Abdijbier Leffe start eerste Nederlandse campagne
06-04-2017 08:59:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2313 | Tags:

Leffe, het Belgische abdijbier, start deze week met haar eerste Nederlandse campagne rondom het gedachtegoed Vol Leven. Hiermee worden bewuste genietmomenten gevierd én verrijkt met Leffe. De campagne Vol Leven is te zien op televisie, online en er zijn retail- en horeca activaties.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor positionering, concept en productie.

Een ode aan het leven

De nieuwe payoff van Leffe Vol Leven staat centraal in de geïntegreerde campagne. De betekenis is tweeledig. Vol Leven slaat op het product, de rijke en volle smaak, levend gist, het brouwproces en op de rijke historie van het vroegere leven in de abdij tot aan het abdijbier wat het vandaag de dag is. Maar Vol Leven slaat ook op mensen die bewust kiezen voor een mooi en vol leven, gevuld met stijlvolle en authentieke producten en smaken die dit verrijken. Daarmee is Leffe er voor iedereen die van het leven geniet.

Sjors van Drie, senior Brand Manager Leffe: "We willen mensen inspireren om persoonlijke genietmomenten ten volle te benutten, door te kiezen voor kwaliteit. Leffe draagt er op een smaakvolle manier aan bij om optimaal te genieten van jouw moment."

Dimitri Hubregtse, Creative Lead FCB Amsterdam: "We hebben ervoor gekozen om een campagne te maken waarin rust, tijd en koesteren centraal staat. Zo valt de campagne direct op door de stilte, de verfijning van de producten en de smaak van Leffe."

Credits

Klant: Leffe, AB InBev Nederland |Verantwoordelijk bij klant: Sjors van Drie, Joost van de Sande, Arnaud Hanset | Bureau: FCB Amsterdam |Concept: Viet Ta Trong, Dimitri Hubregtse, Michael Kouwenhoven, Floris Hülsmann | Strategie: Micky Geesink | Account: Miranda Honselaar, Laura Schilder | Producer: Marco van Prooijen | Productiebedrijf: Holy Fools | POST/VFX: Kapsalon & Crabsalad | Director: Tobias Pekelharing | DOP: Floris van der Lee | Producer: Frank de Kok | Editor: Brian Ent | Online/Grading: Laurens Orij | Sound: Michael Sauvage | Voice over: Diggy Dex | Social Media: Isobar | Mediabureau: Vizeum

www.fcb-amsterdam.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie