Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1583549

IKEA met pop-up door het land
15-08-2017 | 17:34:24
IKEA toert met een catalogus pop-up het land door om de catalogus van 2018 uit te delen aan belangstellenden
Dirk schrapt kiloknallers van voorpagina reclamefolders
15-08-2017 | 14:02:12
Een kiloknaller op de voorpagina zorgt al snel voor 40 tot 50 procent meer verkocht vlees dan een kiloknaller binnenin een folder
Alleen nog reclamefolders door Amsterdamse brievenbussen met ja-ja-sticker
24-07-2017 | 11:23:00
In 2018 mag reclamedrukwerk alleen nog in brievenbussen worden gestopt met een ja-ja-sticker. Huishoudens zonder sticker blijven automatisch van reclame verschoond
PromoButler gaat samenwerking aan met Solden.be
01-06-2017 | 20:32:00
Solden.be en PromoButler.be bundelen vanaf 1 juni 2017 hun krachten door een langetermijnsamenwerking aan te gaan
Team Vier onderzoekt effecten reclamefolder
18-05-2017 | 12:32:42
In opdracht van de landelijke folderverspreider Axender geeft Team Vier retailers inzicht in de effecten van de reclamefolder
[Startups] 10.000 Amsterdammers kiezen voor Kiesjefolders.nl
18-04-2017 | 16:04:38
Kiesjefolders.nl heeft de 10.000e deelnemer ingeschreven. Mevrouw Ginger van Kuijk ontving een taart van initiatiefnemer Aldo Breed
Han Snel wint pitch Op=Op Voordeelshop
03-03-2017 | 11:43:00
Op=Op Voordeelshop kiest voor het reclamebureau Han Snel. De samenwerking wordt afgetrapt met een campagne ter ere van het 20-jarig bestaan van de retailer
Abovo Media verzorgt mediastrategie Halfords
20-02-2017 | 08:52:05
De eerste stap in de vernieuwde mediastrategie is het toepassen van doelgroepsegmentering voor de folderverspreiding
De papieren folder blijkt nog steeds het meest effectief
13-01-2017 | 14:03:00
Reclamefolders zijn geliefd bij Nederlanders. Ruim 87% leest de papieren folder die op hun deurmat valt. Papieren folders worden op dit moment meer gelezen dan digitale folders en daar profiteren fysieke winkels het meeste van
[Startups] Kiesjefolders; een nieuwe manier om de consument te bereiken
08-01-2017 | 23:32:00
Kiesjefolders biedt adverteerders een nieuwe manier om hun klanten te bereiken. De naam, Kiesjefolders, zegt alles: de consument kiest zelf de folders die hij wil ontvangen. Deze maand begint een proef in Amsterdam.
Reclamebranche daagt gemeente Amsterdam voor rechter vanwege JA|JA-sticker
12-12-2016 | 11:05:00
Vertegenwoordigers van de reclamebranche dagen de gemeente Amsterdam voor de rechter. Zij willen dat de rechter de (on)rechtmatigheid van de invoering van een JA|JA sticker vaststelt
MailDB en KVGO stellen gemeente Amsterdam aansprakelijk voor schade JA/JA sticker
24-06-2016 | 10:19:00
De Amsterdamse gemeenteraad heeft besloten om het huidige opt-outsysteem (de NEE/NEE- en de NEE/JA-stickers) voor ongeadresseerd reclamedrukwerk te wijzigen in een opt-insysteem (de JA/JA-sticker)