Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1337826

UNITED en Skyhigh TV produceren mixed reality kinderprogramma voor AVROTROS en NPO Zapp
05-09-2017 | 07:04:00
Een 360 graden groene studio, zes camera´s rondom de studiovloer, optische tracking, aangevuld met de nieuwste technologie op het gebied van augmented en virtual reality: dat zijn de ingrediënten voor mixed reality tv-productie Smart&Dart
[Interview] Dennis Hoogervorst over augmented reality in BSR-onderzoek
22-08-2017 | 17:41:00
Sanoma lanceerde in maart 2017 de BSR Quality Planner. Zoals gebruikelijk met twee assen, in 2D. Dat kon beter, dacht Dennis Hoogervorst, Senior Consultant B2B Strategy & Insights bij Sanoma, toen hij hoorde van een derde dimensie. Met behulp van augmented reality kunnen merken nu hun plek bepalen in een 3D BSR-model. We spreken met Hoogervorst over het hologram en de samenwerking met de NHTV
BIS Publishers releases Augmenting Alice by Galit Ariel
25-07-2017 | 15:01:26
Augmenting Alice was written with the intent to contextualise and futurescape Augmented Reality applications
Albert Heijn introduceert augmented reality productscanner
24-07-2017 | 09:30:17
De AH Productscanner is een app die klanten met behulp van augmented reality informatie geeft over ingrediënten, voedingswaarden, allergenen, recepten en herkomst van AH eigen merk-producten
[Interview] Inge Ruijgrok over de ruimtevaartcampagne van Albert Heijn
18-05-2017 | 14:12:00
Albert Heijn start samen met André Kuipers een ruimtevaartspaaractie waarbij zowel virtual reality als augmented reality worden ingezet. We spreken met Inge Ruijgrok, Brand Activation Manager van Albert Heijn, over plaatjes sparen en nieuwe mediavormen
Ngage Media maakt augmented reality campagne voor Defensie
11-05-2017 | 17:13:03
Ngage Media gaat voor de nieuwe campagne van het Ministerie van Defensie aan de slag met augmented reality
Albert Heijn en André Kuipers starten AR- en VR-ruimtevaartactie
10-05-2017 | 12:51:59
Albert Heijn en André Kuipers starten een landelijke spaaractie waarin kinderen spelenderwijs kennismaken met het thema ruimtevaart
[Interview] Filippo Vizzotto over het AR-platform van Shazam
04-04-2017 | 11:45:00
Shazam lanceert een eigen augmentedrealityplatform voor haar commerciële partners, artiesten en gebruikers. De muziekapp biedt met name merken de mogelijkheid hun marketing tot leven te brengen met custom content. We spreken met Filippo Vizzotto, commercieel manager van Shazam.
Shazam launches augmented reality platform
07-03-2017 | 12:40:00
Shazam’s new platform can bring marketing materials to life - products, packaging, POS, advertising, events and more - by utilizing the app to scan Shazam Codes