Khanna \ Reidinga maakt campagne NN Group
28-03-2017 16:17:57 | Door: Katja Brokke | hits: 2176 | Tags:

Khanna \ Reidinga lanceert hun tweede campagne van dit jaar voor de internationale verzekeraar NN Group. Vlak na de ATL-campagne It’s Different When it’s Yours van afgelopen maand, lanceert NN The Big Questions; een socialmediacampagne gericht op het onderzoeken van menselijke vraagstukken door vijf fundamentele vragen te stellen aan mensen in 12 Europese landen. 

De eerste uitdaging voor het bureau was om de juiste vragen te formuleren die de meest interessante antwoorden op zouden leveren. De vragen zijn eerst uitgebreid in Amsterdam getest om te bevestigen dat de vragen goed werkten. Het bureau heeft het samen met regisseur Kay Lindhout (CZAR) voor elkaar gekregen dat 250 mensen door heel Europa zich openstelden en hun verhalen deelden.

Hesling Reidinga, Executive Creatief Directeur en mede-oprichter van Khanna\Reidinga: “Mensen zijn altijd een grote inspiratie voor ons en wij zijn blij dat NN daar hetzelfde over denkt. In onze industrie hebben wij veel plezier in het bedenken van bizarre scenario’s – maar echte verhalen van mensen blijven vaak toch interessanter en onverwachts.” 

Remco Barbier, hoofd branding bij NN Group: “In onze campagnes willen we mensen inspireren om na te denken over onderwerpen die ze belangrijk vinden. Daarom zijn wij heel geïnteresseerd in wat mensen op straat vinden en te ontdekken wat ze boos maakt, of juist blij. Door mensen in Europa aan te spreken en oprecht interesse te tonen, leggen we in de films bijzondere momenten vast. De campagne laat zien hoe veel we gemeen hebben, en tegelijkertijd, hoe uniek ieder individu is.”

De campagne gaat live in 10 Europese landen.

www.khannareidinga.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie