Collectie Lidl en Heidi Klum gelanceerd op New York Fashion Week
10-08-2017 13:17:35 | Door: Katja Brokke | hits: 5140 | Tags:

Heidi Klum en Lidl onthullen op 7 september in New York het geheim achter #LETSWOW. In het verlengde hiervan vindt de première van hun eerste gezamenlijke collectie plaats. Bij de start van de New York Fashion Week wordt tijdens de internationale show voor het eerst de gehele collectie geshowd.

Christine Braun van Lidl Nederland: “Tot nu toe dachten mensen bij Lidl niet meteen aan fashion. Door onze samenwerking met Heidi Klum als creatieve inspiratiebron en succesvol ontwerpster willen we daar verandering in brengen. #LETSWOW staat voor plezier in fashion en is verrassend, net zoals de opwachting van Lidl in de modewereld.”

Voor Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City liet het Duitse mode-icoon zich inspireren door haar lievelingsstad. De collectie heeft het onstuimige karakter van New York, de veelzijdigheid van Heidi Klum en een urban look: blazers met leeuwenprint en elegante topjes, bomberjacks en superskinny jeans, fijn kant en leer, felblauw en warmcognac. Elk kledingstuk ligt in het prijsbereik van circa 7 tot  20 euro. De enige uitzondering is het bikerjack van echt leer, dat ongeveer 50 euro kost.

Klum: “Ik wilde fashion met een woweffect creëren die gemakkelijk te combineren is en elke vrouw een geweldige look geeft. En dat alles tegen een prijs die je nergens anders vindt.”

Op 18 september start de verkoop in de filialen en in de webshop van Lidl Nederland. Behalve kleding (in de maten 36 tot 44) bevat het assortiment ook accessoires en schoenen. Internationaal wordt de collectie in 28 landen verkocht. Dat zijn meer dan 10.000 Lidl-filialen (en 3 online shops).

www.lidl.nl/letswow

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie