder meer Remy Harrewijn (Festina), Gijs Kerbosch (Halal), Sjoerd Raaijmakers (Vice NL), Lenneke van Ingen (A Million Faces / Creative Connectors), Demian LaVigne (D&D) en Desmond Lissone (D&D)
Teaser: FEBO lanceert kledingcollectie
01-08-2017 | 11:28:00
FEBO lijkt zich te gaan storten op een brand extention in de vorm van een limited edition collectie. In de teaser van Netwerk zijn een shirt, korte broek en badslippers te zien
NU.nl start met het platform NUwonen.nl
11-07-2017 | 11:16:00
NU.nl lanceert NUwonen.nl. Het nieuwe platform informeert over het laatste woonnieuws en geeft tips en praktische informatie die complexe thema's rondom wonen uitlegt. ING en Samsung partneren in het project
CapeRock en Sundio Group ontwikkelen nieuwe identiteit voor Sunweb
06-07-2017 | 10:03:27
Aanleiding hiervoor was een herziene merkpositionering van Sunweb en de sponsoring van het wielerteam Team Sunweb
[Interview] Marjolein Verdam over VIVA400 Visionista’s
19-06-2017 | 12:12:00
Nu VIVA400 tien jaar bestaat, werd het tijd voor een spin-off. Dit werd VIVA400 Visionista’s, een springplank om ambitieuze, jonge vrouwen verder te helpen in hun carrière. We spreken met marketingmanager bij Sanoma Marjolein Verdam over het initiatief, de samenwerking met Renault en de resultaten
Quest lanceert Quest Junior
14-06-2017 | 12:56:35
Ter gelegenheid van de lancering worden 500.000 gratis exemplaren uitgedeeld op 5700 scholen aan kinderen uit groep 6, 7 en 8
VICE lanceert VICE Money
31-05-2017 | 11:27:00
VICE Money wil jonge mensen helpen het financiële landschap beter te begrijpen en handvatten geven om hun financiële toekomst uit te stippelen
Creatief bureau Tosti Creative opent tostibar in Amsterdamse Van Wou
30-03-2017 | 13:13:00
Tosti Creative opent op 31 maart een permanente tostizaak
The Heineken Bakery een dag langer open
22-03-2017 | 06:31:00
Heineken heeft besloten om de deuren van The Heineken Bakery aan de Vijzelgracht 37hs ook op woensdag 22 maart te openen van 11.00 tot 18.00 uur
[Interview] Stefan Tieleman over VICELAND
01-03-2017 | 10:31:00
Millenialmerk VICE heeft een eigen tv-zender gelanceerd: VICELAND. We spreken met General Manager Stefan Tieleman over de inhoud van de zender en de merkidentiteit van VICE
Exclusieve korting GTST Magazine via Adoptiq
14-02-2017 | 10:21:00
F&L Publishing Group biedt de gebruikers van het Adoptiq print platform een early-birdkorting aan op het nieuw te verschijnen Goede Tijden, Slechte Tijden-Magazine
[Interview] Dj Dannic over zijn kledinglijn bij Van Gils
31-01-2017 | 11:41:30
Met een nieuwe, eigen sportswearlijn bij Van Gils zet Daan Romers, alias dj Dannic, een nieuwe stap in zijn muzikale carrière. Wij spreken hem over wat kleding nu precies met zijn muziek te maken heeft
Glamour start online tv-serie Zweten met Donny Roelvink
25-01-2017 | 13:04:00
Na de serie Mooi Man, waarin bekende mannen hun mening geven over beauty, slaat Glamour nu de handen ineen met Donny Roelvink
[Interview] Jenny Meester over 10 jaar delicious.
21-11-2016 | 11:01:00
Het culinaire magazine delicious. bestaat 10 jaar en lanceerde onlangs een eigen productlijn. Het merk staat niet stil en blijft innoveren. We spreken met Marketing Director Jenny Meester over haar rol in de explosieve groei van de titel
SBS6-serie Dokter Tinus ook als boek
31-10-2016 | 11:35:00
Vanaf 18 november is het boek voor 10 euro online te koop en bij de bekende verkoopadressen
Delicious. lanceert eigen food productlijn
25-10-2016 | 09:04:00
Delicious, onderdeel van de multimediale uitgever New Skool Media, lanceert een eigen food productlijn met zorgvuldig geselecteerde, goede en lekkere food producten.