Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1342678

[Column] Marvin Jacobs: Haatzaaiers laten podcasts links liggen
17-10-2017 | 13:13:30
Online je mening geven, betekent anno 2017 jezelf blootstellen aan een spervuur van gescheld en beledigingen. Online is er één gedeelte dat vooralsnog gevrijwaard blijft van die epidemie, een plek waar mensen hun mening kunnen geven zonder dat ze daarmee gelijk een online slachtpartij over zichzelf afroepen. Welkom in de wereld van podcasts
[Column] Marvin Jacobs: Waarom slaat een 13 jaar oud medium pas nu aan?
15-09-2017 | 14:12:00
De podcast is afgelopen zomer geëvolueerd van ‘veelbelovend’ tot ‘gevestigd’ medium. Door mijn vakantie miste ik een paar weken de nieuwsupdates over podcasting. Het leek wel alsof het medium in mijn afwezigheid ineens volwassen was geworden
WPP announces five million dollar investment in award-winning podcasting company Gimlet
06-09-2017 | 10:35:33
Gimlet’s advertising and branded-content clients include Alphabet Inc., Ford Motor Company, PepsiCo, Match Group, eBay, Blue Apron, Goldman Sachs and Microsoft Corporation and was founded in 2014. It employs 85 people
[Column] Didier Kick: De komkommer-zomer met diepgang
06-09-2017 | 07:32:08
Waar veel mensen het, omdat iedereen op vakantie gaat, hebben over komkommernieuws, heb ik deze zomer een heerlijke media-zomer gehad. Met veel diepgang en beschouwing over het leven
Cartoon Network lanceert podcast Steven Universe
04-08-2017 | 10:16:00
De wekelijkse podcast nodigt fans uit voor een kijkje achter de schermen bij de serie en sluit zich aan bij een aantal recente multiplatformlanceringen
[Column] Marvin Jacobs: De zeven beste podcasts van dit moment
11-07-2017 | 06:51:00
2017 gaat de geschiedenis in als hét jaar waarin podcasting definitief een plek verovert in het medialandschap – althans, in het Engelstalige deel daarvan. Nog nooit verschenen er zo veel kwalitatief hoogwaardige series in zo’n korte tijd
[Column] Marvin Jacobs: Branded podcasts veelvuldig bekroond
07-06-2017 | 11:48:00
De lange lijst met winnaars, genomineerden en honorees toont in elk geval aan dat de podcast-revival een serieuze vorm heeft aangenomen. In twee, drie jaar tijd is het van enthousiast amateurisme uitgegroeid tot een professionele bedrijfstak - althans, in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk