Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1588675

[Interview] Lex Szanto over Cannes, leeuwen en War Child
13-07-2017 | 12:49:00
RNDBT Content won in Cannes een gouden leeuw in de categorie film craft voor hun Batmanvideo voor War Child. We spreken met Executive Producer Lex Szanto over de campagne, Cannes en de creatieve industrie
RNDBT Content en War Child winnen Gouden Leeuw
24-06-2017 | 10:40:00
Na J. Walter Thompson Amsterdam is RNDBT Content het tweede Nederlandse bureau dat een Gouden Leeuw wint op Cannes 2017.
[Column] Marianne van Soomeren: Hulde voor de prijzenfestivals
22-06-2017 | 14:52:26
Traditioneel wordt er veel geklaagd in het vak over deze prijsuitreikingen. Het zijn er teveel, dat horen we al jaren. Maar nu wordt er ook gemord over de relatieve onbekendheid van de winnende campagnes. Reclame is volgens sommigen alleen maar goed als het voor massabereik zorgt. Als iedereen het kent
LEWIS wint gouden leeuw in Cannes voor bol.com
22-06-2017 | 08:58:29
Een signeerrobotarm haalde persaandacht in zowel binnen -als buitenlandse media dankzij de samenwerking tussen LEWIS en DDB Brussels
Live Blog Cannes 2017 | Donderdag 21 juni
21-06-2017 | 15:11:00
Vandaag in Cannes D-Day. Eerst naarluurlijk het ontbijt van MarketingTribune en MacGyver, ook vanmorgen weer het kloppend hart van de Nederlandse Creatieve Industrie.
MediaMonks haalt tot nu toe 103 leeuwen binnen in Cannes
21-06-2017 | 11:35:00
MediaMonks won 20 juni weer zes Cannes Lions. Drie voor Enter Sandbox voor Audi, twee voor Quest To Legoland voor Legoland Florida Resort en een voor Make A Masterpiece voor Adobe
DDB & Tribal Amsterdam en Vodafone winnen drie bronzen leeuwen in Cannes
21-06-2017 | 10:55:12
De campagne Get the Flow van Vodafone heeft vooralsnog drie bronzen leeuwen in de wacht gesleept tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity
Cannes 2017 in 25 video's
20-06-2017 | 14:21:00
Op maandag wordt Cannes 2017 langzaam ingang getrokken maar op dinsdag barst het echt los. In de vroege ochtend is het ontbijt van MarketingTribune en MacGyver het kloppend hart van de Nederlandse Creatieve Industrie.
Nederlands MediaNetwerk is in Cannes - let's meet!
15-06-2017 | 11:18:00
Op dinsdag, woensdag en donderdag is het Nederlands MediaNetwerk te gast bij het ontbijt van MarketingTribune, van 9-11 uur op (nieuw adres!) 14 Rue Jean Goujon.
Moschino en Cara Delevingne in Release the Beast-campagne Magnum
09-05-2017 | 12:50:16
Een korte film, geregisseerd door Jeremy Scott met een hoofdrol voor Cara Delevingne, geeft kijkers een idee van het Release the Beast-gevoel
Philippe Remarque maakt top-3 Creative Press Challenge bekend
09-11-2016 | 10:18:00
De top 3 teams: Joost van der Schoot & Renske Perdon van The Oddshop, Luuk van de Put & Jurre van de Ven van Alfred International en Cynthia Trinocque & Long Woo van SuperHeroes
J. Walter Thompson Amsterdam wint op Cannes Lions
20-10-2016 | 08:50:00
J. Walter Thompson Amsterdam is gekroond tot Innovation Agency of the Year en laat bureaus als Saatchi & Saatchi en McCann New York achter zich
[Interview] Linda Boks over data en creativiteit
24-06-2016 | 13:32:00
Linda Boks is CEO van ZenithOptimedia. Zij is naar Cannes gekomen om zich te verdiepen in hoe data kunnen worden aangewend voor creativiteit.
Cannes 2016: Creative Battle De Persgroep
23-06-2016 | 06:27:00
Persgroep en ADCN organiseren Creative Battle Nederland-België in Cannes. Nederlands MediaNetwerk is erbij
Persgroep en ADCN organiseren Creative Battle Nederland-België in Cannes
20-06-2016 | 12:14:00
ADCN en De Persgroep Nederland houden samen met hun Belgische collega’s Creative Belgium en De Persgroep Advertising een tweede ‘Creative Battle’ op woensdag 22 juni tijdens het International Cannes Lions Festival.