Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1469975

Cabaretier Rob Scheepers en Sigma lanceren anti-reviewvideo
14-08-2017 | 11:55:00
Om onze ongefundeerde afhankelijkheid van reviews aan de kaak te stellen, lanceert Scheepers samen met Sigma Coatings een anti-review videoop stopmetvergelijken.nl
LEWIS, ACHTUNG! en Adobe genomineerd voor Digital Communications Awards
14-08-2017 | 09:45:00
LEWIS en ACHTUNG! mcgarrybowen zijn twee keer genomineerd voor The Hovering Art Director, een campagne voor Adobe
Sanne Vogel regisseert campagne Woedend! voor Soa Aids Nederland
14-08-2017 | 08:56:03
In de door Woedend! ontwikkelde campagne wil Man tot Man laten zien dat seks en seksualiteit voor iedereen een andere betekenis heeft
Spotify lanceert playlist generator voor jubilerend Lowlands
09-08-2017 | 14:13:13
Lowlandsfans kunnen hun eigen Spotifyplaylist aanmaken met hun favoriete Lowlandsoptredens van de afgelopen 25 jaar
Stichting Nederland Schoon lanceert online strandvideo
09-08-2017 | 12:16:30
Drie weken geleden hebben honderden mensen op tientallen stranden samengewerkt aan een project dat vanuit een helikopter is gefilmd
Lemon Scented Tea ontwikkelt concept Twente-glossy
08-08-2017 | 10:14:32
Het gratis blad Typisch Twente is onderdeel van de overkoepelende merkcampagne Tijd zat, in Twente
N=5 ontwikkelt tv-campagne KPN
01-08-2017 | 16:08:00
KPN lanceert een tv-campagne over een vakantieliefde die opbloeit via een vertaalapp en zet hiermee de Voel je vrij-campagne voort
ING pakt uit voor Pride Amsterdam
01-08-2017 | 14:50:00
ING geeft vervolg aan de Kleur het leven-campagne tijdens de Pride Amsterdam. ING ontwikkelde onder andere in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter
Elkeplek.nl start miljoenencampagne voor meer bekendheid
01-08-2017 | 10:48:18
Elkeplek.nl is een boekingsplatform dat plaats biedt aan ieder type recreatiebedrijf in Nederland
[Interview] Lucy van der Helm over de veelbesproken jongenscampagne van SIRE
27-07-2017 | 16:13:00
SIRE lanceerde een campagne om aandacht te vragen voor de (bewegings)vrijheid van jongens. Het sloeg in als een bom. Social media stroomden binnen no time vol met lof en kritiek. We spreken met de directeur van SIRE, Lucy van der Helm
Boomerang Agency creëert Unbox Your Life-video Samsung
27-07-2017 | 12:06:00
Het concept en de realisatie van de video zijn afkomstig van Boomerang Agency, met technische realisatie van StoryTEQ
Gemeente Den Haag kiest Weber Shandwick
27-07-2017 | 11:42:00
Weber Shandwick zal zich bezighouden met de ontwikkeling en uitrol van een strategische B2B-communicatiecampagne
Natwerk ontwikkelt B2B-campagne Port of Amsterdam
27-07-2017 | 10:58:10
Het vertellen van de onbekende verhalen uit de haven vormt de kern van de campagne The Greatest Port You Never Thought Of
Campagne Ogilvy Amsterdam en Philips voor Rijksmuseum
27-07-2017 | 10:52:31
Philips, Ogilvy Amsterdam en Rijksmuseum nemen ons mee in de medische wereld van de gouden eeuw via een socialcampagne
Kröller-Müller Museum en Lukkien lanceren First Time Vloggers
25-07-2017 | 14:01:00
Het Kröller-Müller Museum ontwikkelde samen met Lukkien vernieuwende promotiefilms voor de internationale markt
Sunshine and Sausages ontwikkelt zomercampagne Schiphol
25-07-2017 | 11:20:00
Sunshine and Sausages ontwikkelt de crossmediale zomercampagne 2017 voor de commerciele producten van Schiphol, waaronder See Buy Fly en Parking
Grey Amsterdam maakt SIRE-campagne
25-07-2017 | 10:46:00
SIRE lanceert de campagne Laat jij jouw jongen genoeg jongen zijn?. Met deze campagne wil SIRE opvoeders aan het denken zetten over hoe ze met jongens omgaan
Iris Amsterdam creates campaign Ella’s Kitchen
24-07-2017 | 11:55:31
The integrated campaign contains a targeted EDM series, amplified by a collection of online films, print and social media executions
Wakker Dier start tv-campagne tegen kiloknallers Emté
24-07-2017 | 09:16:00
Emté eindigde afgelopen half jaar hoog in de kiloknaller-ranglijst van Wakker Dier en is daardoor doelwit van de campagne
HEMA en XXS Amsterdam ♥ iedereen
21-07-2017 | 09:09:00
HEMA houdt van iedereen. Zonder vooroordelen. En dat wil HEMA dit jaar tijdens Pride Amsterdam op een bijzondere manier uitdragen
Heimat maakt Sorry-campagne voor Hornbach
20-07-2017 | 14:24:00
De komende maanden verschijnen op tv drie commercials waarin veel te volle auto’s de oorzaak zijn van irritante situaties op de weg en in de wijk
Weleda en MEC Wavemaker introduceren The Tiny Five
19-07-2017 | 09:58:00
Weleda introduceert The Tiny Five, de kleinste, maar meest belangrijke medewerkers in een reeks van vier video's
Europcar kiest voor Winkelman en Van Hessen
18-07-2017 | 11:16:00
In de campagne heeft het internationale thema Moving your way een lokale invulling gekregen: Kies je eigen weg. Europcar brengt je verder
Desperados klopt aan bij Natwerk voor Be the Party Starter-campagne
17-07-2017 | 16:07:00
Natwerk is verantwoordelijk voor de strategie en de campagne Be the Party Starter van biermerk Desperados
[Interview] Marc Oosterhout over praatjes met vreemden en 8 miljoen gesprekken
17-07-2017 | 13:50:10
De creatieve industrie is in samenwerking met 4 en 5 mei Amsterdam een campagne gestart om mensen met elkaar te verbinden. Omdat mensen steeds meer over elkaar praten, in plaats van met elkaar. We spreken Marc Oosterhout, voorzitter van de VEA, over 8 mln. gesprekken
Lukkien maakt crossmediale campagne vidaXL
17-07-2017 | 12:11:15
Online retailer vidaXL gaat live op televisie, radio en sociale media met een vervolg op de campagne Kan niet? echt wel!
Erkende Verhuizers kiezen voor M2Media
14-07-2017 | 13:32:00
De Organisatie voor Erkende Verhuizers, met circa 240 aangesloten verhuisbedrijven, heeft na een bureau-oriëntatie gekozen om haar marketing, media en creatie onder te brengen bij M2Media
BrandBase lanceert campagne WNF op Amsterdam FashionWeek
14-07-2017 | 10:19:50
Bas Kosters ontwierp een serie exclusieve tijgershirts
Flair & time to momo lanceren citydropping-campagne
13-07-2017 | 20:12:00
Reisgidsenserie time to momo en tijdschrift Flair voeren van 15 augustus tot en met 30 september 2017 een campagne in de boekhandel, waarbij 50 lezers kans maken om een citytrip te winnen naar onbekende stad
BMW presenteert Leftover Art
13-07-2017 | 17:32:00
'Nu tijdelijk een automaat op elke BMW', luidt de slogan van de actie die sinds enkele weken loopt waarbij elke nieuw aangeschafte BMW beschikt over een Steptronic automaat.
KWF verwelkomt 3 nieuwe ambassadeurs
13-07-2017 | 15:53:46
Dj Gijs Staverman, RTL 4-metereoloog Dennis Wilt en Qmusic-nieuwslezeres Fien Vermeulen zijn vanaf vandaag 'Vrienden van KWF'.
Roorda breidt uit
13-07-2017 | 09:45:00
Roorda Reclamebureau versterkt deze zomer de vloer met vier nieuwe talenten. Op de designafdeling is Dino Kho begonnen en op account start Michelle de Vos
Havas Lemz en Ambassadors: Stop met aardkloten voor Greenchoice
12-07-2017 | 06:56:00
Energieleverancier Greenchoice lanceert deze week een campagne die op een activerende toon consumenten oproept om het heft in eigen hand te nemen
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: NPO, KIA, KLM
10-07-2017 | 13:09:00
NPO bewijst: klein budget stimuleert creativiteit, Kia schiet net naast met ode aan het vrouwenvoetbal en de Care Tag commercial van KLM is bij voorbaat al prijswinnend
Wubbe ontwikkelt interactieve stand voor Sanex
06-07-2017 | 15:57:38
Afgelopen weekend vond Share a Perfect Day plaats. Bezoekers aan dit grote meerdaagse evenement, werden op de Sanex-stand getest op hun reflexen.
J. Walter Thompson Amsterdam en PLUS introduceren SuperSaus
06-07-2017 | 11:18:00
Undercover-groentesaus laat kinderen ongemerkt gezonder eten
Gemeente Den Haag kiest voor KOKORO Amsterdam
06-07-2017 | 10:37:00
KOKORO Amsterdam gaat samen met Den Haag Marketing aan de slag voor een toeristische campagne voor binnen- en buitenland
CapeRock en Sundio Group ontwikkelen nieuwe identiteit voor Sunweb
06-07-2017 | 10:03:27
Aanleiding hiervoor was een herziene merkpositionering van Sunweb en de sponsoring van het wielerteam Team Sunweb
Sunshine and Sausages en Wayne Parker Kent ontwikkelen SEAT Ibiza-campagne
06-07-2017 | 09:27:00
In de aanloop naar de lancering van de vernieuwde Ibiza wil SEAT de thematiek Start Moving introduceren en mensen met een can-do mentality aanspreken.
Parship kiest voor Storm Digital
04-07-2017 | 10:14:00
Storm Digital gaat aan de slag voor Parship, een van de grootste datingsites van Europa voor singles die op zoek zijn naar een serieuze, duurzame relatie
Screenforce lanceert commercial prikbord met beste tv-commercials
04-07-2017 | 07:17:00
Screenforce en Pop the Campaign lanceren Commercial Prikbord. Het Commercial Prikbord laat de beste TV-commercials uit binnen- en buitenland zien
Defensie lanceert campagne voor jonge vrouwen
30-06-2017 | 19:42:44
Defensie wil met een nieuwe opvallende campagne opnieuw de aandacht trekken van jonge meiden en vrouwen voor de inhoud van het werk bij Defensie. Bij vrouwen leven veel vragen over dit onderwerp
Blauw Gras ontwikkelt campagne voor Burendag
30-06-2017 | 09:04:00
Blauw Gras ontwikkelt een campagne voor het Oranje Fonds en Jacobs Douwe Egberts om Burendag op zaterdag 23 september onder de aandacht te brengen als het sociaalste feestje van het jaar
Roorda en Mediaxplain* aan de slag voor Superunie
29-06-2017 | 10:56:57
Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon
Creatieve industrie lanceert campagne 8 miljoen gesprekken
29-06-2017 | 10:00:00
We praten steeds meer over elkaar, niet met elkaar. Maar wat als iedere Nederlander eens een gesprekje zou voeren met een onbekende? Dat is het idee achter de campagne 8 miljoen gesprekken
Kumpany activeert bobsleesponsoring Holland Casino
29-06-2017 | 08:31:00
Holland Casino is de hoofdsponsor van het Nederlands bobsleeteam op weg naar de Olympische Winterspelen van 2018. Kumpany is aangetrokken om deze sponsoring de komende tijd te activeren
Havas Lemz maakt campagne Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
27-06-2017 | 11:45:00
Met de campagne wil de KNRM steun werven voor haar 1300 vrijwilligers, die elk jaar meer dan 3800 drenkelingen uit het water vissen
Campagne Blue Band door MullenLowe Alfred
26-06-2017 | 09:17:00
MullenLowe Alfred maakt een nieuwe commercial voor Blue Band. In augustus zal dit ondersteund worden met een printcampagne
Rebranding en 360-gradencampagne Youfone door Natwerk
26-06-2017 | 08:56:00
Youfone introduceert haar nieuwe campagne Wat You Wil: een 360-gradencampagne met twee TVC’s en diverse activaties
Roorda brengt ode aan de praatpaal
23-06-2017 | 14:30:00
Nico Dijkshoorn, Sanne Wallis de Vries en Ronald Giphart nemen met een ode afscheid van de praatpaal
Evers Staat Op in de Efteling
23-06-2017 | 13:44:00
538-luisteraars maken als één van de eersten rit in gloednieuwe attractie Symbolica
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Warsteiner lanceert merkcampagne Het Verschil
22-06-2017 | 11:26:00
Reclamebureau New Normal ontwikkelde de merkcampagne voor Warsteiner. De campagne wordt afgetrapt met een tv-commercial
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
McDonald's introduces Good Times Island
16-06-2017 | 17:12:00
Good Times Island is McDonald’s’ summer campaign within the Always Open For Good Times theme. The main goal is to bring summer good times to all the Dutch people who can’t visit a sunny destination this summer.
KWF lanceert vaderdagcampagne
16-06-2017 | 16:05:00
Onbekende en bekende Nederlanders, waaronder Miss Montreal, Gerard Ekdom, Ruud de Wild, Epke Zonderland, Glennis Grace, Caroline Tensen en Gijs Staverman brengen een ode aan alle vaders.
innocent maakt super zijn een koud kunstje
16-06-2017 | 09:30:00
Bewustwording creëren bij drinkers dat ze het geluk in eigen hand hebben staat centraal bij deze geïntegreerde merkcampagne
Pool maakt campagne a.s.r. met rapper Sticks
15-06-2017 | 13:30:00
Voor de campagne heeft Sticks drie bekende Nederlanders uitgenodigd samen met hem te rappen over een onderwerp dat hen aan het hart gaat
First Day of Spring zet millennialactie op voor Stedelijk Museum
15-06-2017 | 13:11:18
First Day of Spring bedacht de fotowedstrijd #deverliefdecamera om de Ed van der Elsken-tentoonstelling bij millennials onder de aandacht te brengen
Chunk aan de slag voor NewMotion
15-06-2017 | 11:13:00
Chunk bedenkt voor NewMotion campagnes voor Nederland, Duitsland, Frankrijk en de UK
Fotografe Robin de Puy speelt hoofdrol in Spa campagne
14-06-2017 | 11:17:00
De film, The Purest Picture. Life through a Spa lens, vormt de basis van de online campagne van Spa waarmee het merk zijn visie in de puurste vorm wil uitdragen
Interpolis vindt partner in De Speld & Partners
13-06-2017 | 16:21:30
De samenwerking tussen de verzekeraar en website begon in het voorjaar van 2016. Het toen net opgerichte bureau De Speld & Partners ontwikkelde enkele advertorials voor Interpolis
De Persgroep kiest Energize voor Nationale Vacaturebank
13-06-2017 | 10:24:00
Nationale Vacaturebank kiest voor Energize op basis van strategie en persoonlijke klik. In de ontwikkelde campagne spelen ze in op de onzekerheden van de sollicitanten
Specsavers viert 10 jaar hoorzorg met de video Blijf erbij horen
08-06-2017 | 08:51:00
Het PR Bureau ontwikkelt video Specsavers met kinderen die taboe doorbreken rondom hoortoestellen
TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Fonds Gehandicaptensport
07-06-2017 | 12:16:00
TBWA\NEBOKO ontwikkelde een commercial voor Fonds Gehandicaptensport waarin een zwemmer wordt geconfronteerd met obstakels in een sportcomplex dat niet ingericht is voor gehandicaptensport
The Oddshop ontwikkelt reisadvies-campagne voor het ministerie van Buitenlandse Zaken
07-06-2017 | 11:31:00
The Oddshop ontwikkelde voor het ministerie van Buitenlandse Zaken een radio- en televisiecampagne die Nederlanders wijst op het belang van het reisadvies
Cheil Amsterdam maakt Rulebreakers-campagne voor Samsung
06-06-2017 | 15:57:16
Cheil Amsterdam heeft in zes films verschillende Rulebreakers geportretteerd, die de mentaliteit van Samsung en van zijn gebruikers symboliseren
FCB Amsterdam en ontwerper Tony Cohen aan de slag voor NIVEA
06-06-2017 | 12:22:00
Een limitededitionjurk wordt gelanceerd met een online film met Kim Feenstra. Tegelijkertijd loopt er een campagne via NIVEA's socialmediakanalen
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
McDonald's bouwt tropisch feesteiland voor de kust van Volendam
02-06-2017 | 14:07:00
Olympisch zwemkampioen Ferry Weertman zwom vanmorgen vanuit Volendam naar het eerste tropische eiland van McDonald’s… in Nederland
Doutzen Kroes en Rivella in commercial 'weg met de opsmuk op social media'
02-06-2017 | 10:31:00
De tweede Rivella-commercial met Doutzen in de hoofdrol legt wederom de link tussen het drankje zonder pretenties en het nuchtere Friese topmodel
Omnicom Public Relations Group aan de slag voor overheid
01-06-2017 | 13:30:00
Omnicom Public Relations Group (OPRG) gaat cybersecurity onder de aandacht brengen in opdracht van het ministerie van Veiligheid en Justitie
Buro Benk aan de slag voor ZON fruit & vegetables
01-06-2017 | 11:00:00
Buro Benk gaat voor ZON fruit & vegetables acties bedenken en uitvoeren om de groente- en fruitconsumptie te verhogen
Optische illusies in campagne Corrino voor Promovendum
30-05-2017 | 15:05:54
Er is voor de commercials gebruik gemaakt van forced perspective. Dit betekent dat voor- en achtergrond met elkaar versmelten
Kumpany ontwikkelt activatie Rabobank
30-05-2017 | 12:13:42
Voor lokale Rabobanken heeft Kumpany een custom mediapakket ontwikkeld. Hiermee kunnen ze in eigen regio aandacht aan de activatie schenken
Victoria Koblenko trapt Positive Icons-campagne van MYOMY do goods af
30-05-2017 | 11:13:00
Het Nederlandse modemerk deelt tijdens deze campagne iconische portretten en verhalen van makers en dragers van de leren design MYOMY-tassen
Campagne ABN AMRO door N=5
30-05-2017 | 10:58:41
In de campagne is de rol van de bank nadrukkelijk voelbaar en staat de Mobiel Bankieren-app centraal
Pr-stunt Kek Mama met Bobbi Eden
30-05-2017 | 10:41:00
Bobbi Eden twitterde onlangs dat ze niet ingaat op geruchten over een uitgelekte sekstape van haar en haar man Mark. De tape blijkt een pr-stunt van Kek Mama
VERTOV maakt campagne PostNL
29-05-2017 | 12:08:23
De verrassend dichtbij-campagne omvat een social video en een check-in-&-winactie voor consumenten
M&M's lanceert campagne met Gierige Gasten
26-05-2017 | 17:18:00
Gierige Gasten zullen non-stop gratis M&M’s uitdelen op Utrecht-Centraal tijdens de allereerste Share-a-thon
XXS Amsterdam ontwikkelt commercial voor Decatlon
25-05-2017 | 21:06:00
Decathlon gaat voor het eerst in Nederland op TV met een commercial voor de Easybreath, het snorkelmasker waarmee je onder water net zo makkelijk ademt als boven water
Zwitserleven lanceert campagne met Chis Zegers en Maryam Hassouni
23-05-2017 | 13:53:00
Zwitserleven lanceert de campagne: roadtrip. In de nieuwe campagne staan bereikbaarheid, realisme en beleving centraal
Tele2 en INDIE lanceren Niet omdat het moet, maar omdat het kan-campagne
19-05-2017 | 20:38:00
In de Tele2 campagne staat de verbazing over het aanbod centraal. Hoe kan dat? Hoe doen ze dat? Hoe dan?! Gewoon omdat het kan
Reclamebureau SUPERREBEL maakt campagne voor Zeeland
19-05-2017 | 14:16:00
Reclamebureau SUPERREBEL heeft samen met VVV Zeeland en de provincie Zeeland een campagne ontwikkeld die schuurt, zoals zand schuurt in je onderbroek
DDB & Tribal en de Persgroep lanceren campagne voor Topics
19-05-2017 | 13:09:06
DDB & Tribal en de Persgroep hebben een campagne ontwikkeld voor Topics, de app die de content van alle 13 kwaliteitskranten van de Persgroep toegankelijk maakt voor alle abonnees
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt een campagne voor KFC
19-05-2017 | 11:15:00
Ogilvy Amsterdam ontwikkelde 'inspirerende' campagne voor KFC: Good things don’t come easy
Initiative Tomorrow ontwikkelt campagne NS
18-05-2017 | 10:44:00
In de campagne van NS International, genaamd Retour, wordt de consument door Susan Smit meegenomen op reis
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt campagne De NRC Code
18-05-2017 | 08:45:00
NRC start een campagne waarin de kwaliteitsjournalistiek van NRC centraal staat
Jalt ontwikkelt campagne Landal GreenParks
17-05-2017 | 13:43:45
Het is de eerste socialmediacampagne van Landal die volledig op basis van user generated en influencercontent is gemaakt
Rintje Ritsma vlogt voor gereedschapsleverancier Datona
17-05-2017 | 11:44:00
Gereedschapsleverancier Datona is met Rintje Ritsma een samenwerking aangegaan. Ritsma gaat het komende jaar wekelijks een vlog maken voor Datona
Week van het Luisterboek met gratis luisterboeken
17-05-2017 | 10:27:03
Boekensite Hebban.nl ontwikkelde de eerste Hebban (Week van het) Luisterboek-app vanwege de Week van het Luisterboek en de verkiezing van de Beste Luisterboeken
Fitzroy maakt uiting citroensap voor Grolsch 0.0% Radler
15-05-2017 | 09:24:00
Grolsch 0.0% Radler wordt gebrouwen en met echt vruchtensap gemixt. Om dat duidelijk te maken, ontwikkelde Fitzroy een uiting gemaakt met echt citroensap
Sourcy start campagne met Wisseltruc Weken
12-05-2017 | 19:18:57
Om aandacht te vragen voor de zorgwekkende inname van suiker door kinderen zijn vandaag de Wisseltruc Weken van start gegaan
Ekoplaza lanceert campagne LKKRDR
12-05-2017 | 16:38:13
Omdat steeds meer supermarkten biologische producten tegen budgetprijzen aanbieden dreigt de biologische sector in dezelfde reguliere systeemfout te vallen waarin de laagste prijs telt en niet de kwaliteit.
Gardena start marketingoffensief richting consument
11-05-2017 | 17:34:00
Tien weken lang zijn dagelijks tv-commercials van GARDENA te zien op NPO1, 2 en 3 rondom veelbekeken programma's als Boer zoekt Vrouw, Studio Sport, NOS Journaal en De wereld draait door.
Ngage Media maakt augmented reality campagne voor Defensie
11-05-2017 | 17:13:03
Ngage Media gaat voor de nieuwe campagne van het Ministerie van Defensie aan de slag met augmented reality
The Oddshop ontwikkelt campagne Batavia Stad Fashion Outlet
11-05-2017 | 11:59:26
Batavia Stad lanceert de nieuwe campagne ter ere van de opening van een grootse uitbreiding
TeamAlert zet Bob in het zonnetje met video Beloon je Bob!
11-05-2017 | 10:24:00
TeamAlert Bob, de jongerenorganisatie, lanceert de video ‘Beloon je Bob!’, waarin de Bob na een verantwoorde nacht eens even in het zonnetje gezet wordt
Buro Benk geeft een Haust-Party
11-05-2017 | 10:01:00
Buro Benk, een activatie buro, heeft voor Haust de Win een Haust-Party ontwikkeld en uitgerold. Voor deze campagne is een samenwerking aangegaan met Kwantum
LVB Networks tekent voor contentstrategie Nuon
10-05-2017 | 13:08:00
LVB Networks zal binnen drie formats het hele jaar door voor Nuon Zakelijke Markt de content maken