AutoWeek gaat alliantie aan met Findio en Circuit Zandvoort
04-09-2017 08:37:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2449 | Tags:

AutoWeek heeft samen met partner Findio voor auto een partnership met Circuit Zandvoort afgesproken om het vertrouwen in een zonnige toekomst te bezegelen.

Het circuit is op weg om een grote evenementenlocatie te worden met een focus op auto's, sport en lifestyle en misschien wel ooit de terugkeer van Formule 1 in de Zandvoortse duinen.

AutoWeek en Findio voor auto zullen de komende periode duidelijk zichtbaar zijn op en rond het Zandvoortse circuit, bij lifestyle-evenementen als Italia a Zandvoort, de Jumbo Racedagen en het British Race Festival.

Het partnerschap werd bezegeld op het circuit door Sanoma-CEO Peter de Mönnink, Findio-CCO Robert Doornbos en Findio-CFO Bert Bijsterbosch in het bijzijn van Bernhard van Oranje (eigenaar van Circuit Zandvoort) tijdens de Historic Grand Prix.
 
Peter de Mönnink: "Met deze partnership onderstrepen wij de kracht van het merk AutoWeek en onze intentie om in deze markt een vooraanstaande rol te blijven spelen. Zowel Circuit Zandvoort als Findio voor auto reflecteren de ambitie."
 
Robert Doornbos: "Bij Findio voor auto zijn we trots op de samenwerking met AutoWeek. We geloven in de toekomst van de autosport in Nederland en dragen Circuit Zandvoort graag een warm hart toe."

www.sanoma.nl
www.autoweek.nl
www.circuitzandvoort.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie