[Interview] Madelon Fortuin: Bij NRC is het mobile first; al het andere volgt daaruit
17-03-2017 11:15:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 4714 | Tags:

De dynamiek in de wereld van nieuwsmedia is enorm - en niet alleen bij TMG. NRC transformeert razendsnel richting digital en steeds vaker is het zelfs digital only.

In 2015 bouwde NRC een betaalmuur in de website waardoor de journalistieke content van NRC online niet langer voor iedereen gratis toegankelijk is.

Het online domein zelf kent ook een enorme dynamiek waar businessmodellen nog volop moeten worden getest. Zo was NRC de eerste grote uitgever die aankondigde uit Blendle te stappen - een beslissing die veel stof deed opwaaien.

Hoe begeven adverteerders zich in het digitale domein? Is display advertising interessant en wat zijn de mogelijkheden met branded content? En hoe zie de samenwerking tussen NRC en Mediahuis eruit?

Over deze onderwerpen spraken we op 10 maart met Madelon Fortuin, commercieel directeur van NRC, in de eerste uitzending van Nederlands MediaNetwerk TV.


www.nrcmedia.nl
www.nrc.nl


Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

www.quadia.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie