Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1337741

Fair Trade Original en Value Zipper ontwikkelen branded content campagne voor delicious.
19-10-2017 | 11:18:00
De Aziatische campagne was voor Fair Trade Original aanleiding om een samenwerking aan te gaan met Makkie Mulder, hoofdredactrice van delicious., en Patrick van Hooy van Value Zipper
Karwei sponsor van Eigen Huis & Tuin
29-09-2017 | 12:47:00
In het televisieprogramma, uitgezonden door RTL4, ligt de focus op inspiratie en het verfraaien van (woon)kamers door middel van styling, inrichten en combineren
[Interview] Caren Wassink over LINDA., branded content en adverteerders met lef
26-09-2017 | 08:37:00
Mood for Magazines, het mediabedrijf waar men dingen slimmer, mooier, leuker, effectiever doet. Met een sprankelende en verfrissende eigenwijsheid waar je vrolijk van wordt.
RTL Nederland neemt meerderheidsbelang in Adfactor
19-09-2017 | 11:28:00
Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere de RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes
Robert Guis aangesteld als Business Director V6K
12-09-2017 | 13:19:06
Van Zessen Klaar (V6K), creatief bureau uit Leiden, versterkt zich per september met Robert Guis. Guis maakt de overstap van Leo Burnett Amsterdam, waar hij ook werkzaam was als Business Director
Allard Frederiks partner in Out in the Open
05-09-2017 | 21:27:00
Allard Frederiks is partner geworden in Out in the Open, het brand publishing bedrijf dat Astrid Prummel een jaar geleden oprichtte met Susanne van Nierop.
Hé wat leuk! Een bericht van... Jort Koopman (en je mag zijn baan hebben)
23-08-2017 | 12:08:00
Met in mijn ogen de mooiste baan binnen het pand neem ik na 7,5 jaar, waarvan ruim 4,5 jaar bij NU.nl, afscheid van Sanoma en is het tijd voor een nieuwe uitdaging!
Samenwerking &C en WE
16-08-2017 | 13:29:00
&C Brand Studio en WE Fashion startten in deze brandedcontentsamenwerking de zoektocht naar de meest perfect verpakte mannenbillen
Stichting Klassieke Concerten en de Persgroep verdiepen samenwerking
25-07-2017 | 11:46:01
Dit najaar zal ADR (AD en de regiotitels) toegevoegd worden als onderdeel van de partnership
Value Zipper: 6 keer zo maak je goede branded content
14-07-2017 | 12:06:00
Het is al vaker gezegd: de consument ergert zich aan opgedrongen en irrelevante reclame-uitingen en adblockers vinden gretig aftrek. Branded content is een goed alternatief
NU.nl start met het platform NUwonen.nl
11-07-2017 | 11:16:00
NU.nl lanceert NUwonen.nl. Het nieuwe platform informeert over het laatste woonnieuws en geeft tips en praktische informatie die complexe thema's rondom wonen uitlegt. ING en Samsung partneren in het project
Holland Casino-activatie bij 538 bekroond met RAB Award
30-06-2017 | 10:17:00
Holland Casino en Talpa Radio hebben met de activatie Lukt ’t ze, of lukt ’t ze niet? in het 538-programma De Coen en Sander Show de Radio Advertising Award voor Beste Branded Content gewonnen.
[Interview] Patrick van Hooy over Value Zipper
27-06-2017 | 00:39:00
Patrick van Hooy is oprichter, eigenaar en comercial director van Value Zipper. Eerder had hij verschillende posities in sales bij TMG, Sanoma en De Persgroep.
Goede branded content geeft een hogere ROI dan goede reclame
23-06-2017 | 15:02:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging
Interpolis vindt partner in De Speld & Partners
13-06-2017 | 16:21:30
De samenwerking tussen de verzekeraar en website begon in het voorjaar van 2016. Het toen net opgerichte bureau De Speld & Partners ontwikkelde enkele advertorials voor Interpolis
[Interview] Freek Staps over merkjournalistiek van Second Degree
12-06-2017 | 09:56:00
Second Degree, onderdeel van Dept, start met een newsroom waar (oud)journalisten van onder andere het NRC, De Volkskrant en De Wereld Draait Door content produceren voor merken en media. We spreken met hoofdredacteur Freek Staps over de nieuwe afdeling
[Interview] Edwin Tromp over het vermarkten van voetballers
29-05-2017 | 10:59:00
Een aantal maanden geleden stapte Edwin Tromp in 90/24 Sports, een marketingbedrijf voor profvoetballers. Zijn eerste zet: het openen van een kantoor in Brussel, naast de bestaande kantoren in Amsterdam en Londen. Wij spreken hem over voetballers, internationale expansie en de grenzen van branded content
Fitchannel.com lanceert nieuwe marketingcampagne
23-05-2017 | 10:44:29
Online platform voor personal fitness training Fitchannel.com, lanceert een nieuwe marketingcampagne om de product-bekendheid te vergroten en nieuwe klanten te werven.
Sterrenchef Niven Kunz maakt gerecht van ingrediënten Franse Frietjes van McDonald’s
11-05-2017 | 09:40:00
De food-documentaireserie Kwaliteit & Herkomst is een serie afleveringen waarin de kwaliteit en herkomst van de ingrediënten van iconische McDonald’s producten centraal staan
[Interview] Muriel Oonincx over haar eerste spin-off: Famme Baby
25-04-2017 | 12:38:00
Wayne Parker Kent lanceerde onlangs Famme Baby, een spin-off van het succesvolle online magazine Famme. We spreken met hoofdredacteur Muriel Oonincx over baby’s, de samenwerking met Zwitsal en haar toekomstplannen met de titel
Branded content: het antwoord op adblockers!
14-04-2017 | 10:33:55
Branded content wordt zowel door afzenders, media als diezelfde consument gewaardeerd en is dus een goed alternatief voor de advertentie, die massaal wordt geblokt
Wayne Parker Kent en Muriel Oonincx lanceren Famme Baby
06-04-2017 | 13:59:08
Famme Baby is op advies van mediabureau Mindshare gelanceerd in partnership met Unilevers babyverzorgingsmerk Zwitsal
LINDA.tv en Talpa Fictie presenteren De Vlucht
04-04-2017 | 17:05:00
De Vlucht is een nieuwe mini-crimi (elke aflevering duurt 8 minuten), die vanaf woensdag 19 april te zien is op LINDA.tv
[Startups] Barbara van Erp over Snippet Media
30-03-2017 | 12:41:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2017 op 19 april in Amsterdam. We spreken Barbara van Erp, oprichter en managing partner van Snippet Media.
[Cross Media Case 2017] Anke de Jong over Glamour Beautylovers
20-03-2017 | 13:39:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. G+J Media stuurt Glamour Beautylovers in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour
[Interview] Madelon Fortuin: Bij NRC is het mobile first; al het andere volgt daaruit
17-03-2017 | 11:15:00
De dynamiek in de wereld van nieuwsmedia is enorm - en niet alleen bij TMG. NRC transformeert razendsnel richting digital en steeds vaker is het zelfs digital only.
Reclame is dood, lang leve branded content!
13-03-2017 | 14:58:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging.
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager Savory NL
20-02-2017 | 14:56:00
Voor AHOLD USA is MPG. per direct op zoek naar een Contentmanager Savory NL
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten zoeken echte relevantie in content
19-02-2017 | 22:40:00
Dolly van den Akker is business directeur bij MPG. Zij staat op nummer 50 in DeMedia100. Wij spreken haar.
Value Zipper salespartner Veen Media
16-02-2017 | 18:16:00
Veen Media is de uitgever van Jamie magazine, Filosofie Magazine, New Scientist, Maarten! en Historisch Nieuwsblad.

Nederlandse hotels en contentmarketing: we willen wel, maar ja tijd, kennis
16-02-2017 | 10:45:00
Nederlandse sterrenhotels maken nog weinig gebruik van contentmarketing. Gebrek aan tijd en kennis zijn veelal het grootste probleem. Dat zijn een paar conclusies uit een door online uitgeverij Ensanne.nl uitgevoerd onderzoek
Take10Analytics gelanceerd
09-02-2017 | 09:15:00
Take10Analytics is het nieuwe label van Nagelhout MRS en Big Data Small in samenwerking met Team Vier
Renault en RTL lanceren nieuwe Extreme Roadtrip
08-02-2017 | 09:19:00
De video’s van Giel de Winter en Jay Jay Boske zijn te zien op RTL Basecamp, het nieuwe online travelplatform voor young millennials van RTL MCN
[Interview] Slaven Mandic, CEO Wayne Parker Kent: Iedere vorm van creatie zit bij ons inhouse
05-02-2017 | 22:08:00
Slaven Mandic is CEO van Wayne Parker Kent. Hij staat op nummer 13 in DeMedia100. Wij spreken hem
Wayne Parker Kent voegt HP/De Tijd toe aan portfolio
31-01-2017 | 10:14:00
Wayne Parker Kent en HP/De Tijd zullen onder andere samenwerken op het gebied van sales en development
[Column] Gerard Molenaar: Creatief met commerciële content
23-01-2017 | 09:20:35
Het is ook zo’n aantrekkelijke gedachte voor uitgeverijen: goedkope, jonge krachten die op een leuke manier het verhaal van de adverteerder kunnen vertellen
[Interview] Erik Roddenhof, CEO Persgroep: Ons verdienmodel is gebaseerd op betrouwbaarheid
07-01-2017 | 14:33:00
Huize Roddenhof is een huis van contrasten. Op het ene moment gaat het er aan de keukentafel over miljoenenorders en dan weer moet elke euro worden omgedraaid.
Criteo introduceert Kinetic Design: een gepatenteerde technologie om per consument en realtime gepersonaliseerde merkadvertenties te creëren
12-12-2016 | 16:52:00
Criteo introduceert Kinetic Design: een gepatenteerde technologie om per consument en realtime gepersonaliseerde merkadvertenties te creëren
[Interview] Vincent Siegelaar over branded partnerships, crossmedia en data
09-12-2016 | 12:11:30
Toen Peter de Mönnink CEO werd van Sanoma, bevonden de aandeelhouders van SBS zich in een periode van moeilijke samenwerking, maar inmiddels worden de crossmediale vruchten geplukt. Wij spreken met Vincent Siegelaar, Sales Director bij Sanoma
RTL introduceert nieuw branded content product: digital placement en signage
05-12-2016 | 17:14:00
Dankzij de techniek van Mirriad kunnen adverteerders vanaf nu virtueel producten plaatsen in alle RTL-extensies
De winnaars van de Grand Prix Content Marketing 2016
18-11-2016 | 10:53:00
Het niveau van de inzendingen voor de Grand Prix Content Marketing (GPCM) was dit jaar aanmerkelijk hoger dan de afgelopen jaren volgens organisator en directeur van Platform Content Bert Groothand
[Interview] Barbara van Erp over haar Snippet Media
14-11-2016 | 10:12:00
Onder Snippet Media vallen de succesvolle online platforms Me-to-We, Mynd.nu en de nieuwste aanwinst Saarmagazine. Mede-eigenaar Barbara van Erp is zowel commercieel als redactioneel eindverantwoordelijk. We spreken haar over de twee petten die ze opheeft en de gevolgen die dat met zich meebrengt
[Interview] Mark Haring over branded content in films
19-10-2016 | 10:26:00
Branded content-specialist Value Zipper breidt door de samenwerking met Rick Engelkes Producties het dienstenaanbod uit met branded content in Nederlandse films en theaterproducties. Ik spreek met accountmanager Brand Solutions Mark Haring over de commerciële kansen
[Interview] Nathan Vos over storytelling bij Zin
17-10-2016 | 09:28:00
Storytelling en branded content zijn al lang geen vieze woorden meer. We spreken met Nathan Vos, hoofdredacteur van Zin, over hoe hij geloofwaardig blijft, de mogelijkheden die Zin biedt en het speelveld in het algemeen