Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1402078

Alleen nog reclamefolders door Amsterdamse brievenbussen met ja-ja-sticker
24-07-2017 | 11:23:00
In 2018 mag reclamedrukwerk alleen nog in brievenbussen worden gestopt met een ja-ja-sticker. Huishoudens zonder sticker blijven automatisch van reclame verschoond
Media Groep Limburg lanceert VIA Limburg: Limburg’s nieuwe weekkrant
03-07-2017 | 13:02:00
Media Groep Limburg komt met een volledig nieuwe weekkrant: VIA Limburg. VIA Limburg is de opvolger van de 1Lokaal weekkrant en wordt in 39 lokale edities gratis bezorgd bij 526.000 huishoudens in heel Limburg
NDC mediagroep koopt regionale nieuwsmediabedrijf van Boom
28-06-2017 | 09:15:00
Zo ontstaat één groot Noordelijk mediabedrijf dat zich via diverse kanalen bezighoudt met onafhankelijke nieuwsvoorziening voor en over Noord-Nederland, Flevoland en delen van Overijssel
Roorda brengt ode aan de praatpaal
23-06-2017 | 14:30:00
Nico Dijkshoorn, Sanne Wallis de Vries en Ronald Giphart nemen met een ode afscheid van de praatpaal
De Persgroep neemt nationale advertentieverkoop NDC mediagroep over
18-05-2017 | 12:20:00
De Persgroep Nederland zal de advertentieverkoop van de dagbladen, weekbladen en het digitale portfolio van de NDC mediagroep aan nationale adverteerders gaan verzorgen
Paradijs & Emmer Trusted Media lanceert LFTD
12-05-2017 | 09:28:00
Trusted Media Publishers, van voormalig Telegraaf-topmannen Sjuul Paradijs en Jan-Kees-Emmer, komt met een magazine voor mensen met levenservaring LFTD
[Cross Media Man 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
31-03-2017 | 14:17:00
Willem-Albert Bol, Creative Director bij de Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
TMG verkoopt huis-aan-huisbladen en -merken aan BDUmedia
23-03-2017 | 09:17:43
Met de verkoop wordt de meerderheid van de betrokken banen en het voortbestaan van het overgrote deel van de huis-aan-huistitels veiliggesteld
De Persgroep krimpt arbeidsplaatsen bij huis-aan-huis bladen met 70 procent in
03-02-2017 | 18:06:00
De Persgroep Nederland gaat herstructureren bij de huis-aan-huisbladen. Het doel is de productiekosten van de weekkranten te verlagen.
[Interview] Lauren van der Heijden: Onze huis-aan-huiskranten zijn nog steeds een conversiekanon
21-01-2017 | 10:15:00
De Persgroep gelooft nog steeds in print en innoveert tegelijkertijd.
[Interview] Erik Roddenhof, CEO Persgroep: Ons verdienmodel is gebaseerd op betrouwbaarheid
07-01-2017 | 14:33:00
Huize Roddenhof is een huis van contrasten. Op het ene moment gaat het er aan de keukentafel over miljoenenorders en dan weer moet elke euro worden omgedraaid.
Spotta zet chatbots in tijdens de feestdagen
23-12-2016 | 09:52:02
Consumenten die vlak voor de feestdagen zonder inspiratie zitten, krijgen hulp uit onverwachte hoek: digital first bureau Green Orange heeft twee speciale Facebook-chatbots voor Spotta ontwikkeld
Reclamebranche daagt gemeente Amsterdam voor rechter vanwege JA|JA-sticker
12-12-2016 | 11:05:00
Vertegenwoordigers van de reclamebranche dagen de gemeente Amsterdam voor de rechter. Zij willen dat de rechter de (on)rechtmatigheid van de invoering van een JA|JA sticker vaststelt
Christian van Thillo: Persgroep gaat investeren in huis-aan-huis media
05-06-2015 | 09:52:00
Persgroep verblijft met adverteerders, mediabureaus de fine fleur van de Nederlandse vakmedia twee dagen in Kopenhagen voor de Advertisers Summit. Vanmorgen was het optreden van Christian van Thillo het afgetekend hoogtepunt van het event.