Donald Duck Weekblad zet lezers centraal in jubileumcampagne
02-10-2017 17:01:44 | Door: Marianna Beets | hits: 2045 | Tags:

Donald Duck Weekblad start ter ere van haar 65-jarig jubileum de campagne ‘Lang zullen we lezen’. Eerder dit jaar riep het weekblad heel Nederland op om persoonlijke ‘Duck-momenten’ te delen op de website. De leukste inzendingen staan centraal in de jubileumcampagne. Daarnaast zijn alle foto’s terug te vinden op de website en op de cover van de jubileumeditie van het weekblad dat 19 oktober verschijnt.

De campagne werd in samenwerking met NOISE ontwikkeld en is onder meer te zien via HAH, online, radio, OOH en in advertenties.

In de jubileumcampagne staan vier inzendingen centraal. Met deze ‘echte’ reclame van het weekblad staat nu niet alleen de populaire eend centraal, maar vooral ook de lezers.

Marjolijn Hoffmans, Marketingmanager: “Met deze campagne willen we de relevantie en de grote liefde voor het weekblad tonen. We horen vaak dat ouders blij zijn dat kinderen met smart bij de brievenbus wachten op ‘Dé Donald Duck van deze week’. In deze digitale tijd is dat iets waar wij heel blij van worden! En met ‘Lang zullen we lezen’ vieren we dat extra.’’

De kracht van Donald Duck is de Nederlandse twist. Alle verhalen zijn uniek en meer dan de helft wordt in Nederland geproduceerd door de redactie.

Hoffmans: ”In de campagnebeelden koppelen we de door onze lezers ingestuurde foto’s aan de getekende Duckstadwereld. Zo willen we het enthousiasme voor het merk van onze lezers laten zien. Met de Donald Duck kun je wegdromen, zorgeloos genieten en er ook nog wat van opsteken… We willen met deze campagne juist die beleving weergeven.” 

www.donaldduck.nl/duckmomentje    
www.sanoma.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie