BBDO, Kunstmaan, Intracto, Loyalty Rockstars en Newcraft partners Selligent
28-02-2017 13:40:47 | Door: Katja Brokke | hits: 2753 | Tags:

Selligent, leverancier van oplossingen voor relationshipmarketing op basis van inzicht in de consument, breidt zijn partnernetwerk in de Benelux uit. Het bedrijf verwelkomt partners BBDO, Kunstmaan en Intracto in België en Loyalty Rockstars en Newcraft in Nederland.

Selligent zet in op samenwerkingen met de meest innovatieve agentschappen en consultants in de markt. De nieuwe partnerships zijn het resultaat van deze inspanningen. Zo kan de technologie van Selligent optimaal worden gecombineerd met de expertise en marktkennis van de partners. Met het Partner Program richt Selligent zich op agentschappen en marketingservicespartners die, net als het bedrijf, gepassioneerd zijn door consumer-firstmarketing via verschillende kanalen en die deze omnichannel marketingservices optimaal uitvoeren. In ruil voor hun inspanningen krijgen partners investeringen, inkomsten en steun. De afgelopen drie jaar is het partnernetwerk van Selligent in de Benelux gegroeid met 30 procent.

Roy Jugessur, vicepresident Noord-Europa bij Selligent: “Ik ben erg blij dat ik deze nieuwe partnerships in de Benelux kan aankondigen. Dit biedt me nogmaals de kans om de inspanningen te benadrukken die Selligent doet om samen te kunnen werken met de beste agentschappen in Europa. Kunstmaan, Newcraft, BBDO, Intracto en Loyalty Rockstars zijn met hun expertise op vlak van digitale marketing en hun uitgebreide marktkennis ideaal gepositioneerd om klanten te helpen meerwaarde te halen uit onze omnichannel engagement oplossingen.”

www.selligent.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie