Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1576208

[Column] Sietse Pots: Data of gevoel; waarop baseer jij je communicatieplan?
31-08-2017 | 13:41:06
Kijkend naar communicatieplannen verbaast het gebrek aan cijfermatige onderbouwing mij vaak. Hoewel cijfers enorm kunnen helpen bij het maken van keuzes, zijn het voornamelijk de zachte factoren die het communicatiebeleid bepalen
[Column] Sietse Pots: Waarom Trump (nog) geen nieuwe communicatiedirecteur nodig heeft
01-08-2017 | 13:13:25
Trump omzeilt al tijden journalisten én zijn eigen woordvoerders met zijn tweets. Voor hem geen vergaderingen over de toonzetting en framing van diep doordachte statements, maar berichten van 140 tekens – recht uit het hart, vaak doorspekt met emotie en zonder ruis
[Column] Sietse Pots. Kabinetsformatie: vervang verslaggever door robot
09-06-2017 | 09:57:00
Het verbaast mij hoeveel aandacht er momenteel is voor feitelijk niets
[Column] Sietse Pots: Ruim baan voor de specialist en de lokale held
01-06-2017 | 13:56:21
Mooie ideeën en geslaagde lokale projecten werden via de perswoordvoerder met een ronkend persbericht de wereld ingeslingerd, inclusief quote van de directeur. En als journalisten dan iemand wilden spreken, werden de vragen beantwoord door de woordvoerder met zijn gladde babbel
[Column] Sietse Pots: Ontslagbrief FBI-baas Comey: don’t mention the war!
10-05-2017 | 12:32:00
Je zou haast denken dat president Donald Trump en zijn communicatieteam met hun ontslagbrief aan FBI-baas James Comey een gooi deden naar een hoge IMDb-waardering als comedy-episode. Ditmaal betreft het echter geen staaltje Britse humor, maar bittere ernst
[Column] Sietse Pots: Crisis op kookpunt voor Mandemakers
06-02-2017 | 09:57:00
Wat doe je als twee populaire vloggers letterlijk een hoop stront over je heen gooien? Als vervolgens een vlogger van Libelle er een persoonlijk punt van maakt en – al filmend – wordt aangevallen door een van je medewerkers?
[Column] Sietse Pots: Vijftig jaar televisiereclame: darten met een heipaal?
04-01-2017 | 13:33:00
In de week dat Michael van Gerwen zich kroonde tot wereldkampioen darten, is het vijftig jaar geleden dat de eerste reclame op de Nederlandse televisie te zien was. Via slechts enkele beschikbare zenders wisten merken met televisiereclames destijds een miljoenenpubliek te bereiken