Jurian van der Hoeven als Audience Planner aan de slag bij Dawn
12-04-2017 11:21:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2858 | Tags:

Dawn breidt haar strategie-afdeling uit met de komst van Jurian van der Hoeven, voorheen werkzaam bij muziekplatform 22tracks. Van der Hoeven is begonnen als Audience Planner bij Dawn en versterkt hiermee de strategische vloer van het bureau, dat geleid wordt door Strategy Directors Maarten Nefkens en Kees Kalk.

De strategie-afdeling van Dawn draait om drie pijlers: Brand, Culture en Audience, waarbij Brand wordt vertegenwoordigd door Kalk, Culture door Nefkens, en Audience nu door Van der Hoeven. Met de komst van Jurian is het strategische team nu compleet. De expertise die van der Hoeven met zich meebrengt ligt op het snijvlak van technologie, media en conceptontwikkeling. Hij zal zich bezighouden met nieuwe formats en productontwikkeling binnen het bureau.

Bij 22tracks was Jurian naast eindredacteur ook verantwoordelijk voor de algehele ontwikkeling van het platform. Van der Hoeven is ook bekend als muziekproducer Saux met meer dan 5 miljoen streams op Spotify.

Jurian van der Hoeven: “Dawn is een bureau dat zowel impact en cultuur als craft en technologie combineert voor maatschappelijk relevant en goed werk. Mijn ‘audience-driven’ visie past daarom goed bij de bestaande focus en werkwijze van Dawn.”

Inge Ligthart, Managing Director Dawn: “We zijn ontzettend blij met de komst van Jurian. Met zijn aanstelling is niet alleen onze strategische driehoek Brand, Culture en Audience compleet, maar voegen we, heel belangrijk, ook weer een nieuwe generatie aan het Dawn team toe.”

Dawn bundelde recentelijk haar krachten met Morgan Freeman ter ere van de introductie van Swinckels’ superior pilsener in het retailkanaal met de ‘Inner-voice’-campagne.

www.dawn.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie