Continuum bereikt binnen 4 maanden 100.000 abonnees op Youtube
24-03-2017 11:45:00 | Door: Max Vlugt | hits: 4331 | Tags:

Het muziekformat Continuum is een uniek concept en de enige boyband die elkaar nog nooit in levende lijve hebben ontmoet. De vier jongens van Continuum wonen in hun eigen land, verdeeld over drie werelddelen. Samen vormen zij een band en zingen bekende covers die zij wekelijks delen op hun YouTube kanaal. 

100.000 abonnees
Deze week is de eerste mijlpaal bereikt en heeft het kanaal in nog geen vier maanden meer dan 100.000 abonnees aangetrokken. Naast YouTube is Continuum tevens een groot succes op het platform Facebook waar ze inmiddels ook de 100.000 likes behaald hebben. De stap naar de tweede mijlpaal van 250.000 YouTube-abonnees is ingezet en naar verwachting zal na de zomer het kanaal de 400.000 bereiken. Dat is het moment dat de band ook de fans gaat opzoeken, want uiteindelijk zijn het de fans die Continuum groot maken.



Fans
Het idee komt van Digital Format Agency Tiny Riot! en al snel vonden zij een partner in Zoomin.TV voor de distributie. Continuum is een door fans gedreven concept, want als de volgende mijlpaal van 250.000 abonnees wordt gehaald mogen de fans het vijfde bandlid kiezen. Bij 400.000 abonnees zullen de jongens elkaar voor het eerst echt ontmoeten en hun eigen single uitbrengen.

www.tinyriot.nl
www.zoomin.tv


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie