Abovo Media werkt voor 999 Games
14-09-2017 09:35:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3156 | Tags:

Abovo Media gaat de planning, inkoop en strategie verzorgen van de tv-campagnes voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games.

De verschillende commercials zullen te zien zijn op Zapp Kids, Nickelodeon, TLC en FOX.

999 Games maakt spellen als Carcassonne, 30 Seconds, Halli Galli, Qwirkle en Catan.

Erik de Jong, salesmanager van 999 Games: “Abovo Media heeft op ons een zeer gedreven en deskundige indruk gemaakt. Daarnaast zijn ze een ervaren speler op het gebied van media-inkoop. Hierdoor hebben we scherpe prijsafspraken kunnen maken.”

Kees Verbeek, directeur van Abovo Media: “We zijn bijzonder blij met een klant als 999 Games. Ze hebben in enkele jaren tijd op geheel eigen wijze de leidende marktpositie veroverd in de spellenbranche. Een prestatie van topniveau. We gaan alles uit de kast halen om ze te helpen met het consolideren daarvan.”


www.abovomedia.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie