Arne Mosselman partner bij Helden Media
09-08-2017 13:11:11 | Door: Katja Brokke | hits: 11314 | Tags:

Barbara Barend richtte in 2009 Helden Magazine op met haar vader Frits. Na een gedeeltelijke overname door Sanoma, kocht zij het blad in 2014 terug met als doel zich ook te gaan richten op digitale content, inspelend op de veranderende markt. Vlak daarna kruisten de paden van Arne Mosselman en de Barenden. Mosselman werkte eerder als strateeg bij reclamebureau TBWA en richtte koffiebedrijf Moyee Coffee op. Na zijn komst in de zomer van 2015 was Mosselman creatief en strategisch verantwoordelijk voor de uitrol van Helden Media.

Barbara Barend: “Samen met Arne hebben we van een magazine een volwaardig mediabedrijf gemaakt. Waar ik mijn jarenlange ervaring in de sport, contacten met de sporters  en journalistieke ervaring meeneem, weet Arne alles van digitale ontwikkelingen in de mediawereld en de merkbenadering van partners. Niet meer dan logisch dat we ook samen deze volgende stap willen zetten.”

Mosselman: “De Nederlandse sportwereld is qua prestaties rijk bedeeld, maar kan op het gebied van digitale content, documentaires én sponsorcontent nog grote stappen zetten. Bij Helden combineren we twee expertises: we zijn een creatieve start-up met eigen verhalenmakers die mooie en kwalitatief hoogwaardige content maken én denken met grote merken mee over hun marketingkpi’s. Barbara’s achtergrond als verhalenverteller en mijn achtergrond als reclamestrateeg zorgen ervoor dat we zowel de consument, als de bedrijven optimaal kunnen bedienen."
 
Het Nederlands MediaNetwerk interviewde Barbara Barend onlangs. Bekijk het televisie-interview hier.

www.heldenonline.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie