Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1171497

[Interview] Marc Verschoor over het nieuwe Zenith en de toekomst van mediabureaus
18-05-2017 | 13:22:00
Zenith heeft een nieuwe mondiale benadering van communicatie onthuld, tezamen met een geheel nieuwe opzet van de merkidentiteit, propositie en platforms van het netwerk.
Initiative Tomorrow ontwikkelt campagne NS
18-05-2017 | 10:44:00
In de campagne van NS International, genaamd Retour, wordt de consument door Susan Smit meegenomen op reis
BCG: consumenten gaan over op digitaal, veel bedrijven blijven achter
18-05-2017 | 10:22:00
Dit staat in The Digital Marketing Revolution Has Only Just Begun, een rapport van de The Boston Consulting Group (BCG) en Facebook
CEO Rik Ruts vertrekt bij UM
18-05-2017 | 09:45:00
Rik Ruts heeft besloten om na ruim vier jaar te vertrekken als CEO van mediabureau UM. Hij vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging
[Column] Ruud Verheijen: Gezocht: adverteerders met Europese ballen
17-05-2017 | 11:48:29
Als ik zeg dat er een mogelijkheid is om meer dan 200 miljoen tv-kijkers en ruim 40 miljoen twitteraars in Europa in één keer te bereiken met een extreem hoge betrokkenheid en tegen relatief lage kosten. Wat zeg je dan als adverteerder? Daar moet je bij zijn toch?
[Onderzoek] UM: Merken moeten inspelen op het moment van Nu
12-05-2017 | 13:16:00
In het tijdperk waarin consumenten een on-demand mindset hebben, moeten merken zich hieraan aanpassen om relevantie te bieden in het hier en nu
Wayne Parker Kent en MINI lanceren platform voor outdoor liefhebbers
12-05-2017 | 10:43:00
Het mediabedrijf Wayne Parker Kent lanceert in samenwerking met MINI het online platform outdoor.manners.nl voor outdoor liefhebbers
ZenithOptimedia wordt Zenith en lanceert mondiale visie en merkidentiteit
12-05-2017 | 09:57:00
Zenith heeft een nieuwe mondiale benadering van communicatie onthuld, samen met een geheel nieuwe opzet van de merkidentiteit, propositie en platforms van het netwerk
Nivea schakelt FCB Amsterdam in voor moederdagcampagne
08-05-2017 | 11:08:00
Voor Moederdag heeft Nivea meer dan 40.000 van haar Silk Mousse-flessen aangepast tot knutselverpakking
Candid Group neemt The Edge Initiative over
03-05-2017 | 12:53:53
The Edge Initiative, gespecialiseerd in programmatic, automated trading, big data en data science, heeft aansluiting gevonden bij de Candid Group
SKO komt met verrijkte kijkcijferdataset
02-05-2017 | 16:30:00
Stichting KijkOnderzoek levert een nieuwe dataset aan de markt waarbij de online kijkcijfers en tv kijkcijfers met elkaar zijn gefuseerd
[Column] Paola Cassone: Mag ik mijn data terug?
02-05-2017 | 13:24:00
“Wat zegt u? Hoeveel bereik heeft Messenger in uw doelgroep? Helaas, daarover kan ik geen uitspraak doen. Vertrouwt u maar op mijn blauwe ogen dat Messenger het perfecte kanaal is om uw doelstellingen te realiseren”
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Leffe, Pearle, War Child
28-04-2017 | 09:33:00
Omdat veel pilsmerken op smaak nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn, is er geen productgroep denkbaar waarin reclames zo onmisbaar zijn om de A status van het merk te bevestigen. Die vlieger gaat niet op voor het abdijbier van Leffe
The Media Exchange lanceert campagne op SoundCloud
25-04-2017 | 16:22:00
The Media Exchange heeft een eerste campagne gelanceerd op SoundCloud Nederland voor Mindshare's FBTO
Mediaxplain* aan de slag voor KWF Kankerbestrijding
24-04-2017 | 11:37:00
De activiteiten die Mediaxplain* gaat vervullen, zijn onder meer strategisch media-advies, mediaplanning en -inkoop
Branded content: het antwoord op adblockers!
14-04-2017 | 10:33:55
Branded content wordt zowel door afzenders, media als diezelfde consument gewaardeerd en is dus een goed alternatief voor de advertentie, die massaal wordt geblokt
Sven Huberts Director of Strategic Growth at Isobar EMEA
12-04-2017 | 09:03:00
Huberts will be responsible for driving strategic growth opportunities for the EMEA region by working closely with the Dentsu Aegis Network Global Media Partnerships Team
[Interview] Rein Vogel over de lancering van Digital Brixx
07-04-2017 | 13:34:00
Abovo Media lanceert Digital Brixx, hét bureau voor digital advertising. Wij spreken Rein Vogel, directeur Digital & Trading bij Abovo Media en vanuit deze functie ook verantwoordelijk voor Digital Brixx
Abovo Media twee keer nummer één in Emerce 100
07-04-2017 | 09:06:00
Abovo Media heeft in de categorie Mediabureaus van de Emerce 100 een gedeelde eerste plaats behaald en is in de categorie Tradingdeskbureaus verkozen tot onbetwiste nummer één met een waardering van 5,5 ster.
Wayne Parker Kent en Muriel Oonincx lanceren Famme Baby
06-04-2017 | 13:59:08
Famme Baby is op advies van mediabureau Mindshare gelanceerd in partnership met Unilevers babyverzorgingsmerk Zwitsal
[Column] Niels Langereis: Eén grote familie
06-04-2017 | 10:27:11
Als we kijken naar de Nederlandse media- en creatiebureaus valt me in ieder geval één ding op: hoe vaak er op dit moment gesproken wordt over integratie en specialisatie
[Column] Paola Cassone: De digitale revolutie is van ons allemaal
06-04-2017 | 09:28:56
Laten we meteen met de deur in huis vallen: het klopt helemaal dat millennials internetverslaafd zijn, op Facebook zitten zodra ze wakker worden en geen dag zonder hun mobiel kunnen leven. Dat ze steeds meer YouTube en Netflix kijken dan televisie en dat ze kranten niet onmisbaar vinden
Aart Kok overleden
04-04-2017 | 15:40:00
Kok was, naast Head of Trading bij VivaKi eXchange, sinds 2005 verbonden aan Publicis Groupe/Starcom/ZenithOptimedia
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Centraal Beheer, ING, Nissan
03-04-2017 | 09:49:00
Onlangs lanceerde Centraal Beheer met veel bombarie een nieuwe themacampagne met bijhorende thematische TVC. Voor deze zoveelste (60e) commercial in de Even Apeldoorn bellen-serie werden wederom kosten nog moeite gespaard
[Cross Media Adverteerder 2017] Maarten Post over Hornbach
03-04-2017 | 09:13:00
Hornbach is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017, voorgedragen door ZIGT. Aan het woord is Maarten Post, marketing manager Hornbach Nederland.
Abovo Media lanceert Digital Brixx, bureau voor digital advertising
03-04-2017 | 07:02:00
Het digitale medialandschap heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Meer dan ooit is digital advertising een essentieel onderdeel van de crossmediale marketingmix
MediaScience lanceert internationale tulpencampagne
30-03-2017 | 10:20:00
MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een campagne om Hollandse tulpen te promoten, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt
[Onderzoek] De jeugd vindt zichzelf een betere premier dan Mark Rutte
29-03-2017 | 12:28:00
Mediabureau Initiative heeft 300 millennials tussen 20 en 30 jaar oud hun opinie over politiek, technologie en media gevraagd en vergeleken met 300 generatie-x’ers tussen 40 en 50 jaar oud
ZIGT Cross Media Bureau 2017
23-03-2017 | 14:32:00
ZIGT heeft data, insights en creatie samengebracht om zo te dienen als uitgangspunt voor de briefing, waardoor er per definitie een crossmediale basis onder elk plan ligt.
EXACT kiest voor UM
23-03-2017 | 10:17:49
UM is zowel nationaal als internationaal verantwoordelijk voor de strategie, planning, inkoop en optimalisatie van de media-inzet
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Appelsientje 100% Pure campaign
23-03-2017 | 09:31:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar.
Adobe vereenvoudigt planning en inkoop voor televisie en digital met Adobe Advertising Cloud
22-03-2017 | 07:20:00
Adobe wil plannen en inkopen van advertenties gemakkelijker maken met het eerste end-to-end platform voor het beheren van advertenties voor zowel traditionele televisie als digitale formats
OBILytics en SyncKroon lanceren MediaRate: media-rating-platform op basis van social engagement
21-03-2017 | 15:55:00
Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s die worden uitgezonden tussen 18.00 en 24.00 uur
Uitgesteld programma’s kijken: een uitkomst of een probleem?
19-03-2017 | 21:17:00
Wat is er nog fijner dan op een regenachtige zondagmiddag op de bank neer te ploffen en bij te komen van dat gezellige feestje van de avond ervoor?
[Cross Media Bureau 2017] Lodewijk Varossieau over SUPERREBEL
17-03-2017 | 14:17:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. SUPERREBEL is genomineerd voor Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Lodewijk Varossieau Creative Director bij SUPERREBEL.
Chantal Janzen en ZIGT: &C is taking over!
16-03-2017 | 17:23:00
Terwijl de partijen zich nu druk kunnen maken over het te vormen kabinet is op veel verkiezingsborden inmiddels een ander prominent gezicht te zien: Chantal Janzen met haar &C.
OBI4wan opent kantoor in Berlijn
16-03-2017 | 13:32:00
Het regionale kantoor is wereldwijd het tweede kantoor voor OBI4wan, naast het hoofdkantoor in Zaandam
[Cross Media Bureau 2017] Ruud de Langen over Mindshare
16-03-2017 | 11:55:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare is genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Ruud de Langen, CEO van Mindshare Netherlands
AkzoNobel kiest voor The online company
16-03-2017 | 06:38:08
AkzoNobel Decorative Coatings, moederbedrijf van Flexa en Sikkens gaat samenwerken met The online company. The online company gaat het digital team van AkzoNobel zowel strategisch als operationeel ondersteunen
Abovo Media werkt voor Weber
15-03-2017 | 06:22:00
BBQ-specialist Weber kiest Abovo Media voor zijn voorjaarscampagnes.
Reclame is dood, lang leve branded content!
13-03-2017 | 14:58:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging.
Ninja Warrior en Pattex bundelen krachten op SBS6
09-03-2017 | 23:29:00
Het internationale format Ninja Warrior waarvan de Nederlandse versie vanaf donderdag 9 maart 20:30 uur op SBS6 wordt uitgezonden, wordt op een creatief verrassende wijze omarmd door Pattex
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: CDA, Samsung, Skechers
09-03-2017 | 11:22:55
Ik val maar meteen met de deur in huis: deze commercial van het CDA is verschrikkelijk en meteen ook heel typerend voor de politiek in Nederland
Mud Masters kiest voor RLVNT en Clickdistrict
08-03-2017 | 09:48:00
Zowel op het gebied van media als creatie, kiest Mud Masters voor samenwerking met RLVNT en Clickdistrict
Jesper Schrijen, Amber Verburg en Nivine de Mönnink naar M2Media
28-02-2017 | 19:15:00
M2Media verwelkomt drie nieuwe collega’s. Dit zijn Jesper Schrijen, Amber Verburg en Nivine de Mönnink. Zij komen het MT100 nummer 1 media- en marketingbureau versterken.
[Interview] Pablo van den Berg over Yune en IPG Mediabrands
28-02-2017 | 16:25:00
Begin dit jaar werd Yune overgenomen door IPG Mediabrands. Wij spreken Pablo van den Berg, Managing Director van Yune.
Letgo kiest voor Mindshare
28-02-2017 | 11:16:50
Letgo, een nieuwe app om gebruikte spullen te kopen en verkopen in je eigen buurt, heeft Mindshare gekozen na een bureau-oriëntatie
[Vacatures] Publicis One zoekt Programmatic Consultant
26-02-2017 | 23:24:00
In deze functie werk je met data en techniek, gekoppeld aan content. Je werkt volledig geïntegreerd binnen de verschillende klantenteams.
[Commercial Review] Maurice van Susante: Heineken, Peugeot, Barbie
22-02-2017 | 10:23:00
Het absolute pareltje op videogebied van de afgelopen periode is de laatste commercial van Heineken. Storytelling, detail, humor en een Nederlandse signatuur spatten ervanaf
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Abovo Media verzorgt mediastrategie Halfords
20-02-2017 | 08:52:05
De eerste stap in de vernieuwde mediastrategie is het toepassen van doelgroepsegmentering voor de folderverspreiding
[Column] Ruud Verheijen: Het populisme van Dick van der Lecq en Diederik Breijer
19-02-2017 | 23:36:00
Toegegeven. Ik kon een glimlach niet onderdrukken toen ik de presentatie van Dick van der Lecq zag op het MWG Congres. En al even hilarisch was de reactie van Diederik Breijer. De vorm is leuk. Maar de inhoud is natuurlijk verschrikkelijk.
H&M kiest wederom voor MediaCom
15-02-2017 | 22:02:39
H&M heeft in Nederland de samenwerking met Mediacom hernieuwt voor de mediastrategie en -inkoop
Bavaria kiest voor MEC Wavemaker als global partner voor social media en digitale activaties
13-02-2017 | 16:49:00
MEC Wavemaker is blij om bekend te kunnen maken dat Bavaria voor hen heeft gekozen als Global partner op het gebied van Social Media en digitale activatie voor hun portfolio van merken.
Milieudefensie kiest Abovo Media
13-02-2017 | 10:31:09
Abovo Media verzorgt de media voor de campagne Bescherm de natuurbeschermer van Milieudefensie
Sandra Hofstede Managing Director MediaScience
10-02-2017 | 16:26:00
Sandra is een ervaren digitale ondernemer met 18 jaar digitale- en 10 jaar ondernemerservaring
Floris Kok Managing Director PHD Nederland
07-02-2017 | 20:26:00
Floris Kok volgt Patrick Molleman op, die eerder deze maand benoemd is tot CEO van OmnicomMediaGroup
Abovo Media werkt voor 7 provincies
05-02-2017 | 22:46:00
Namens zeven provincies organiseerde de provincie Zuid-Holland de Europese aanbesteding voor het inkopen van de benodigde media. Abovo Media won.
Abovo presenteert zich in nieuwe campagne
03-02-2017 | 11:41:00
Het mediabureau Abovo Media lanceert de campagne 'Eigenzinnig'. Met deze campagne wil het bureau in één woord uitstralen waar zij voor staat: onafhankelijk, doordacht en een tikje eigenwijs
Mediaxplain* werkt voor Duits Verkeersbureau
03-02-2017 | 10:47:00
Het Duits Verkeersbureau heeft Mediaxplain* gekozen als PR partner
Turner dendert voetbalmarkt op met investering in COPA90
02-02-2017 | 11:18:00
Turner International's Digital Ventures & Innovation Group kondigt een investering aan in het moederbedrijf van het mediasportbedrijf Bigballs Media (BBM), COPA90
SpotX: Groeiend aantal private-marketdeals creëert nieuw vak in de ad-techindustrie: de programmatic matchmaker
31-01-2017 | 23:18:00
Naast de aanhoudende groei van programmatic video-advertising neemt ook de vraag naar curated marketplaces binnen private-marketdeals toe
[Interview] Ruud Verheijen en Hidde Zwaagstra over MEC
31-01-2017 | 18:36:00
Hidde Zwaagstra, business development director bij MEC is per 1 januari 2017 met pensioen. We spreken hem en zijn opvolger Ruud Verheijen
Tweede Kamerverkiezingen 2017: de race om aandacht op LijstTracker.nl
31-01-2017 | 17:30:00
LijstTracker meet exact hoe vaak en hoe lang lijsttrekkers in beeld zijn
Nederlands MediaNetwerk bereidt lancering Engelstalige website voor
28-01-2017 | 15:13:00
Nederlands MediaNetwerk heeft de lancering van een Engelstalige website in voorbereiding. Naam van de website wordt Dutch Creative Industry.
Nieuw adviesbureau: PBLCO
26-01-2017 | 09:28:20
Het bureau komt voort uit een fusie tussen Dietz Dröge & van Loo (DDvL), Smeets Stuger & de Vries (SSdV) en voormalig zelfstandig adviseur Taco Juriaanse
Just Entertainment verwerft distributierechten Planet Earth II
24-01-2017 | 13:25:00
Tien jaar na het verschijnen van de bekroonde BBC-natuurdocumentaire Planet Earth, verzorgt Just Entertainment de distributie in de Benelux van de tweede serie
[Column] Roupert Muller: Me(di)a culpa
24-01-2017 | 10:55:50
Wij zijn nog altijd verantwoordelijk voor het onderscheiden van feit en fictie als het gaat om wat wij zien, lezen en horen. Zijn wij in staat om de tijd te nemen om echt aandacht te geven aan wat er om ons heen gebeurt?
Patrick Molleman CEO Omnicom Media Group Netherlands
23-01-2017 | 15:40:00
Effective immediately, Omnicom Media Group EMEA, represented by regional CEO, Colin Gottlieb, has decided to appoint Patrick Molleman as its new CEO to run the Netherlands operation.
[Onderzoek] Slechts helft Nederlanders vertrouwt vergelijkingssites
16-01-2017 | 15:32:00
De bekendste vergelijkingssite is Kieskeurig.nl, bekend bij 84 procent van de Nederlanders
Havas Lemz helpt Longfonds in strijd voor gezonde lucht
16-01-2017 | 12:21:00
Havas Lemz en Partout digital native agency ontwikkelden samen met het Longfonds een geïntegreerde campagne, die het onzichtbare gevaar van vervuilde lucht zichtbaar maakt
Stroom werkt voor De Vakantiediscounter
15-01-2017 | 16:05:00
Online reisaanbieder De VakantieDiscounter schakelt Stroom in voor haar mediastrategie en –inkoop.
Mindshare: Spotify en impact radiocampagnes
12-01-2017 | 12:47:00
Mindshare presenteert de resultaten van een onderzoek naar de toegevoegde waarde van Spotify in de radio-mix.
Candid Group neemt mediabureau Stroom over
10-01-2017 | 12:39:00
Het Rotterdamse Stroom Mediacommunicatie maakt per direct onderdeel uit van de Amsterdamse Candid Group. Met de overname hebben opnieuw twee onafhankelijke mediapartijen zich verenigd.
[Column] Machiel Verkuyl: Cultuur maken is het nieuwe reclamemaken
08-01-2017 | 13:10:00
Tijd en aandacht zijn op weg om de meest schaarse goederen te worden van onze maatschappij. Dat is waarom de tijd van reclame voorbij is. Interruptie maakt plaats voor relevantie.
[Column] Harm Jaap Hartmans: Artificial Intelligence - What a Beautiful World!
07-01-2017 | 22:44:00
Zo rond de jaarwisseling is het een mooie tijd om lijstjes op te maken en trends te signaleren. Enkele weken geleden publiceerden onze internationale collega’s een trendrapport over artificial intelligence (AI).
T-Mobile kiest voor Anomaly en Initiative
06-01-2017 | 09:27:00
T-Mobile kiest voor Anomaly als nieuw reclamebureau. Het Amsterdam bureau volgt hiermee Etcetera op. Naast de keuze voor een nieuw reclamebureau heeft T-Mobile ook een nieuw mediabureau gevonden in Initiative
IPG Mediabrands neemt content marketing bureau Yune over
05-01-2017 | 07:50:00
Content Marketing Bureau YUNE sluit zich aan bij IPG Mediabrands Nederland, eigendom van Interpublic Group en de mediaholding van de bureaus UM, Initiative en Traffic4u. Yune is in 2007 opgericht door Pablo van den Berg en Robert Doggers.
BBC Worldwide kiest Mediaxplain* voor aftrap nieuw seizoen hitserie Sherlock
30-12-2016 | 14:21:00
Het Britse BBC heeft na een bureau-oriëntatie mediabureau Mediaxplain* voor haar media-activiteiten gekozen
Nieuwsjaar 2016: Mediabureaus
30-12-2016 | 07:56:00
Nederlands MediaNetwerk publiceert een overzicht van het belangrijkste mediabureaunieuws van 2016
Starcom wint Fiat Chrysler account
29-12-2016 | 10:49:00
Fiat Chrysler heeft Starcom aangewezen als mediabureau voor de planning en buying activiteiten, het account komt van Maxus
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
27-12-2016 | 12:08:00
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
De 15 grootste mediatransfers van het jaar 2016
22-12-2016 | 19:07:00
Ook in 2016 transfereerden wij ons weer suf in de mediawereld. Deze 15 transfers waren het meest opvallend.
[Vacatures] MediaScience zoekt een social media specialist
21-12-2016 | 11:33:00
Ben jij bezeten van social media en kun je dus geen dag zonder Facebook, Instagram en Snapchat? Heb je ook nog eens ervaring binnen social advertising? Dan zijn we op zoek naar jou!
[Forum] Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
18-12-2016 | 22:35:00
De wereld van media- en reclamebureaus verandert razendsnel. Ze begeven zich op elkaars terrein, schurken tegen elkaar aan en ondertussen dendert innovatie voort. Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
[Interview] Marc Verschoor, ZenithOptimedia: Owned assets van klanten zijn cruciaal
17-12-2016 | 12:01:00
Marc Verschoor is COO bij ZenithOptimedia. Wij spreken hem.
In 5 stappen naar een mobielvriendelijk website design
16-12-2016 | 14:45:00
In de trein check ik Facebook, Instagram en mijn e-mail. Dan schiet mij te binnen dat ik eigenlijk nog een nieuwe sportbroek moet bestellen. Ik begin in mijn browser te Googlen en bekijk de organische en Shopping resultaten.
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Anderzorg, Ohra, Oxxio
15-12-2016 | 10:27:03
Ik heb al eens eerder een review geschreven over Anderzorg. Toen was ik niet zo positief over hun geforceerde poging om jong te lijken. Deze versie vind ik een stuk beter. De campagne haakt in op het nummer van Sef: De Leven
Haribo kiest voor Mindshare
14-12-2016 | 09:32:00
Haribo start een samenwerking met mediabureau Mindshare voor de overall mediastrategie, planning en inkoop
Eén salesbedrijf voor CS Digital Media en MMD
13-12-2016 | 14:10:00
De nieuwe salesafdeling is gevestigd in Landsmeer en komt onder leiding te staan van Herman ten Cate en Danny van Beek
[Column] Roupert Muller: Het jaar 2016
13-12-2016 | 13:22:00
De voorspellingen en terugblikken worden weer volop uit de kast getrokken en eerlijk gezegd is dat voor de tijd van het jaar ook gewoon relevant. Ook ik waag me aan een soort terug- en vooruitblik
[Commercial Review] Marlies Mols: Reaal, de Consumentenbond, Ben
12-12-2016 | 13:29:00
De consument centraal. Geef hem het heft in handen, laat hem spreken en voedt hem op, moeten onderstaande merken gedacht hebben
[Interview] Kees Verbeek (Abovo Media): "Wij besteden het geld van onze klanten alsof het ons eigen geld is"
12-12-2016 | 10:37:00
Abovo Media zien de groei op alle offline media tot stilstand komen. Het mediabureau uit Hoorn zet daarom volop in op digitaal. En op creatie natuurlijk. We spreken Kees Verbeek, eigenaar en directeur van Abovo Media
[Forum] Hoeveel creatie kunnen mediabureaus zinvol naar zich toetrekken?
11-12-2016 | 13:10:00
Mediabureaus gaan zich steeds meer op creatie richten. Ze ontwikkelen creatieve concepten, houden zich bezig met online- en steeds vaker ook offline creatie, nemen creatieven in dienst of richten zelfs complete creatieve afdelingen op.
[Interview] René Zeedijk over MediaScience, digital marketing en creativiteit
09-12-2016 | 14:31:00
Wij spreken René Zeedijk, managing partner van MediaScience en nummer 82 in DeMedia100.
[Interview] Martin de Boer over de marketingstrategie van Corendon
09-12-2016 | 13:19:00
Corendon opereert in de zeer competitieve reismarkt. Wij spreken Martin de Boer, Marketing Director bij Corendon
Initiative: televisie-exploitanten jagen adverteerders weg
09-12-2016 | 12:01:00
De onlangs bekend gemaakte TV-tarieven voor 2017 werpen een forse drempel op voor adverteerders.
Initiative: Bereiksonderzoeken groeien langzaam naar elkaar toe
09-12-2016 | 11:48:00
Alle bereiksonderzoeken in kaart gebracht door mediabureau Initiative
Initiative over de ontwikkeling van retargeting
09-12-2016 | 11:43:00
We kennen het allemaal wel, je bent op die ene website geweest om dat ene product te bekijken en plotseling achtervolgt dat product je over het hele web. Het fenomeen 'retargeting'.
IKEA Nederland kiest voor MediaCom
02-12-2016 | 11:11:00
Mediacom is het nieuwe mediabureau van IKEA Nederland. Mediacom kwam als winnaar uit de bus na een pitch die vanuit IKEA Group wereldwijd werd uitgezet. IKEA nodigde voor de pitch de bureaus Carat, MEC Global en Mediacom uit