1 april grap: JCDecaux start commerciële exploitatie straatverlichting Den Haag
30-03-2017 15:09:00 | Door: Arjen Westra | hits: 7561 | Tags:

Adverteerders kunnen voortaan op straat hun huisstijlkleuren laten schijnen en consumenten bereiken met straatverlichting. JCDecaux start in Den Haag met de commerciële exploitatie van lantaarnpalen.

Zaterdag start JCDecaux na een uitgebreid onderzoek met de commerciële exploitatie van straatverlichting in Den Haag. De Buitenreclame-exploitant beschikt in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht over de exclusieve gemeenteconcessies.

Om zijn Haagse zichtbaarheid met mupi’s en zuilen verder uit te breiden, springt JCDecaux nu in op straatverlichting.

Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: “Met de recente toevoeging van de Rotterdamse abri’s aan ons productaanbod beschikken wij in de vier grootste steden alleen in Den Haag niet over abri’s.”

De Vries: “Hoewel we in Den Haag en omgeving nog volop mupi’s hebben, willen we adverteerders daar iets extra’s bieden. Dat doen we nu door de straatverlichting in hun huisstijlkleuren te laten schijnen.”

De Vries ziet talloze mogelijkheden voor adverteerders om met hun huisstijlkleuren in te haken op specifieke momenten, zoals de Gay Pride of het WK Voetbal.

www.jcdecaux.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie