Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1479030

[Column] Remco Klöters: Vloggers flagged
03-08-2017 | 14:37:00
We zien Enzo met zijn broer en vriendin in de supermarkt. Een pakje kaas komt in beeld en vervolgens een reep witte kokoschocola. “Mijn favoriet, zo ontzettend lekker!”. Ook een doos chocoladekoekjes wordt duidelijk getoond; Enzo kreeg deze altijd van zijn oma, zo vertelt hij ons. Zou het?
VPRO maakt programma's internationaal beschikbaar op YouTube
19-07-2017 | 12:42:27
Sinds begin van het jaar is driehonderd uur aan programma’s vertaald in het Spaans, Engels en Frans en geleidelijk gepubliceerd op drie YouTube-kanalen
Bij Igmarathon stopt na 116.585 seconden radio
29-06-2017 | 09:38:00
Om het YouTubesucces te vieren werd Bij Ingmar omgedoopt tot Bij Igmarathon en beloofden programmamakers Igmar Felicia en Joep Schrijvers net zoveel seconden radio te maken als dat ze YouTube-abonnees hebben
Fanta schakelt YouTuber Kelvin Boerma in
20-06-2017 | 16:12:00
Boerma, bekend van zijn YouTubekanaal Kalvijn, zoekt via social media naar de vier creatiefste jongeren van Nederland. Samen zullen zij 12 weken lang het Fanta Nederland marketingteam vormen
Slam!-programma Bij Ingmar maakt marathonuitzending
20-06-2017 | 13:23:00
Bij Igmar heeft momenteel 108.458 volgers op YouTube. Om dat te vieren maken dj Igmar Felicia en co-host Joep Schrijvers net zoveel seconden radio op SLAM! als dat ze YouTube-abonnees hebben
[Interview] Anton van Lieshout over het succes van SLAM! op YouTube
19-06-2017 | 11:02:00
Met 300.000 volgers is SLAM! op YouTube groter dan alle kanalen van andere landelijke radiostations bij elkaar. We spreken met zendermanager Anton van Lieshout over het belang van unieke content, crossmedia en de toekomst van radio
Wereldprimeur: Yuri Schuurkes 'koopt' Opel met YouTube-views
16-06-2017 | 09:08:00
Opel lanceerde in april de reclamecampagne 'Betaal met Views'. Yuri Schuurkes wist als eerste met zijn video al meer dan een miljoen views te verzamelen
Slam! is de grootste op Youtube
26-05-2017 | 16:08:00
Radiostation SLAM! heeft zojuist de 300.000ste volger mogen verwelkomen op haar YouTube-kanaal
Magazine merken populairst op Facebook
11-05-2017 | 18:50:00
In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken op social media met 4% gestegen ten opzichte van het vierde kwartaal 2016
3 jaar vergeetrecht: Facebook, Youtube & Twitter meest geblokkeerd
11-05-2017 | 16:33:14
Nederlanders zijn zeer bedreven in het indienen van vergeetrecht-verzoeken
Yvonne Coldeweijer in Villa Pardoes campagne
03-05-2017 | 12:12:00
Samen met digital agency C2B en videobureau FOUR creating gaat Villa Pardoes op zoek naar YouTubers die donaties moeten binnenhalen voor het goede doel
[Commercial Review] Machiel Verkuyl: sluikreclame met Vriendenloterij, Madame Tussauds, Haven van Rotterdam
03-05-2017 | 11:53:07
Er was onlangs wat ophef over zogenaamde sluikreclame. Het Commissariaat voor de Media constateert dat in zo’n 90 procent van de Nederlandstalige Youtube-vlogs producten worden aangeprezen. Jongeren worden "onbewust overspoeld met reclame"
HEMA start schoolcampagne met vlog academy
01-05-2017 | 15:17:00
Acht bekende YouTubers geven gedurende de zomer les in verschillende HEMA filialen in Nederland
Miljard views op YouTubekanaal Top Notch
06-04-2017 | 09:38:00
Er is voor de miljardste keer een video bekeken op het YouTubekanaal van Top Notch. Top Notch is daarmee het eerste Nederlandstalige muziekkanaal met zoveel views
[Column] Marianne van Soomeren: Wel willen innoveren, niet willen veranderen
27-03-2017 | 11:19:37
De digitale mediasector gedraagt zich als de traditionele sector, met onduidelijke geldstromen en verdienmodellen. Er zal ook niets veranderen zolang er geen goede, overkoepelende en onafhankelijke controle is
[Column] Roupert Muller: Valse verontwaardiging; programmatic advertising is niet waterdicht
27-03-2017 | 10:39:47
Afgelopen week viel in communicatie- en medialand de negatieve publiciteit op rondom YouTube. Adverteerders waren op z’n zachts gezegd niet blij dat hun advertenties naast “hateful, offensive and derogatory content” werden getoond op YouTube. Inderdaad erg vervelend, maar niet echt iets wereldschokkends
Continuum bereikt binnen 4 maanden 100.000 abonnees op Youtube
24-03-2017 | 11:45:00
Het muziekformat Continuum is de enige boyband die elkaar nog nooit in levende lijve hebben ontmoet
IDTV en Hot Pepper starten YouTubekanaal Oudjes
08-03-2017 | 12:45:00
Oudjes wordt gepresenteerd door ouderen en is het eerste digitale format dat voortvloeit uit de samenwerking tussen IDTV en Hot Pepper
D-Tour en De Haven van Rotterdam nieuw op Discovery
14-02-2017 | 12:57:00
Discovery Belenux komt met twee nieuwe programma's die lokaal zijn geproduceerd: De Haven van Rotterdam en D-Tour. Dit meldt marketingmanager Brent Renniers in een interview met het Nederlands MediaNetwerk
[Interview] Marketingmanager Brent Renniers over Discovery
14-02-2017 | 12:56:00
Met goudmijntjes als Deadliest Catch in handen, blijft Discovery een grote speler op de Nederlandse televisie. We spreken met marketingmanager Brent Renniers over in hoeverre hij afhankelijk is van het moederbedrijf, hoe hij van Discovery “dé mannenzender” maakt en over de nieuwste programma’s
RTL en Lenovo brengen Nederlandse YouTube-sterren samen in Project C
28-01-2017 | 12:15:00
Als ode aan deze YouTube-community lanceert RTL’s YouTube-kanaal Concentrate vandaag Project C, waarin een groot aantal social influencers samenkomen
Welkomstfilm Trump van Arjen Lubach 50 miljoen keer bekeken
25-01-2017 | 11:24:00
Er waren mensen die zich afvroegen of Arjen Lubach niet wat hoog staat in DeMedi100 - hij kwam dit jaar vanuit het niets binnen als hoogste binnenkomer aller tijden op nummer 4.
IDTV start samenwerking met Hot Pepper
23-01-2017 | 11:42:00
IDTV en Hot Pepper gaan gezamenlijk YouTube formats ontwikkelen en produceren. In februari 2017 zal naar verwachting het eerste YouTube kanaal gelanceerd worden
[Column] Paola Cassone: Zijn we klaar voor Gen Z?
19-12-2016 | 09:46:00
Gen Z is cynisch en ontgoocheld en ze hebben ons door. Ze ontrafelen elke reclamespot, van elk bedrijf achter de merken kennen ze de meest onverkwikkelijke feiten: per definitie vertrouwen ze niemand die op tv en online verschijnt. Althans, niemand behalve hun favoriete YouTube-vloggers, van wie ze precies weten met welk bedrijf ze een reclamecontract hebben. En Lubach, omdat hij een soort luxevlogger is
[Column] Remco Vroom: De 6 beste YouTube-commercials van 2016
15-12-2016 | 09:28:00
Hier zijn ze dan: de beste YouTube-commercials van 2016, bekendgemaakt door Google