Diederick Huszár en Marijke Bron naar &samhoud media
15-09-2017 14:45:31 | Door: Marianna Beets | hits: 9239 | Tags:

Diederick Huszár van de Rabobank en Marijke Bron van FedEx maken beiden de overstap naar &samhoud media.

Jip Samhoud, CEO van het virtual en augmented reality-bedrijf: “Met deze twee aanwinsten groeien we van startup naar een growup. In de afgelopen twee jaar is &samhoud media van tien naar vijftig medewerkers gegroeid. Nu zijn we klaar voor de volgende stap."

Diederick Huszár is negentien jaar in dienst geweest bij de Rabobank in zowel nationale als internationale rollen. Zijn laatste functie was director online transaction banking. Bij &samhoud media wordt hij COO.

Huszár: “Toen Jip Samhoud mij vertelde over de groei en de plannen die er liggen, was ik meteen enthousiast.” Huszár ging zelfs onder het mes om aan de slag te gaan. “Mijn ogen zijn de afgelopen jaren wat achteruit gegaan. Na de operatie kan ik me weer helemaal onderdompelen in de magische wereld van VR.” 

Ook Marijke Bron verruilt haar corporate carrière voor &samhoud media. Zij gaat de rol van CCO vervullen. Haar internationale saleservaring bij FedEx als Industry Marketing Director neemt ze mee om &samhoud media, naast commercieel, ook strategisch en operationeel naar een hoger niveau te tillen.

Bron: “Ik heb vreselijk veel geloof in het businessmodel. Bovendien zit er hier ongelofelijk veel jong talent. Ik kijk er naar uit om samen met hen de volgende stap richting succes te zetten.”

www.samhoudmedia.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie