Marc Stubbé
30-01-2017 21:15:00 | hits: 1729 Tags:

Marc Stubbé is zijn carrière gestart als fiscalist bij Loyens & Volkmaars in New York. Een mooie tijd bij Unilever volgde. Door de media gepakt bij de mediabureaus Media Exposure (later omgedoopt in Mediaedge:cia, nu MEC - GroupM) en Kobalt. Na de verkoop van Kobalt voor de aandeelhouders - aan Dentsu Aegis - begon het ondernemen. 

Stubbé is initiatiefnemer van Pitchblink.nl, Adnovate, Boútriba. Verder heeft Stubbé zich beziggehouden met verschillende ondernemingen, als investeerder, manager en commissaris. De laatste corporate baan is die van CCO van Sanoma/SBS.

Stubbé is commissaris bij Sundio Group, ORN en HurryQ. Hij is betrokken als actieve investeerder in mobiel technologiebedrijf Endeavour Media en onlinevideoplatform StreamOne en is actief als Managing Partner van Africa Business Communities en The CMR Agency.

 


www.thecmragency.com
@marcstubbe

 

Mijn Columns:
16-05-2017 | [Column] Marc Stubbé: Google maakt veel reclame voor privacy. Hoe logisch is dat?
30-01-2017 | [Column] Marc Stubbé: Hoe Nederlandse uitgevers een slimme David-aanpak kunnen volgen ten opzichte van de Goliaths Google en Facebook