Het Nederlands Tekstbureau opent vestiging Hilversum
11-04-2017 11:09:45 | Door: Max Vlugt | hits: 5659 | Tags:

Het Nederlands Tekstbureau opent deze maand zijn veertiende vestiging in mediastad Hilversum. Aan het roer van de Hilversumse vestiging staat Renske Kaldewaij (39). Met haar jarenlange ervaring en relevante mediakennis biedt zij een waardevolle aanvulling op het team gekwalificeerde tekstschrijvers. Renske heeft haar sporen onder meer verdiend bij Adformatie, Sanoma en Weekbladpers waar zij voor talrijke bladen schreef.

Uniek aan het Nederlands Tekstbureau is de gegarandeerde kwaliteit. Er werken inmiddels veertien vakbekwame tekstschrijvers, die stuk voor stuk een strenge selectieprocedure hebben doorlopen. Daarnaast moet een nieuwe collega goed in het hechte team passen, omdat veel opdrachten in teamverband worden opgepakt. Kwaliteit gaat boven kwantiteit.

Directeur Katja Graven: "We krijgen meer dan honderd sollicitaties per jaar binnen, maar met een te snelle groei leveren we kwaliteit in. Jaarlijks komen er daarom hooguit twee vestigingen bij."

Het Nederlands Tekstbureau werkt volgens een franchiseformule. Elke franchisenemer werkt onder de naam en volgens kernwaarden van Het Nederlands Tekstbureau, wat duidelijkheid uitstraalt naar de markt. Dankzij het grote aantal gekwalificeerde tekstschrijvers kan Het Nederlands Tekstbureau naast kwaliteit ook continuïteit én flexibiliteit bieden aan haar opdrachtgevers.

Renske Kaldewaij, eigenaar vestiging Hilversum: "Er is altijd een gekwalificeerde tekstschrijver beschikbaar, waardoor we opdrachtgevers snel en flexibel van dienst kunnen zijn. Daarbij richten we ons vooral op (semi)overheid, het bedrijfsleven, onderwijsinstellingen, de zorgsector en reclame- en communicatiebureaus."

www.hntb.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie