Hornbach start met thuisbrengservice
12-09-2017 13:34:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2795 | Tags:

Hornbach startte deze zomer een campagne die gefocust is op de meest concrete usp van de projectbouwmarkt: 120.000 verschillende artikelen. Elk voordeel heb zijn nadeel. Met zo'n assortiment, werkelijk alles voor elk klusproject, is de kans groot dat gekochte bouwmaterialen of, erger nog, de passagiers niet meer in de auto passen. Hornbach komt om die reden met de thuisbrengservice. 

Hornbach zegt de hele zomer al sorry voor alle keerzijdes van het enorme aanbod in haar vestigingen. Die extreem volgeladen auto's zorgen tenslotte voor de nodige ongemakken. Maar daar heeft Hornbach wat op gevonden: de thuisbrengservice voor partner en kids.

Maarten Post, marketingmanager Hornbach: "Als je druk bent met een project, is een extra keer heen en weer rijden natuurlijk zonde van de tijd. Nu kunnen onze klanten gewoon de achterbank en bijrijdersstoel platgooien en alles in één keer meenemen. Vanaf al onze vestigingen kom je vanaf vandaag veilig thuis. Bij iedere vestiging vind je namelijk de benodigde informatie hoe je als partner en kind veilig naar huis kunt gaan. Zo vindt men eenvoudig de dichtstbijzijnde bushalte, wordt het telefoonnummer van de regionale taxicentrale gecommuniceerd, of kunnen klanten altijd een aanhanger van Hornbach lenen. Gebruik hiervan is de eerste twee uur gratis.Zo breng je zelfs met een kleine auto al je grote aankopen gemakkelijk en veilig in één keer naar huis."

Post: "Klanten die echt helemaal zorgeloos inkopen willen doen, kunnen gewoon op de bank blijven zitten. Lekker online bestellen, want wij bezorgen ook aan huis! Geen gedoe met vervoer en toch het ultieme samen uit, samen thuis-gevoel!"

www.hornbach.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie