Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1350812

George Baker in campagne Lidl en Joe Public
23-10-2017 | 09:39:44
In de Lidl-campagne worden de verse broodjes van de supermarktketen aangeprezen door George Baker met het nummer Lidl Brown Bag
CLUSE en GreatQuestion! lanceren campagne met Negin Mirsaheli
20-10-2017 | 12:43:00
Horlogemerk CLUSE en digital pr & comms agency GreatQuestion! lanceren deze week de campagne voor de limited edition gift box, ontworpen door top influencer Negin Mirsaheli.
epidemie ontwikkelt campagne voor noise-canceling van AKG
20-10-2017 | 10:26:00
De campagne bestaat uit vijf printuitingen en een online commercial. Door het zogeheten time lapse-effect komen de hoofdpersonen los van hun omgeving en vergeten zij de wereld om zich heen.
Funkel ontwikkelt campagne voor KVGN ‘Minder CO2. Wij doen mee.’
20-10-2017 | 09:54:00
De Koninklijke Vereniging Gasproductiebedrijven Nederland is een campagne gestart om het belang van de reductie van CO2-uitstoot onder de aandacht te brengen.
Fair Trade Original en Value Zipper ontwikkelen branded content campagne voor delicious.
19-10-2017 | 11:18:00
De Aziatische campagne was voor Fair Trade Original aanleiding om een samenwerking aan te gaan met Makkie Mulder, hoofdredactrice van delicious., en Patrick van Hooy van Value Zipper
[Interview] Dennis de Borst over zijn Febo en vlamballen
19-10-2017 | 08:50:00
Febo introduceert tijdens Amsterdam Dance Event een nieuw product: de vlambal, een bitterbal met cafeïne die tijdelijk verkrijgbaar is bij een nachtelijke pop-upautomatiek in club Claire. Ook deze opmerkelijke campagne is opgezet in samenwerking met Natwerk. We spreken met de directeur van Febo, Dennis de Borst, over de weg die de snackbar de laatste jaren op marketinggebied inslaat
BeyenMeyer werkt voor Plantina
18-10-2017 | 10:04:31
Het bureau ontwikkelde een campagne waarin de door Plantina gesponsorde sporters centraal staan. De print- en onlinecampagne is vanaf eind oktober zichtbaar.
Libressecampagne breekt lans voor menstruatie
17-10-2017 | 15:48:46
In een online campagne laat Libresse echt bloed zien. In de campagnevideo #BLOODNORMAL toont Libresse verschillende scenario’s uit het leven van menstruerende meisjes
Code D'Azur lanceert campagne ABN AMRO
17-10-2017 | 15:18:00
In de campagne Spaarverslimmers activeert ABN AMRO mensen te ontdekken hoe zij meer uit hun spaargeld kunnen halen
The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM
12-10-2017 | 12:48:00
Naast twee campagnefilms, liggen er ook hiv-wenskaarten in diverse boekhandels. De campagnemiddelen verwijzen allen naar laatjesneltesten.nl
Chiquita kleurt label roze voor Oktober Borstkankermaand
12-10-2017 | 11:58:10
Chiquita wil met de campagne het onderwerp borstkanker onder de aandacht brengen van een breed publiek
Influencercampagne Another City Trip moet bezoekers naar Eindhoven trekken
12-10-2017 | 11:30:00
De internationale influencercampagne Another City Trip is een initiatief van citymarketingorganisatie Eindhoven365 in samenwerking met contentmarketingbureau Zandbeek
Vastgoedgroep Unibail-Rodamco lanceert Europese OOH-campagne
11-10-2017 | 12:38:31
Unexpected Smile wordt uitgerold in 7 landen in 33 winkelcentra. In Nederland wordt de campagne gelanceerd in Stadshart Amstelveen
De Correspondent lanceert campagne Schuldvrij!
11-10-2017 | 11:21:00
De makers van de Human-documentaireserie Schuldig en De Correspondent lanceren op 16 oktober de campagne Schuldvrij!
Alzheimer SOCKS-campagne leidt al tot 50.000 Helden op Sokken
10-10-2017 | 11:06:00
Sinds de start van de Alzheimer SOCKS-campagne op 21 september zijn er al ruim 50.000 paar verkocht. Daarmee is het doel van de campagne over de helft
Reclamebureau Mr. Brand lanceert campagne voor Leen Bakker
09-10-2017 | 10:58:00
Mr. Brand ontwikkelt campagne voor woonwarenhuis Leen Bakker. De campagne wordt ondersteund op tv, online, bioscoopreclame, de folder en winkelmaterialen
Campagne #CompliMentos van start op World Smile Day
06-10-2017 | 11:04:00
Your Social en MEC Global lanceren de campagne #CompliMentos met een kickoff event tijdens World Smile Day op Utrecht Centraal
DDB & Tribal ontwikkelt de KLM Flight Upgrader en VR-experience
06-10-2017 | 09:59:00
KLM lanceert een virtual reality experience waarmee passagiers van budget airlines toch nog enig plezier kunnen beleven aan hun vlucht: de KLM Flight Upgrader
178 ontwikkelt huisstijl en campagne Amsterdamse Bostheater
05-10-2017 | 15:46:14
Het Bostheater vroeg 178 een nieuwe visuele identiteit te ontwikkelen die de bekende plek in het Amsterdams Bos zou neerzetten als culturele hotspot
Vodafone neemt afscheid van merkclaim Power to you
05-10-2017 | 13:28:54
Vodafone neemt wereldwijd na negen jaar afscheid van Power to you als merkclaim en omarmt The Future is Exciting. Ready?
Wubbe maakt campagne Fleurop
05-10-2017 | 10:45:34
Met de campagne zet Fleurop haar begin dit jaar gekozen strategie voort. Wubbe is verantwoordelijk voor de creatie
Herpositionering De Staatsloterij
04-10-2017 | 15:26:00
De 10e kan het gebeuren… is de eerste campagne binnen de herpositionering van het merk
Goud Uberconnected ontwikkelt campagne Meest Toegankelijke Gemeente 2018
04-10-2017 | 14:59:00
De campagne wordt gecommuniceerd door middel van social media, actiewebsite, print, pr en free publicity
Praxis en NOISE ontwikkelen campagne voor de makers
04-10-2017 | 09:45:00
In iedereen schuilt een maker. Een instinct om zelf dingen te repareren, te renoveren of te creëren. Daar draait het in de geïntegreerde Praxis-campagne om.
Tribal DDB ontwikkelt Beheerd Beleggen film voor Nationale-Nederlanden
03-10-2017 | 10:45:00
Tribal DDB Worldwide, Amsterdam heeft voor Nationale-Nederlanden een film ontwikkeld voor Beheerd Beleggen, een product dat mensen die niet actief met beleggen bezig willen zijn, de kans biedt om dat toch te doen
The Odd Shop geeft alle vrouwen een rol in Pink Ribbon-campagne
02-10-2017 | 17:14:00
De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf?
Donald Duck Weekblad zet lezers centraal in jubileumcampagne
02-10-2017 | 17:01:44
De campagne werd in samenwerking met NOISE ontwikkeld en is onder meer te zien via HAH, online, radio, OOH en in advertenties
SIRE 50 jaar
28-09-2017 | 10:42:00
Op 30 oktober viert Stichting Ideële Reclame (SIRE) haar vijftigjarig jubileum in het Tropenmuseum en het KIT, Koninklijk Instituut voor de Tropen
Spike-campagne van start met Melvin Manhoef en Remy Bonjasky
27-09-2017 | 11:36:59
Viacom Benelux-zender Spike lanceerde haar eerste commercial in een grootschalige campagne voor het kickboksgala Spike Presents: WFL - Final 16
[Interview] Lauren van der Heijden over The Pitch van de Persgroep
27-09-2017 | 11:03:00
De Persgroep heeft een pitch uitstaan voor adverteerders. Wie de beste campagne instuurt, wint 300.000 euro aan campagnebudget. We spreken met een van de juryleden: Lauren van der Heijden, directeur corporate sales van de Persgroep
Eerste werk Havas Lemz voor Bolletje
26-09-2017 | 14:11:38
Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Vanuit een vernieuwde strategie is het eerste werk zichtbaar voor de Lichte Crackers
Ben en KNGF Geleidehonden starten campagne BennieBlind
26-09-2017 | 13:53:29
Afgeleid raken door je smartphone in het verkeer zorgt ervoor dat er inattentional blindness optreedt; een onbewuste, tijdelijke blindheid voor je omgeving
Special Liliane Fonds met Jaap Jongbloed uitgezonden op NPO 1
26-09-2017 | 12:55:39
In het tv-programma Ik Gun Geluk reizen twee Nederlandse ouderparen samen met Jaap Jongbloed af naar de Filipijnen
Fitzroy, Greenberry, Mindshare, Yune, Qban en Het PR Bureau ontwikkelen campagne Zilveren Kruis
26-09-2017 | 10:56:31
De campagne rond de nieuwe dienst Zorgverkenner is te zien en horen op televisie, billboards, online en radio
INDIE en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne voor Tele2
22-09-2017 | 10:52:00
Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie
Starcom en Cheil lanceren Instagram Stories Canvas voor Samsung
22-09-2017 | 10:15:14
De Rulebreakers campagne voor de Samsung Galaxy S8 laat zien dat grenzen steeds verlegd kunnen worden, nu met Instagram Stories Canvas
RUMAG introduceert De Social Media Politie
21-09-2017 | 11:53:00
RUMAG start met een format om socialmediagebruik in het verkeer aan te pakken. Het programma De Social Media Politie gaat op zoek naar smartphonemisbruikers in het verkeer
Progress Communications wint Global SABRE PR Award
21-09-2017 | 10:47:00
Progress Communications heeft een Global SABRE PR Award gewonnen voor de Microsoft-campagne met de boyband B-Brave voor veilig internetgebruik
First Day of Spring maakt campagne #thisisourhouse voor Absolut
19-09-2017 | 16:24:00
De campagne trapt af met een video waarin Amsterdamse nachticonen aandacht vragen voor het fundament van housecultuur
Ogilvy Amsterdam maakt Europese Ford Motorcraft-campagne
19-09-2017 | 12:27:21
Ford heeft een speciale service voor Fords van 5 jaar en ouder: Ford Motorcraft. Onderhoud bij de dealer voor de prijs van de garage om de hoek
Meezingen centraal in nieuwe campagne Radio 10
17-09-2017 | 15:02:00
In de campagne zien we Radio 10-luisteraars die vrolijk meezingen met de grootste hits. Het Radio 10-logo en de huisstijl worden tegelijk met de campagne geïntroduceerd
Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Nuon ‘Luisteren geeft energie’
15-09-2017 | 10:07:00
Nuon geeft met klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 21:09:00
Enkele honderden flesjes Sourcy Vitaminwater kleuren de komende tijd het straatbeeld in diverse grote steden: ze vormen de inhoud van de reclamekasten in Abri’s tijdens een buitenreclame-special bij JCDecaux.
Fitzroy ontwikkelt Europese campagne A. Vogel
14-09-2017 | 13:19:00
Biohorma, producent van zelfzorgmerk A.Vogel, heeft na een pitch Fitzroy de opdracht gegeven een tv-campagne te ontwikkelen
Abovo Media werkt voor 999 Games
14-09-2017 | 09:35:00
Abovo Media gaat de planning, inkoop en strategie verzorgen van de tv-campagnes voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 09:09:00
De flessen-abri voor Sourcy is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux
Yune ontwikkelt nieuwe online videocampagne voor BMW
14-09-2017 | 08:55:00
Content marketingbureau Yune maakt de nieuwe videocampagne voor BMW Nederland. De campagne draait om de innovatieve Steptronic automaat
Alfred goes Bollywood voor nieuwe campagne Simpel
14-09-2017 | 07:56:00
Binnen de campagne A Simpel Story komt Alfred voor Simpel met een nieuw filmgenre: Bollywood! Indian style! Met swingende muziek, kostuums, olifanten en heel veel glamour
Novel ontwikkelt videoserie voor De Nieuwe Kerk
13-09-2017 | 08:38:00
De Nieuwe Kerk Amsterdam presenteert de tentoonstelling We Have a Dream. Gandhi. King. Mandela. waarvoor millennialbureau Novel een serie video’s ontwikkelde
Meezingen centraal in nieuwe campagne Radio 10
13-09-2017 | 06:21:00
In de campagne zien we Radio 10-luisteraars die vrolijk meezingen met de grootste hits. Het Radio 10-logo en de huisstijl worden tegelijk met de campagne geïntroduceerd
Hornbach start met thuisbrengservice
12-09-2017 | 13:34:00
Hornbach zegt de hele zomer al 'sorry' voor alle keerzijdes van het enorme aanbod in haar vestigingen. Maar daar heeft Hornbach wat op gevonden: de thuisbrengservice voor partner en kids.
Whiskas viert feest in kattencafé
12-09-2017 | 07:30:00
De katten van Kattenparadijs Mispoes staan iedere dag klaar voor hun gasten, die vaak voor een lekkere maaltijd langskomen. Whiskas gunde deze katten dezelfde ervaring en toverde met de Casserole Crew de complete locatie om tot een eetcafé voor mens én kat
Paul Haenen speelt dubbelrol in nieuwe campagne Pricewise
12-09-2017 | 07:07:00
Op dinsdag 12 september gaat een serie gloednieuwe Pricewise commercials van start. Met een dubbele hoofdrol voor Paul Haenen als Bob en Emmy, karakters die in de jaren negentig te zien waren bij de VPRO
Lemon Scented Tea zet waarderen centraal in Nuon-campagne
12-09-2017 | 06:22:00
Met een nieuwe, geïntegreerde campagne geeft Nuon met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering Luisteren geeft energie. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
Etcetera maakt commercial voor Reaal
11-09-2017 | 08:54:00
Freek Vonk speelt een opvallende rol in de nieuwe commercials van verzekeraar Reaal. De belangrijkste rol in de commercials is echter niet weggelegd voor de bekendste TV-bioloog van Nederland, maar voor zijn moeder: Saskia Vonk
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam.
Initiative Tomorrow ontwikkelt concept dat verboden zou moeten worden
07-09-2017 | 12:35:00
Initiative Tomorrow bedacht de strategie en het concept voor de Autodrop-campagne: Dropdolheid
Ogilvy Amsterdam zet Philips Hue internationaal in de spotlights
07-09-2017 | 07:22:00
De kleurrijke herofilm is meer videoclip dan ad en werd gemaakt door rising star regieduo Dent de Cuir. De film laat op impactvolle manier zien hoe Philips Hu dagelijkse momenten bijzonder maakt
Icemedia ontwikkelt Lip Sync Challenge voor Zeldzame Ziekten Fonds
06-09-2017 | 12:23:00
Via een Lip Sync Challenge worden Nederlanders door ZZF opgeroepen om mee te doen aan een wereldrecordpoging om de langste muziekvideo ter wereld te maken
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Knab
06-09-2017 | 10:12:00
Fitzroy ontwikkelde voor Knab een campagne waarbij de termen peace of mind en free time centraal staan. De klant moet voelen dat ‘het voor je geregeld wordt’
Storyboard en De Speld & Partners ontwikkelden satire voor zomercampagne innocent drinks
06-09-2017 | 09:15:00
Storyboard en De Speld & Partners ontwikkelden een minidocu voor innocent drinks. In de video volgen we antiheld Tom die elke kans aangrijpt om de wereld een klein beetje beter te maken
[Column] Remco Klöters: Jesse Klaver ontrafeld
05-09-2017 | 11:52:00
Een lieve film? Propaganda? Een journalistieke documentaire? Een kritiekloze hagiografie? Was het vooraf al the talk of the town: ook na de vertoningen van de film ‘Jesse’ blijven de meningen verdeeld
Selmore komt met nieuwe film voor Prominent
05-09-2017 | 10:46:01
Selmore blaast de Prominent campagne nieuw leven in met deze nieuwe film rondom een bladblazer, een tuin vol bladeren en een man die vol in het leven staat
WOMEN Inc. pakt stereotypering aan met nieuwe campagne
04-09-2017 | 09:45:00
Vanaf vandaag roept WOMEN Inc. alle Nederlanders een maand lang op om éxtra alert te zijn op stereotypering in de media. Op de dag dat het nieuwe mediaseizoen van start gaat, lanceert de organisatie haar nieuwe campagne Beperkt Zicht
Groen & Kool ontwikkelt campagne voor CCV
01-09-2017 | 12:15:14
Groen & Kool maken de merkcampagne Voorkom pauze. Ze laten letterlijk zien én horen wat er gebeurt als klanten niet meer kunnen betalen
KWF start collecteweek met innovatieve collectebussen
01-09-2017 | 09:15:42
KWF introduceert een collectebus waarmee op 3 manieren geld kan worden gegeven: contactloos, met pin en contant
8 miljoen gesprekken-campagne VEA afgeblazen
30-08-2017 | 10:59:00
De campagne 8 miljoen gesprekken, een initiatief van onder andere de VEA, is afgeblazen. De samenwerking tussen bureaus bleek te lastig
Selmore ontwikkelt internationale campagne voor Sixt
30-08-2017 | 10:48:11
Selmore ontwikkelde samen met de Zweedse Hobby Film-regisseur Magnus Renfors drie nieuwe films
Alfred en Vijf890 creëren campagne Jumbo
29-08-2017 | 17:47:00
Tijdens de campagne rijdt een truck met hierop de echte racewagen van Max Verstappen, verpakt als een levensgrote speelgoedauto, door heel Nederland
Storyboard ontwikkelt socialcampagne Qmusic’s Het Geluid
29-08-2017 | 14:08:00
Storyboard ontwikkelde Ik Wist Het!, een concept waarbij wordt ingehaakt op de emotie van luisteraars
Storyboard ontwikkelt socialcampagne Qmusic’s Het Geluid
29-08-2017 | 14:08:00
Storyboard ontwikkelde Ik Wist Het!, een concept waarbij wordt ingehaakt op de emotie van luisteraars
Bureau NEEW ontwikkelt campagne voor Entrée
29-08-2017 | 11:05:00
Entrée, de jongerenvereniging van Het Concertgebouw en het Koninklijk Concertgebouworkest, lanceert een campagne waarin klassieke meesterwerken worden vertaald naar de belevingswereld van jongeren
Winnaar SEAT’s Pitch and Ride-campagne bekend
29-08-2017 | 10:38:00
De jury was erg onder de indruk van het idee van Koen Brouwer en zijn vrienden. Ze ontwikkelden biologisch afbreekbare oordopjes met bloemzaadjes erin
Kipling lanceert internationale merkcampagne in samenwerking met DDB & Tribal
29-08-2017 | 09:13:00
Kipling, het merk dat bekend staat om haar iconische casual tassen en aap, heeft DDB & Tribal, Amsterdam verkozen tot lead agency voor alle internationale campagnes
These Days ontwikkelt tv-campagne voor Palm bier
29-08-2017 | 08:46:00
In de nieuwe tv-campagne van Palm staat de slogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee wil de brouwer laten zien wat Palm zo bijzonder maakt
Icemedia ontwikkelt campagne DFDS Seaways
28-08-2017 | 11:23:35
DFDS Seaways heeft Icemedia gevraagd om een campagne te ontwikkelen die zich richt op consumenten die buiten de schoolvakanties reizen
Campagne Nationale-Nederlanden van JWT
28-08-2017 | 09:50:00
Nationale-Nederlanden komt met een reeks portretten van Nederlanders voor haar najaarscampagne die is gecreëerd door J. Walter Thompson Amsterdam
L’Oréal eerste adverteerder op datingapp Happn
23-08-2017 | 12:28:00
Zenith heeft in samenwerking met McCann Amsterdam een samenwerking opgezet tussen L’Oréal Nederland en datingapp Happn
D-reizen lanceert Facebookcampagne
23-08-2017 | 11:11:47
De campagne start op 26 augustus om 12.00 uur met een livestream op Facebook. Er zijn vier reischeques ter waarde van 1000 euro te winnen
Beekse Bergen kiest voor Today is Canday
22-08-2017 | 12:59:00
De Beekse Bergen staat aan de vooravond van een grootscheepse vernieuwing, het start met het aanbieden van 200 accomodaties waarin men letterlijk tussen de dieren kan overnachten
N=5 ontwikkelt campagne voor XS4ALL
22-08-2017 | 10:43:00
N=5 is verantwoordelijk voor de strategie en bedacht het concept. Het schakelde voor Wonders of the Web onder meer programmamakers en researchers in van VPRO Tegenlicht, Zomergasten en het NOS Journaal
Bavaria strikt Maradona voor remake commercial
18-08-2017 | 14:04:00
Op verzoek van Bavaria heeft Maradona een remake opgenomen van Bavaria's spraakmakende commercial voor Bavaria 0.0 uit 1993 met Marco van Basten in de hoofdrol
The North Face lanceert campagne Walls Are Meant For Climbing
18-08-2017 | 12:43:00
Campagne laat zien dat muurklimmen draait om vertrouwen en samenwerking
Hong Kong Amsterdam creëert campagne Nederlands Film Festival
15-08-2017 | 11:13:00
Het creatieve bureau ontwikkelde de campagne Je weet niet wat je ziet, waarvoor samengewerkt is met regisseur Madja Amin en fotograaf Sophie Hemels van Cake Film & Photography
Cabaretier Rob Scheepers en Sigma lanceren anti-reviewvideo
14-08-2017 | 11:55:00
Om onze ongefundeerde afhankelijkheid van reviews aan de kaak te stellen, lanceert Scheepers samen met Sigma Coatings een anti-review videoop stopmetvergelijken.nl
LEWIS, ACHTUNG! en Adobe genomineerd voor Digital Communications Awards
14-08-2017 | 09:45:00
LEWIS en ACHTUNG! mcgarrybowen zijn twee keer genomineerd voor The Hovering Art Director, een campagne voor Adobe
Sanne Vogel regisseert campagne Woedend! voor Soa Aids Nederland
14-08-2017 | 08:56:03
In de door Woedend! ontwikkelde campagne wil Man tot Man laten zien dat seks en seksualiteit voor iedereen een andere betekenis heeft
Spotify lanceert playlist generator voor jubilerend Lowlands
09-08-2017 | 14:13:13
Lowlandsfans kunnen hun eigen Spotifyplaylist aanmaken met hun favoriete Lowlandsoptredens van de afgelopen 25 jaar
Stichting Nederland Schoon lanceert online strandvideo
09-08-2017 | 12:16:30
Drie weken geleden hebben honderden mensen op tientallen stranden samengewerkt aan een project dat vanuit een helikopter is gefilmd
Lemon Scented Tea ontwikkelt concept Twente-glossy
08-08-2017 | 10:14:32
Het gratis blad Typisch Twente is onderdeel van de overkoepelende merkcampagne Tijd zat, in Twente
N=5 ontwikkelt tv-campagne KPN
01-08-2017 | 16:08:00
KPN lanceert een tv-campagne over een vakantieliefde die opbloeit via een vertaalapp en zet hiermee de Voel je vrij-campagne voort
ING pakt uit voor Pride Amsterdam
01-08-2017 | 14:50:00
ING geeft vervolg aan de Kleur het leven-campagne tijdens de Pride Amsterdam. ING ontwikkelde onder andere in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter
Elkeplek.nl start miljoenencampagne voor meer bekendheid
01-08-2017 | 10:48:18
Elkeplek.nl is een boekingsplatform dat plaats biedt aan ieder type recreatiebedrijf in Nederland
[Interview] Lucy van der Helm over de veelbesproken jongenscampagne van SIRE
27-07-2017 | 16:13:00
SIRE lanceerde een campagne om aandacht te vragen voor de (bewegings)vrijheid van jongens. Het sloeg in als een bom. Social media stroomden binnen no time vol met lof en kritiek. We spreken met de directeur van SIRE, Lucy van der Helm
Boomerang Agency creëert Unbox Your Life-video Samsung
27-07-2017 | 12:06:00
Het concept en de realisatie van de video zijn afkomstig van Boomerang Agency, met technische realisatie van StoryTEQ
Gemeente Den Haag kiest Weber Shandwick
27-07-2017 | 11:42:00
Weber Shandwick zal zich bezighouden met de ontwikkeling en uitrol van een strategische B2B-communicatiecampagne
Natwerk ontwikkelt B2B-campagne Port of Amsterdam
27-07-2017 | 10:58:10
Het vertellen van de onbekende verhalen uit de haven vormt de kern van de campagne The Greatest Port You Never Thought Of
Campagne Ogilvy Amsterdam en Philips voor Rijksmuseum
27-07-2017 | 10:52:31
Philips, Ogilvy Amsterdam en Rijksmuseum nemen ons mee in de medische wereld van de gouden eeuw via een socialcampagne