Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1297042

Patrick Alders commercieel directeur MediaLane Holding
22-06-2017 | 15:31:00
Hij zal verantwoordelijk zijn voor de commerciële ontwikkeling bij de vijf bedrijfsonderdelen van MediaLane Holding; MediaLane, OnLane, LiveLane, Mr & Mrs Lane en &C Media
Jan Heuvel marketingstrateeg SAMR
22-06-2017 | 15:11:00
SAMR (SmartAgent MarketResponse) versterkt haar strategische consultancy met de komst van marktstrateeg en conceptontwikkelaar Jan Heuvel
Robert van Geffen (Philips) voorzitter van brancheorganisatie DDMA
21-06-2017 | 09:20:00
Robert van Geffen, Global Head of B2B Customer Obsession & Digital Marketing bij Philips, is benoemd tot voorzitter van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing
Oxyma, IBM en Ortec starten expertgroep Performance based marketing 2017
20-06-2017 | 11:18:46
De experts gaan samen op zoek naar de betekenis en ontwikkeling van het begrip performance marketing
PIM en Blinker lanceren B2B Marketing Trendrapport 2017
15-06-2017 | 11:33:29
Aan het trendrapport ligt een tweeledig onderzoek ten grondslag. Belangrijk thema is relevant zijn en blijven voor de klant
Samenwerking NIMA en Inholland
13-06-2017 | 14:10:46
Vanaf deze maand is Inholland als HBO Education Partner verbonden aan NIMA. De samenwerking houdt in dat studenten vanaf hun eerste jaar aan een commercieel paspoort kunnen werken
Marcommit: betere samenwerking sales en marketing bovenaan wensenlijst
13-06-2017 | 13:14:00
Dit blijkt uit onderzoek onder 367 verantwoordelijken voor marketing, sales of pr. Een sterkere positionering staat op twee
[Column] Deike Schulz: Save a (band) T-shirt - of, hoe zat dat ook alweer met betekenisvolle content?
08-06-2017 | 12:19:00
Het leek wel alsof ik een hele slechte TED-Talk aan een groep giechelende tienermeiden gaf. Mijn oudste dochter keek vol afschuw naar mij, hopend dat dit spektakel snel over zou zijn. Later vroeg ik haar of ze de band wel kende en of haar leeftijdsgenoten ook bekend waren met Joy Division. Het antwoord was een tamelijk ongeïnteresseerd: “Denk het niet – hoezo?”
[Column] Wouter Bax: Laat mij u naar het randje van de afgrond brengen
01-06-2017 | 15:14:00
Oliemaatschappijen moeten er nu een olietanker bijkopen, elektriciteitsbedrijven moeten de kolencentrale weer opstarten, er moet meer worden gepaft en brommers mogen weer op de fietsstrook. Je zult zien: de situatie wordt veel sneller onhoudbaar
Egmont Philips benoemd tot marketingdirecteur DAS
01-06-2017 | 06:16:00
Egmont Philips is verantwoordelijk voor alle marketingwerkzaamheden. Hij en zijn team zullen de positie van DAS als juridisch en financieel dienstverlener verder uitbouwen
[Interview] Marco Vroedsteijn over gerichte communicatie met Court1
23-05-2017 | 15:14:00
Bied geen schuttinghout aan bij klanten die in een flat wonen, staat er op de website van Court1. Het bedrijf helpt zijn klanten met gericht communiceren met behulp van data. Onlangs lanceerde ze een eigen app: CÄSAR. We spreken met één van de eigenaren van Court1, Marco Vroedsteijn.
Gerrit Rietveld Academie brengt mode naar de straat
23-05-2017 | 14:27:00
Op vrijdag 9 juni 2017 presenteert de afdeling Mode van de Gerrit Rietveld Academie Fashion Show 2017 met daarin de collecties van een nieuwe lichting afstudeerders en een selectie van werk van eerste- en tweedejaars modestudenten
Secretaresses beoordelen de gastvrijheid in Nederland met een 6,9
23-05-2017 | 14:19:10
De secretaresse beoordeelt de gastvrijheid over het algemeen in Nederland met een 6,9 gemiddeld. Regardz heeft binnen haar netwerk de mening gepolst van meer dan 400 secretaresses
Topcadeau-websitelancering: bestel cadeaus een jaar vooruit
23-05-2017 | 08:15:27
Je cadeau een half jaar of misschien nog langer vooruit bestellen. Topcadeau lanceert een website waar je je spullen volgens een jaarplanner online kunt bestellen
Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2017
23-05-2017 | 07:07:00
Record-aantal inzendingen voor DDMA Email-Awards. Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp zijn genomineerd
Shell-onderzoek: Slaap, lege maag en persoonlijkheid beïnvloeden rijprestatie
23-05-2017 | 06:38:26
Shell heeft samen met Goldsmiths, University of London en Improof Research onderzoek gedaan naar rijgedrag met behulp van wearable technology
Nederlanders missen echt contact: Mentos helpt
23-05-2017 | 05:57:00
De helft van de Nederlanders weet niet zo goed hoe ze contact kunnen maken met een vreemde. Dat en meer blijkt uit onderzoek dat Mentos liet doen door PanelWizard onder ruim 1000 Nederlanders
BCG: consumenten gaan over op digitaal, veel bedrijven blijven achter
18-05-2017 | 10:22:00
Dit staat in The Digital Marketing Revolution Has Only Just Begun, een rapport van de The Boston Consulting Group (BCG) en Facebook
Ranhilde Luttenberg pr- en marketingmanager Innovation Norway
16-05-2017 | 14:59:33
In deze rol is zij verantwoordelijk voor het onderhouden van de mediarelaties en de coördinatie van de campagnes gericht op wandelen, vissen en fietsen
Aandacht voor Moederdag lijkt wat te verslappen
12-05-2017 | 08:56:00
Sinds Q&A onderzoek naar Moederdag doet is het percentage dat iets aan Moederdag doet voor het eerst onder de 60 procent gedoken
Gardena start marketingoffensief richting consument
11-05-2017 | 17:34:00
Tien weken lang zijn dagelijks tv-commercials van GARDENA te zien op NPO1, 2 en 3 rondom veelbekeken programma's als Boer zoekt Vrouw, Studio Sport, NOS Journaal en De wereld draait door.
[Interview] Joep Verbunt over marketing en matrassen
08-05-2017 | 11:46:00
Een Hangover Bar, Bed Dates, Mattflix, de Smoesjes Generator, een Matrassen Borrel. Joep Verbunt weet zijn jonge doelgroep uitstekend te bereiken en met een beetje geluk kopen ze nog een matras bij hem ook. We spreken hem over zijn marketingachtergrond en Matt Sleeps
De la Rambelje-de Voogd en Schyns naar Hill+Knowlton Strategies
04-05-2017 | 17:26:00
Hill+Knowlton Strategies Nederland breidt haar team van experts verder uit met Charlotte de la Rambelje - de Voogd als Communications Director en Véronique Schyns als Financial Communications Director
Bynder integreert met Adobe Creative Cloud
04-05-2017 | 09:45:00
Bynder biedt een integratie met Adobe Creative Cloud aan. Hiermee krijgen marketeers meer creatieve mogelijkheden en kunnen zij efficiënter samenwerken
Astrid Crum directeur Marketing Drenthe
03-05-2017 | 11:34:33
Drenthe wil zich de komende jaren nog beter positioneren om de vrijetijdsprovincie van Nederland te worden
[Interview] Jeroen Lampe over zijn nieuwe rol binnen Coca-Cola
02-05-2017 | 15:32:00
Een wisseling van de wacht bij Coca-Cola: Karlijn in ’t Veld wordt Director Customer & Commercial en Jeroen Lampe volgt haar op als marketingdirecteur. We spreken hem over de komende tijd, zijn plannen met Coca-Cola en de laatste ontwikkelingen in marketing en media
Jeroen Lampe marketingdirecteur Coca-Cola
26-04-2017 | 10:34:55
Jeroen Lampe is per 1 mei marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland en volgt daarmee Karlijn in ’t Veld op. Zij wordt Director Customer & Commercial
Matt Sleeps lanceert Smoesjes Generator
26-04-2017 | 10:13:47
Via de website is het mogelijk om direct een e-mail, met foto in de bijlage als bewijs, naar de baas te sturen
MajorTom digital lead omni-brand building Arla Duitsland
24-04-2017 | 09:57:00
Arla Foods GmbH heeft het Amsterdamse MajorTom gevraagd het Arla-merk meer impact te geven met digital
[Interview] Edwin Visser over het ontwerpen van een awardwinnende ginfles
18-04-2017 | 12:31:00
De gin van Boomsma zit in een bijzondere verpakking. Een die recent verschillende awards in de wacht sleepte. De fles en het logo zijn ontworpen door SOGOOD uit Haarlem. We spreken met mede-oprichter en -directeur Edwin Visser
Desiree Simons treedt toe tot NIMA Bestuur
14-04-2017 | 10:32:32
De Ledenraad van NIMA heeft Desiree Simons benoemd tot nieuw NIMA Bestuurslid.
[Interview] Van uitgeverijen naar voetbal: Martijn Standaart over FC Utrecht
12-04-2017 | 11:52:40
Na jarenlang in de uitgeverijwereld te hebben gewerkt, maakt Martijn Standaart de overstap naar het stadion van FC Utrecht. Als commercieel directeur is hij verantwoordelijk voor onder andere de sales, marketing en pr van de voetbalclub
Marcommit: 55 procent bedrijven hanteert inbound marketing
06-04-2017 | 15:39:22
55 procent van het bedrijfsleven hanteert een inbound marketingstrategie om de marketing- en communicatiedoelstellingen te realiseren
[Interview] Filippo Vizzotto over het AR-platform van Shazam
04-04-2017 | 11:45:00
Shazam lanceert een eigen augmentedrealityplatform voor haar commerciële partners, artiesten en gebruikers. De muziekapp biedt met name merken de mogelijkheid hun marketing tot leven te brengen met custom content. We spreken met Filippo Vizzotto, commercieel manager van Shazam.
Nsecure en BLiS Digital sluiten partnerovereenkomst
31-03-2017 | 08:06:00
Nsecure en BLiS Digital werken samen aan digitale oplossingen voor een veiligere wereld
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma Nederland
30-03-2017 | 15:49:00
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma's pillen tegen winderigheid, maag- en darmklachten
1 april grap: JCDecaux start commerciële exploitatie straatverlichting Den Haag
30-03-2017 | 15:09:00
Buitenreclame-exploitant JCDEcaux ziet mogelijkheden voor adverteerders om met hun huisstijlkleuren in te haken
New Boys’ Network rondt investeringsronde af
30-03-2017 | 14:09:00
The New Boys’ Network rondt investeringsronde af om groei van creatieve bureaus Mr.Prezident en Fresqo te versnellen
Nederlandse smart-homemarkt door één-miljardbarrière


30-03-2017 | 13:11:00
Nederlandse consumenten hebben inmiddels één miljard euro besteed aan smart home apparaten
[Interview] Annemarije Tillema over duurzaamheid als marketingtool. De Sustainable Brand Index komt naar Nederland
29-03-2017 | 12:46:00
Na Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland mag ook Nederland zich opmaken voor de Sustainable Brand Index, een initiatief dat het duurzaamheidsimago onderzoekt van de 135 grootste Nederlandse merken. We spreken met Sustainable Marketeer en Country Manager Annemarije Tillema.
[Interview] Toon Branbergen over Holland Jersey, nieuwkomer in het zuivelschap
28-03-2017 | 14:16:00
Hoe verover je een plek in een overvol zuivelschap? Peter van Dronkelaar, Harald Hoffmann, Mad Koorn en Toon Branbergen zijn overtuigd dat het gaat lukken met Holland Jersey. We spreken met marketingmanager Branbergen over koeien, de zuivelmarkt en storytelling
Erasmus University (RSM) onderzoekt vloermarkeringen in winkels
23-03-2017 | 08:53:21
Onderzoek van Bram Van den Bergh toont aan dat winkelmanagers vloermarkeringen kunnen gebruiken om hun klanten op de ideale snelheid door de winkel te laten lopen
[Interview] Gisela Rule over Grolsch 0.0%
22-03-2017 | 13:38:00
In navolging van de alsmaar groeiende populariteit van alcoholvrije bier, lanceerde ook Grolsch onlangs een 0,0-variant. We spreken met marketingdirecteur Gisela Rule over de alcoholvrijtrend en de ontwikkelingen op marketinggebied
Buro Benk aan de slag voor Stegeman
22-03-2017 | 08:15:00
Activatieburo Buro Benk gaat de introductiecampagne rondom Stegeman ambachtelijke droge worst creëren. Het Buro mag ook de Stegeman-website onder handen nemen en werken aan zichtbaarheid op de winkelvloer
André Manning benoemd tot directeur Logeion
21-03-2017 | 08:32:00
Het bestuur van Logeion heeft André Manning benoemd tot directeur van Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. Manning begint in april
Heineken gaat brood bakken in The Heineken Bakery
16-03-2017 | 08:09:00
Heineken opent binnenkort de deuren van zijn eigen bakkerij in Amsterdam. Een tijdelijke bakkerswinkel waar broden gebakken worden met een geheim ingrediënt van Heineken: A-gist
Dawn maakt campagnefilm Groen Links: laat je niet leiden door angst
15-03-2017 | 08:56:00
In aanloop naar de verkiezingen heeft GroenLinks samen met Dawn een campagne gelanceerd
Brandstichting presenteert animatiefilm Vika's Dream voor ING en Unicef
15-03-2017 | 07:42:00
Na vier maanden presenteert bureau Brandstsichting de animatie voor ING en Unicef: Vika's Dream
One Shoe lanceert nieuw ehealthlabel Todae
15-03-2017 | 06:53:00
Met het nieuwe label wil het reclame- en internetbureau al haar activiteiten op het gebied van eHealth samenbrengen
DUO wint Gouden Oor Award voor beste feedbackmanagement
10-03-2017 | 07:17:00
De uitvoeringsorganisatie van de Rijksoverheid voor het onderwijs (DUO) kreeg op 9 maart in Zeist de Gouden Oord Award uitgereikt voor het zichtbaar maken van de stem van de klant
Tamara Tong Sang marketing director Infotheek Group
08-03-2017 | 08:31:00
Ze gaat zich onder meer richten op het verhogen van de omzet via online kanalen
Ahold Delhaize kiest Edelman als global Agency of Record
07-03-2017 | 13:58:02
Edelman zal ondersteunen bij het ontwerp en de implementatie van de volledig geïntegreerde communicatiestrategie, inclusief investor relations
Shazam launches augmented reality platform
07-03-2017 | 12:40:00
Shazam’s new platform can bring marketing materials to life - products, packaging, POS, advertising, events and more - by utilizing the app to scan Shazam Codes
Actie Leef een jaar gratis bij Sky Radio
07-03-2017 | 08:11:00
Van 6 tot en met 26 maart maken luisteraars van Sky Radio kans op één jaar gratis leven. De zender betaalt het hele jaar de huur of hypotheek, boodschappen, kleding, benzine en zelfs een vakantie
World Hearing Day start samenwerking met Alpine Hearing Protection en Mixmash Records
02-03-2017 | 11:13:00
Amsterdams platenlabel Mixmash Records en Alpine Hearing Protection bundelen de krachten omtrent het belang van gehoorbescherming in de dance scene
VVCS kiest voor samenwerking met Happy Leads
01-03-2017 | 09:43:00
De Vereniging van Contractspelers, de Nederlandse vakbond voor voetballers die in het betaald voetbal uitkomen, gaat voor haar online marketing- en communicatieactiviteiten samenwerken met Happy Leads.
BBDO, Kunstmaan, Intracto, Loyalty Rockstars en Newcraft partners Selligent
28-02-2017 | 13:40:47
Selligent, leverancier van oplossingen voor relationshipmarketing op basis van inzicht in de consument, breidt zijn partnernetwerk in de Benelux uit
[Interview] Raymond van Vliet over valkuilen in de dj-scene
28-02-2017 | 12:03:01
Hoe word je als dj opgemerkt door een label? Is het als producer handig om je eigen marketing te doen? Waarom staat Nederland aan de top van de dj-scene? We spreken Raymond van Vliet, Managing Director en mede-eigenaar van Cloud 9 Music
[Interview] Marketingmanager Jetske Freeve over Heineken
27-02-2017 | 11:25:00
Het is Heineken samen met creatief bureau TBWA\NEBOKO weer gelukt: onlangs werd een nieuwe commercial gelanceerd en ook deze is duidelijk met veel aandacht en een fijn budget gemaakt. We spreken met marketingmanager Jetske Freeve over creatieve bureaus, media en inspiratie
PIM Trendrapport 2017: marketing draait meer dan ooit om vertrouwen
21-02-2017 | 13:39:55
Menigeen vraagt zich af hoe een wereld in de war zijn kloven tussen harde cijfers en alternatieve feiten dicht en mensen en merken bij elkaar brengt
David Lette marketingdirecteur Heineken Nederland
21-02-2017 | 10:01:00
David Lette volgt Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als marketingdirecteur Heineken Brazilië
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Yvonne Nassar voorzitter PIM
17-02-2017 | 13:22:00
Yvonne Nassar neemt de rol van voorzitter Platform Innovatie in Marketing (PIM) over van Hans Molenaar
Radio 538 zoekt een Heer voor Gerard Joling
16-02-2017 | 12:01:00
Op de site van Radio 538 konden mannen aangeven wel een pijpje te willen roken met de eenzame zanger
Marketingfacts lanceert Marketingfacts.tv
14-02-2017 | 15:56:31
Marketingfacts lanceert het videocuratieplatform Marketingfacts.tv waar de beste video’s over marketing, technologie en design worden verzameld
Marley Spoon introduceert de maaltijdbox zonder doos
14-02-2017 | 11:07:00
Marley Spoon stapt vanaf 15 februari over op herbruikbare koelboxen voor de levering van ingrediënten op weekdagen in Nederland
[Interview] Michel van Grunsven over sportmarketing bij Triple Double
14-02-2017 | 10:07:00
Emotie, supporters, beweging. Michel van Grunsven, partner bij sportmarketingbureau Triple Double, heeft er iedere dag mee te maken. We spreken hem over zijn specialisatie en de positieve en negatieve ontwikkelingen in het vak
TUI laat reizigers eigen vliegtuig ontwerpen
14-02-2017 | 07:20:00
TUI schrijft een wedstrijd uit waarin klanten een Boeing 767 hun eigen design kunnen geven
Sky Radio presenteert Valentijn’s Hitlijst
14-02-2017 | 06:48:00
Lingerie, bonbons en rozen worden op Valentijnsdag overhandigd in een muzikaal decor van de Sky Radio Valentijnshitlist
K2 Marketing versterkt met Robert-Jan van Nievelt
13-02-2017 | 07:26:00
K2 Marketing voegt Robert-Jan Nievelt toe aan haar team
Ikea werkt samen met Afrikaanse designers
10-02-2017 | 15:12:00
IKEA gaat samenwerken met een groep creatieven uit Zuid-Afrika, Kenia, Senegal, Egypte, Angola, Ivoorkust en Rwanda
BP voegt BCC toe aan FreeBees-spaarprogramma
10-02-2017 | 13:47:00
Vanaf nu kan de Nederlandse consument ook FreeBees inwisselen bij BCC
Samenwerking Manchester United en Deezer
02-02-2017 | 12:03:51
Spelers Bastian Schweinsteiger, Jesse Lingard en Ashley Young onthullen hun favoriete nummers via het ManU-kanaal op Deezer
Pien Oosterman CCO bij Levi Nine
02-02-2017 | 10:33:08
Oosterman krijgt ook een plek in het dagelijkse bestuur dat verder bestaat uit CEO Paul Schuyt, CFO Menno de Jong en CMO Bernhard van Oranje
[Interview] Marketingmanager Maarten Post over Hornbach
01-02-2017 | 12:06:00
Hornbach staat bekend om de opvallende campagnes vol met rondvliegend puin, zwetende klussers en originele pay-offs. Voor de introductie van de eerste Amsterdamse vestiging pakte marketingmanager Maarten Post ook weer groot uit. We spreken hem over enorme hamers en lichtprojecties
Papieren vagina's in de strijd tegen meisjesbesnijdenis
01-02-2017 | 08:44:00
Plan Nederland vraagt aandacht voor meisjesbesnijdenis. Met papier. En een schaar.
[Interview] Dj Dannic over zijn kledinglijn bij Van Gils
31-01-2017 | 11:41:30
Met een nieuwe, eigen sportswearlijn bij Van Gils zet Daan Romers, alias dj Dannic, een nieuwe stap in zijn muzikale carrière. Wij spreken hem over wat kleding nu precies met zijn muziek te maken heeft
Nederlandse startup Store-E wil storytelling werkbaar maken voor het MKB
31-01-2017 | 10:51:00
Nederland is een marketingplatform rijker. Store-E maakt content marketing en storytelling voor ieder bedrijf werkbaar en betaalbaar.
Dit kunnen videomarketeers leren van Wie Is De Mol?
31-01-2017 | 08:14:00
Seizoen 17. Hoezo saai? Hoezo klaar mee? Hoezo uitgewerkt? Een goed format is nooit uitgewerkt. Nooit. Dat bewijst ‘Wie is de mol?‘ maar weer eens.
Max Verheul marketingdirecteur OMS
30-01-2017 | 09:00:00
Max Verheul wordt verantwoordelijk voor marketingcommunicatie, pr, events, research en business intelligence
Yourzine verwelkomt zeventien nieuwe medewerkers
27-01-2017 | 11:18:00
Marketingbureau Yourzine kondigt vandaag aan dat het zeventien nieuwe medewerkers in dienst heeft genomen
Gerard Ekdom en Dennis Weening openen Batcave Movie Studio
26-01-2017 | 09:15:45
De filmstudio is geheel in stijl van de film De LEGO Batman Film ingericht en kinderen kunnen er een actievideo laten opnemen
212 huwelijksaanzoeken via Pickwick Tea Topics
25-01-2017 | 13:20:00
Sinds de start van de campagne voor Tea Topics van Pickwick hebben ruim 14.000 mensen via een topic iemand een vraag gesteld
NIMA Integrity Keurmerk voor CDDN
20-01-2017 | 13:30:00
Alle marketing- en communicatiemedewerkers van CDDN hebben een actuele certificering op het gebied van de integriteit
House of Sports en Southfields richten Eyecons op
20-01-2017 | 12:00:00
Eyecons is het media, marketing en fandata exploitatieplatform ten dienste van de Nederlandse sport. Eyecons is een joint venture van sportmarketingbureau House of Sports en sportproducent Southfields
PostNL: Bedrijven communiceren onvoldoende na verkoopfase
20-01-2017 | 11:15:08
Merken steken veel energie in het genereren van nieuwe klanten, maar als consumenten eenmaal klant zijn geworden dan is er van die aandacht weinig meer over.
Amerikaanse millennials keren hun favoriete merk de rug toe
18-01-2017 | 13:51:00
Merkloyaliteit van millennials vergroot druk op logistieke afdelingen, aldus Amerikaans onderzoek
DDMA: focus op Europese regelgeving, technologische veranderingen en creativiteit
18-01-2017 | 13:16:00
De nieuwe Europese privacyregelgeving en de veranderingen in het marketingvak zijn de belangrijkste aandachtspunten voor brancheorganisatie DDMA in 2017
Persoonlijk contact en lekker bed blijken essentieel voor klanten Booking.com
17-01-2017 | 12:04:48
Zes accommodaties in Nederland halen de perfecte score tijdens de jaarlijkse Booking.com-Guest Review Awards 2016.
Zalando breaks one billion euro barrier in Q4 2016
17-01-2017 | 08:49:00
Zalando SE, online platform for fashion, grew revenues in the fourth quarter of 2016 by 25-26% to EUR 1,086-1,094 million
[Startups] Marja Silvertant over Feli
16-01-2017 | 11:10:00
Nederlands MediaNetwerk doet een serie interviews met startups. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2017 op 19 april in het Compagnietheater in Amsterdam. Vandaag spreken we met Marja Silvertant, mede-oprichter van Feli
Shell ontwikkelt het meest opbeurende broodje
16-01-2017 | 10:45:00
Speciaal voor Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar, heeft Shell een onderzoek uitgevoerd naar de ideale ingrediënten van ‘het meest opbeurende broodje’
[Column] Roland van Kralingen: Is uw product eigenlijk wel gewenst?
16-01-2017 | 10:22:00
Op een vraag van een collega ‘wat me in 2016 het meest was opgevallen’, was het mijn gevoel dat er een massaal verlangen leeft naar integriteit, veiligheid, gelijkheid, menselijkheid en verantwoordelijkheid.
[Merken Top 40] Samsung nummer 1, Vodafone 17
15-01-2017 | 22:53:00
Een groot deel van december heeft Albert Heijn op nummer 1 gestaan in de Merken Top 40. Die positie is nu overgenomen door Samsung.
Mast-Jägermeistergeeft flessen een nieuwe look.
11-01-2017 | 08:06:00
Het gaat om alle flessen uit het assortiment van de 0,02 tot de 1,75 liter fles. Henning Madea van Jägermeister: "Met het nieuwe ontwerp willen we de kernwaarden van ons merkbeeld verder aanscherpen en onze relatie met vakmanschap en kwaliteit benadrukken."
Hanneke Bannink Head of Legal Cloud 9 Music
10-01-2017 | 13:57:00
Hanneke Bannink is vanaf deze week begonnen bij Cloud 9 Music als Head of Legal- & Business Affairs.
HAK speelt met eigentijdse verpakkingen in op bonentrend
10-01-2017 | 13:32:00
HAK komt met nieuwe verpakkingsconcepten die inspelen op de trend van stijgende consumptie van bonen.
Ooms Makelaars lanceert eigen home fragrance
10-01-2017 | 12:04:00
Het Rotterdamse Ooms Makelaars lanceert haar eigen home fragrance: Home by Ooms. Geur speelt volgens de Makelaar een belangrijke rol in haar relatie met de klant.
Wilbert Witkamp start netwerkorganisatie Merk en Media
09-01-2017 | 10:47:00
Directeur Wilbert Witkamp stapt na 11 jaar van Yellowbrick over naar zijn netwerkorganisatie Merk en Media
Folkert van der Molen marketingmanager Sustainalize
09-01-2017 | 10:19:00
Sustainalize, een adviesbureau op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen, versterkt de gelederen met Folkert van der Molen.