Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1592620

INDIE en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne voor Tele2
22-09-2017 | 10:52:00
Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie
Starcom en Cheil lanceren Instagram Stories Canvas voor Samsung
22-09-2017 | 10:15:14
De Rulebreakers campagne voor de Samsung Galaxy S8 laat zien dat grenzen steeds verlegd kunnen worden, nu met Instagram Stories Canvas
RUMAG introduceert De Social Media Politie
21-09-2017 | 11:53:00
RUMAG start met een format om socialmediagebruik in het verkeer aan te pakken. Het programma De Social Media Politie gaat op zoek naar smartphonemisbruikers in het verkeer
Progress Communications wint Global SABRE PR Award
21-09-2017 | 10:47:00
Progress Communications heeft een Global SABRE PR Award gewonnen voor de Microsoft-campagne met de boyband B-Brave voor veilig internetgebruik
KRO-NCRV lanceert Snapchatlens tegen pesten
21-09-2017 | 10:18:00
De lens Open je mond tegen pesten, heeft inmiddels ruim 2,84 miljoen views behaald
Sir Hotels lanceert city guides op Instagram
20-09-2017 | 13:32:00
Elk van de hotels in de collectie heeft een eigen Instagram-account, welke getransformeerd is tot een stadsgids met lokale favorieten
Monsterboard lanceert premium job advertenties
18-09-2017 | 11:51:00
Monsterboard introduceert advertenties waarmee werkgevers zowel actieve als passieve kandidaten kunnen bereiken via social media
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Kin Community en EEN Media (Femmefab) kondigen creators en video content samenwerking aan
12-09-2017 | 09:23:00
Het Amerikaanse digital media & entertainmentbedrijf Kin Community en het Nederlandse EEN Media maken bekend dat zij per vandaag een strategische partnership zijn aangegaan.
Ziggo lanceert Youtube serie Binge
09-09-2017 | 18:34:00
Ziggo lanceert de wekelijkse Youtube-serie Binge. In 10 minuten duiken de presentatoren Simon Zijlemans en Abbey Hoes samen met creatieve makers in de wereld rondom films en series.
The Gardeners pr, social & activatie bureau voor ten Cate
08-09-2017 | 18:13:00
The Gardeners is het nieuwe pr, Social Media en activatie bureau voor het Nederlandse ondergoedmerk ten Cate.
Initiative Tomorrow ontwikkelt concept dat verboden zou moeten worden
07-09-2017 | 12:35:00
Initiative Tomorrow bedacht de strategie en het concept voor de Autodrop-campagne: Dropdolheid
Anna Nooshin en Monica Geuze zoenend op cover LINDA.meiden
05-09-2017 | 22:14:00
In de nieuwe LINDA.meiden draait het om gewoon jezelf kunnen zijn. In dit nummer steken onder meer Anna Nooshin, Monica Geuze, Rens Kroes en vlogster Ruba Zai een figuurlijke middelvinger op naar vooroordelen, hokjes denken en online haters.
MUNT hypotheken winnaar MWM2 Social Reputatie Index 2017
05-09-2017 | 07:31:00
MUNT Hypotheken komt als beste uit de bus in de MWM2 Social Reputatie Index 2017. Marktonderzoeksbureau MWM2 heeft de impact van relevante berichtgeving op sociale media op de reputatie van merken gemeten
Storyboard ontwikkelt socialcampagne Qmusic’s Het Geluid
29-08-2017 | 14:08:00
Storyboard ontwikkelde Ik Wist Het!, een concept waarbij wordt ingehaakt op de emotie van luisteraars
KLM neemt WeChat Pay in gebruik
24-08-2017 | 08:57:43
KLM biedt klanten de mogelijkheid om tickets en diensten te betalen via de online betaaldienst WeChat Pay op KLM.com en WeChat
Nederlandse jongere dagelijks drie uur op social media
23-08-2017 | 10:48:00
Jongeren spenderen gemiddeld 195 minuten per dag aan social media. Aan WhatsApp wordt de meeste tijd besteed: 75 minuten
#Hashtag bestaat 10 jaar
23-08-2017 | 10:25:28
Op 23 augustus 2007 stelde Twitter-gebruiker Chris Messina voor om de hashtag te gebruiken om conversaties op het platform met elkaar te verbinden
[Column] Martin Leeflang: Hilarische Hornbach zeikt lekker terug op social media
22-08-2017 | 15:23:29
Natuurlijk is het belangrijk om als organisatie naar je klanten te luisteren en hierop in te spelen, maar met een random zeikbericht van één persoon, kun je als organisatie weinig
Analyse big data Twitter biedt kansen voor toerisme
17-08-2017 | 10:06:00
Door de informatie in Tweets slim te combineren, kun je duidelijk maken hoe grote groepen bezoekers de stad gebruiken en wat de opkomende toeristische hotspots zijn
Your Social aan de slag voor DAF Trucks
15-08-2017 | 13:20:31
Samen met DAF’s socialmediamanager wil Your Social de social kanalen naar een hoger niveau tillen
[Interview] Dimitri Heikamp - MPG. - over conversational commerce
08-08-2017 | 21:46:00
Een meer dan boeiend gesprek met Dimitri Heikamp over conversational commerce, chatbots, time-spend, messenger apps en de AH Groenteboost
Lieke Martens meest populaire Nederlands Elftal-speler op social media
08-08-2017 | 12:57:50
Dit blijkt uit een analyse van Meltwater. Het bureau onderzocht hoe vaak de namen van de speelsters tijdens het Europees Kampioenschap werden genoemd in Nederlandstalige berichten op social media
[Column] Roupert Muller: 6 seconds ads
08-08-2017 | 12:34:24
Onlangs kondigde Facebook aan dat zij samen met een aantal selecte adverteerders een nieuw format voor videoadvertenties willen ontwikkelen. De videoadvertenties kunnen vrij kort worden: het voornemen is advertenties van maximaal 6 seconden te tonen. Is dat echt de ideale lengte of is het een meesterzet van Facebook om nog meer advertentie-inkomsten binnen te harken?
[Interview] Gian Zandonà over solliciteren via social media
08-08-2017 | 10:52:00
Volgens Monsterboard gebeurt het steeds vaker: mensen vragen informatie over een vacature via WhatsApp of voeren een sollicitatiegesprek via Skype. We spreken met Gian Zandonà, Managing Director van Monster Worldwide, over deze recente ontwikkeling
Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions
07-08-2017 | 13:37:00
Influencer Solutions is een nieuwe benadering van influencermarketing waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de sterke merken van Hearst Netherlands centraal staan
[Column] Remco Klöters: Vloggers flagged
03-08-2017 | 14:37:00
We zien Enzo met zijn broer en vriendin in de supermarkt. Een pakje kaas komt in beeld en vervolgens een reep witte kokoschocola. “Mijn favoriet, zo ontzettend lekker!”. Ook een doos chocoladekoekjes wordt duidelijk getoond; Enzo kreeg deze altijd van zijn oma, zo vertelt hij ons. Zou het?
[Column] Sietse Pots: Waarom Trump (nog) geen nieuwe communicatiedirecteur nodig heeft
01-08-2017 | 13:13:25
Trump omzeilt al tijden journalisten én zijn eigen woordvoerders met zijn tweets. Voor hem geen vergaderingen over de toonzetting en framing van diep doordachte statements, maar berichten van 140 tekens – recht uit het hart, vaak doorspekt met emotie en zonder ruis
&C snelst groeiende magazine merk op social media
28-07-2017 | 10:03:00
Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de vierde keer door Magazine Media Associatie (MMA) is gepubliceerd
[Interview] Lucy van der Helm over de veelbesproken jongenscampagne van SIRE
27-07-2017 | 16:13:00
SIRE lanceerde een campagne om aandacht te vragen voor de (bewegings)vrijheid van jongens. Het sloeg in als een bom. Social media stroomden binnen no time vol met lof en kritiek. We spreken met de directeur van SIRE, Lucy van der Helm
Campagne Ogilvy Amsterdam en Philips voor Rijksmuseum
27-07-2017 | 10:52:31
Philips, Ogilvy Amsterdam en Rijksmuseum nemen ons mee in de medische wereld van de gouden eeuw via een socialcampagne
Sollicitaties steeds vaker via social media
25-07-2017 | 13:46:00
Uit het Monster Year Report van Monsterboard blijkt dat sollicitaties steeds vaker ook verlopen via social media
Weleda en MEC Wavemaker introduceren The Tiny Five
19-07-2017 | 09:58:00
Weleda introduceert The Tiny Five, de kleinste, maar meest belangrijke medewerkers in een reeks van vier video's
Booking.com onderzoekt relevantie social media en online reviews
17-07-2017 | 15:37:53
Booking.com heeft onderzoek uitgevoerd onder 18.000 mensen uit 25 landen wereldwijd om meer te weten te komen over de eerste 24 uur op reis
CLUSE kiest voor SuperHeroes Amsterdam
13-07-2017 | 18:31:00
Het snelgroeiende horlogemerk CLUSE kiest voor SuperHeroes Amsterdam voor het ontwikkelen van social media content en de communicatie- en brand strategie.
Warner Bros. en Dumpert starten samenwerking
13-07-2017 | 09:17:00
Televisieproducent Warner Bros. en videoplatform Dumpert hebben een overeenkomst gesloten om gezamenlijk video-formats te ontwikkelen
Roos: eerste digitale assistent voor energieadvies in Nederland
13-07-2017 | 07:12:00
De chatbot van Roos maakt het gebruikers mogelijk om hun contracten te beheren, stroom en gas te vergelijken en direct af te sluiten vanuit de chatomgeving
Buzzcapture en Emerce presenteren de Social Travel 30
06-07-2017 | 18:15:20
Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media? Buzzcapture en Emerce presenteren de kwartaalmonitor Social Travel 30. Met een verrassend grote rol voor vakantieparken/-huizen.
[Column] Didier Kick: Waarom je dingen moet liken die je niet leuk vindt
06-07-2017 | 13:58:00
Facebook, iedereen is er in meer of mindere mate mee bezig, zeker als je in de media- of marketingwereld werkt. Maar wat krijg je te zien? Dat bepaal je zelf, door te volgen, ontvolgen, liken, delen of te reageren
CBS: meer ouderen op social media
27-06-2017 | 17:53:00
Het gebruik van sociale netwerken onder 45- tot 65-jarigen nam toe van 70 procent naar 83 procent
[Column] Frank Waals: Wij van de media hebben spijt
26-06-2017 | 10:11:00
De media zijn weer in de media, je leest het overal. Mensen klagen over de hitte op Twitter, de ergernis over de indeling van de Facebook-feed laait weer op, LinkedIn zou te vaak als persoonlijke reclamezuil worden gebruikt
Roorda brengt ode aan de praatpaal
23-06-2017 | 14:30:00
Nico Dijkshoorn, Sanne Wallis de Vries en Ronald Giphart nemen met een ode afscheid van de praatpaal
Ze.nl Summerbody Onderzoek: liever geen bikinifoto's op social media
22-06-2017 | 14:18:00
9 op de 10 vrouwen hoeft haar bikinifoto niet op social media, tenzij haar lichaam er voordelig in uitkomt (19,3%) of alleen zichtbaar is voor vrienden (10,1%)
Fanta schakelt YouTuber Kelvin Boerma in
20-06-2017 | 16:12:00
Boerma, bekend van zijn YouTubekanaal Kalvijn, zoekt via social media naar de vier creatiefste jongeren van Nederland. Samen zullen zij 12 weken lang het Fanta Nederland marketingteam vormen
Dorst & Lesser opent kantoor in Brussel
20-06-2017 | 12:17:00
Vanuit het kantoor in Brussel bedient het socialmediabureau onder andere de huidige Belgische klanten Renault Benelux, Rituals België en Coty België
First Day of Spring zet millennialactie op voor Stedelijk Museum
15-06-2017 | 13:11:18
First Day of Spring bedacht de fotowedstrijd #deverliefdecamera om de Ed van der Elsken-tentoonstelling bij millennials onder de aandacht te brengen
KRO-NCRV start interactief online platform Yo Mo!
13-06-2017 | 16:01:35
Op het Facebook-platform Yo Mo! beantwoordt een team van social influencers vragen die spelen bij jongeren tussen de 15 en 26 jaar
KLM deelt vluchtinformatie via Twitter en WeChat
06-06-2017 | 15:46:34
KLM-passagiers kunnen wereldwijd hun boekingsbevestiging, incheckinformatie, instapkaart en vluchtstatus ontvangen via Twitter en WeChat
Burson-Martseller: Nederlandse overheid meest interactief op Twitter
06-06-2017 | 11:07:21
Het Twitteraccount van de minister-president staat met 787.158 volgers in de top 10 van de meest gevolgde EU-leiders
Ajax-filter Ziggo uniek bereik van 2 miljoen Snapchatters
01-06-2017 | 10:14:00
Als hoofdsponsor van Ajax maakte Ziggo het mogelijk om de hele dag Snaps te voorzien van een filter in Ajax-stijl
VERTOV maakt campagne PostNL
29-05-2017 | 12:08:23
De verrassend dichtbij-campagne omvat een social video en een check-in-&-winactie voor consumenten
[Interview] Edwin Tromp over het vermarkten van voetballers
29-05-2017 | 10:59:00
Een aantal maanden geleden stapte Edwin Tromp in 90/24 Sports, een marketingbedrijf voor profvoetballers. Zijn eerste zet: het openen van een kantoor in Brussel, naast de bestaande kantoren in Amsterdam en Londen. Wij spreken hem over voetballers, internationale expansie en de grenzen van branded content
[Startups] Heyoe gaat concurrentie aan met Facebook
16-05-2017 | 14:52:00
Waar smartphonegebruikers meerdere apps gebruiken als Facebook, Instagram, Messenger en Whatsapp heeft Heyoe al deze functies geïntegreerd in één app
[Interview] Symen Jansma over de meest geinstagramde plekken ter wereld
16-05-2017 | 13:34:00
Online reisaanbieder TravelBird lanceerde onlangs een trendstudie naar de toeristische attracties die het meest terugkomen op Instagram. We spreken met oprichter Symen Jansma over de lijst, pretparken en reisapps
[Onderzoek] UM: Merken moeten inspelen op het moment van Nu
12-05-2017 | 13:16:00
In het tijdperk waarin consumenten een on-demand mindset hebben, moeten merken zich hieraan aanpassen om relevantie te bieden in het hier en nu
Magazine merken populairst op Facebook
11-05-2017 | 18:50:00
In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken op social media met 4% gestegen ten opzichte van het vierde kwartaal 2016
[Interview] Marcel Molenaar over het succes van LinkedIn
11-05-2017 | 14:24:04
LinkedIn heeft onlangs de grens van 500 miljoen leden wereldwijd doorbroken. We spreken met Country Manager LinkedIn Benelux Marcel Molenaar over de laatste ontwikkelingen, LinkedIn’s potentie en het in kaart brengen van de wereldeconomie
Efteling meest geinstagramde toeristische attractie
11-05-2017 | 11:54:00
Online reisaanbieder TravelBird heeft de lijst Meest geinstagramde toeristische attracties gelanceerd. Deze studie rangschikt op basis van het aantal tags op Instagram 470 attracties
SuperHeroes Amsterdam lanceert From Dude To Diva voor Remington
09-05-2017 | 13:59:00
SuperHeroes Amsterdam zette de nieuwe stijltang Remington Air Plates in de bos krullen van een model en creëerde vier popdivalooks
Niet Mattie en Wietze, maar Domien meest besproken radio-dj
09-05-2017 | 12:05:00
Domien Verschuuren is de meest besproken dj van Nederland. Dj’s van de publieke omroep domineren het positieve sentiment
90/24 Sports opent kantoor in Brussel
09-05-2017 | 11:48:00
90/24 Sports helpt profvoetballers met het bouwen en exploiteren van hun merk, hoofdzakelijk via social media
Essent en SuperHeroes lanceren campagne over zonnepanelen
05-05-2017 | 09:19:00
Essent lanceert een campagne die inspeelt op barrières rond de aanschaf van zonnepanelen
Unox bereikt miljoenen views met Snapchat op Koningsdag
04-05-2017 | 08:52:00
Als eerste Nederlandse merk introduceerde Unox een camera take-over. De ideeën voor de lens en filter zijn ontwikkeld door creative content agency RIDE
500 miljoen leden voor LinkedIn
25-04-2017 | 10:17:11
Per seconde melden zich ergens ter wereld twee nieuwe professionals aan. Nederland passeerde recent de grens van 7 miljoen leden
Onderzoek Girlscene: één op de vijf tienermeiden deelt naaktfoto's van zichzelf
24-04-2017 | 15:04:00
Een kwart van de tienermeiden heeft weleens een naaktfoto van zichzelf gemaakt en die pikante foto’s houden ze lang niet altijd voor zichzelf
Persuade ontwikkelt sneakercampagne Aktiesport
21-04-2017 | 14:19:00
Aktiesport laat je zweven met nieuwe sneakercampagne
[Interview] Marc Stubbé over wat uitgevers kunnen doen tegen dominantie Google en Facebook op online advertentiemarkt
10-04-2017 | 21:24:00
Marc Stubbé werkt al vele jaren in media en deed een schat aan kennis, ervaring en netwerk op aan zowel adverteeders-, mediabureau- als exploitantzijde.
[Column] Stefan Bothoff: Relevantie is het nieuwe bereik
10-04-2017 | 11:21:00
Waarom krijg ik dan steeds een hele televisiecommercial over shampoo met rijstcrème als pre-roll op YouTube? Ik zou er bijna een ad blocker door installeren
[Interview] Karlijn Vogel-Meijer over emoji's als de nieuwe wegwijzer van KLM
05-04-2017 | 12:38:29
Wat betreft social loopt KLM al jaren voorop. Karlijn Vogel-Meijer is Director Social en inmiddels meer dan vier jaar verantwoordelijk voor de ontwikkelingen binnen deze afdeling. Onlangs lanceerde ze een aanvulling op KLM-Messenger: emoji’s als wegwijzer. We spreken haar over deze nieuwe functie
[Column] Roupert Muller: Valse verontwaardiging; programmatic advertising is niet waterdicht
27-03-2017 | 10:39:47
Afgelopen week viel in communicatie- en medialand de negatieve publiciteit op rondom YouTube. Adverteerders waren op z’n zachts gezegd niet blij dat hun advertenties naast “hateful, offensive and derogatory content” werden getoond op YouTube. Inderdaad erg vervelend, maar niet echt iets wereldschokkends
Continuum bereikt binnen 4 maanden 100.000 abonnees op Youtube
24-03-2017 | 11:45:00
Het muziekformat Continuum is de enige boyband die elkaar nog nooit in levende lijve hebben ontmoet
OBILytics en SyncKroon lanceren MediaRate: media-rating-platform op basis van social engagement
21-03-2017 | 15:55:00
Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s die worden uitgezonden tussen 18.00 en 24.00 uur
[Column] Deike Schulz: Cosiness ad absurdum - scripting your own media(life)
20-03-2017 | 09:21:53
Elk hoekje in huis wordt in scene gezet, meestal met een voorafgaand gepland socialmediaverhaal in het achterhoofd. Je wilt immers elk mooi moment vastleggen, delen en als een verhaal aan elkaar rijgen
Bedrock Magazine lanceert videoserie Random Acts of Kindness
20-03-2017 | 08:19:00
Bedrock Magazine lanceert de videoserie Random Acts of Kindness ter ere van de International Day of Happiness. Wat gebeurt er als we onbaatzuchtig aardig zijn voor anderen?
Adidas stopt met televisie reclame
20-03-2017 | 07:38:00
Sportmerk Adidas zoekt haar nieuwe klanten alleen nog op sociale media. Reden? Jongeren, de belangrijkste doelgroep van fabrikant van sportuitrusting, zijn niet meer te bereiken via televisie
Social media Maaslander naar Goud Uberconnected
14-03-2017 | 06:57:00
Goud Uberconnected wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe social mediastrategie van Maaslander
The Gardeners werkt voor nieuw zuivelmerk Holland Jersey
07-03-2017 | 09:27:00
Er is een nieuw zuivelmerk in Nederland: Holland Jersey. De zuivelfabrikant heeft The Gardeners gekozen als hun bureau voor overall campagne, activaties, pr en social
Carola van der Linden en Wessel Berkman lanceren The Social Selling Company
02-03-2017 | 10:43:00
Carola van der Linden en Wessel Berkman lanceren The Social Selling Company, een organisatie die bedrijven met een geïntegreerde benadering ondersteunt bij de nieuwste manier van commercie bedrijven
[Column] Rogier van Kralingen en Matthijs Pontier: The Media are Rigged
28-02-2017 | 12:55:00
Voor iedereen die nu zijn vrienden aan het verliezen is door politieke discussies hebben we een hart onder de riem: blame the media. En nee, niet zoals het Witte Huis doet natuurlijk. Maar veel dichter bij huis. Jouw eigen social media is rigged.
[Column] Roupert Muller: Bye bye LinkedIn?
28-02-2017 | 12:50:00
Ik zei gekscherend: “Over 10 jaar bestaat LinkedIn waarschijnlijk niet meer.” Waarop hij reageerde: “Misschien al over 5 jaar niet.” Een paar weken later zou blijken dat er wellicht een kern van waarheid in onze opmerkingen schuilt
OBI4wan neemt Buzzcapture over
28-02-2017 | 11:01:59
Klanten van beide partijen verkrijgen gecombineerde data-inzichten uit meer dan 20 miljoen online en social databronnen, evenals verschillende offline bronnen
[Column] Jeroen Verkroost: Kamergotchi, whiskyveiling, influencers… Algoritme is king!
26-02-2017 | 13:52:00
Als IAB directeur spreek ik regelmatig consumenten die niet blij zijn met de manier waarop er met ze omgegaan wordt op het internet.
[Column] Marc Teuwsen: Filmjunkies als laaghangend fruit
23-02-2017 | 09:15:00
Waar zijn de socialmediamanagers? De influencermarketingspecialisten? Waar is die revolte op functie- en personeelsgebied? Ik zie het nog niet
Forse stijging magazinemerken op YouTube en Instagram
22-02-2017 | 11:48:00
De meest populaire magazinemerken op social media blijven Voetbal International, LINDA. en ELLE
Goud Uberconnected internationaal aan de slag voor Danerolles
22-02-2017 | 09:39:38
Danerolles en Goud Uberconnected gaan samenwerken op het gebied van social media-conversatie
Harley-Davidson Benelux kiest voor RIDE
21-02-2017 | 14:31:00
Harley-Davidson Benelux heeft het bureau RIDE gekozen om hen te helpen met de social campagnes in 2017
Groot deel ondernemers gebruikt geen socialmediabuttons
21-02-2017 | 11:22:00
Telefoonboek.nl onderzocht de websites in haar database en bekeek welke socialmediabuttons er gesignaleerd worden
MeMo² duikt in Snapchatgebruik
21-02-2017 | 10:45:01
Snapchat is het snelst groeiende sociale netwerk ter wereld en wil in 2017 naar de beurs. Adverteerders en mediabureaus op de Nederlandse markt tonen steeds meer interesse
Boomerang Create ontwikkelt socialmediacampagne voor ING
20-02-2017 | 16:53:00
ING heeft samen met Boomerang Create een campagne ontwikkeld die uitgerold wordt via social media en de ING Community
[Column] Sara Madou: Kleur kiezen in verkiezingstijd
20-02-2017 | 09:17:13
Wat je vanuit de (socialmedia)kanalen van je bedrijf of organisatie naar buiten brengt, kun je het beste beperkt houden als er geen coherente politieke groep aan je klanten/kopers/leden te hangen is
Social media steeds belangrijker voor tijdschriften
17-02-2017 | 10:43:00
Steeds meer tijdschriften zijn te vinden op social media. Vooral het aantal volgers op Youtube (+30 procent) en Instagram (+11 procent) neemt fors toe
Onderzoek: Zakelijk gebruik internet stijgt mondjesmaat
17-02-2017 | 09:39:00
Europese bedrijven maken nog relatief weinig gebruik van social media als Facebook, Twitter of Instagram
TamTam, Expand Online en a friend of mine aan de slag voor Gazelle
15-02-2017 | 11:58:13
Gazelle intensiveert de samenwerking met Dept. De fietsfabrikant werkt samen met 3 agencies van het bureaunetwerk aan haar gehele digitale kanaal
Bavaria kiest voor MEC Wavemaker als global partner voor social media en digitale activaties
13-02-2017 | 16:49:00
MEC Wavemaker is blij om bekend te kunnen maken dat Bavaria voor hen heeft gekozen als Global partner op het gebied van Social Media en digitale activatie voor hun portfolio van merken.
[Startups] Crowded maakt bouwen eigen community platform eenvoudig
10-02-2017 | 15:46:00
Crowded bouwt een plug and play community platform dat simpeler werkt dan WordPress
Boyband Continuum laat fans liefde verklaren in online video
10-02-2017 | 14:30:00
De boyband Continuum voegt liefdesboodschappen van fans toe aan hun videoclip op Valentijnsdag
Studenten helpen Haagse retailondernemers met social media
09-02-2017 | 10:11:00
Smart Shopping Den Haag en Haagse Hogeschool lanceren project ‘Haal meer uit uw social media’
LegalMatters.com: Communiceren via WhatsApp kan grote gevolgen hebben
07-02-2017 | 16:36:00
Door rechters in Nederland wordt er steeds vaker bewijskracht toegekend aan WhatsApp-berichten
Snapchat meest gebruikt voor sexting
06-02-2017 | 09:11:35
76,1 procent van de naaktfoto’s of foto’s in ondergoed wordt verstuurd via Snapchat. Ook WhatsApp (47,8%) en Facebook (9%) zijn populair
Media Injection ontvangt Facebook badge voor Community Management
03-02-2017 | 11:51:45
Het complete social media management platform van Media Injection heeft nu een officieel erkende Facebook Marketing Partner badge voor de specialiteit Community Management.