LINDA.lijnt: 89.500 mensen lijnen mee met Linda de Mol
20-03-2017 18:05:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 16566 | Tags:

Linda de Mol gaat aan haar lijnperiode beginnen met LINDA.lijnt. Ze probeert in zes weken vijf kilo kwijt te raken. In die periode maakt ze vlogs waarin ze haar kleine triomfen en moeilijke momenten openhartig zal delen met nu al inmiddels 89.500 volgers. "Want", zegt ze, "jullie zijn ook een enorme stok achter de deur". Zo zal elke tweede video van de week eindigen met een weegmoment. De vlogs zijn twee keer per week te bekijken op LINDA.tv.

De eerste vlog van Linda de Mol is te bekijken op www.LINDA.tv of via de app. Elke week zijn er twee afleveringen, morgen (dinsdag) om 16.00 uur staat de tweede vlog online. Daarna verschijnt er elke maandag en dinsdag om 16.00 uur een nieuwe aflevering.

Mensen die ook graag kilo’s kwijt willen kunnen zich aanmelden via facebook.com/lindalijnt. Met de Facebook pagina hoopt Linda vooral dat mede-lijners elkaar een hart onder de riem kunnen steken en elkaar zullen motiveren. Op de pagina verschijnen vanaf vandaag gezonde en magere recepten, interessante en inspirerende artikelen over gezond leven, voeding, sporten en natuurlijk elke week de persoonlijke en eerlijke vlogs van Linda over haar vorderingen. 

LINDA.lijnt heeft een samenwerking met Fitchannel.com, een online sport & voedingsprogramma door bekende personal trainers. Op de Facebook pagina van LINDA.lijnt komen speciale Fitchannel.com video’s van Carlos Lens – tevens de personal trainer van Linda de Mol- te staan waarin hij workout-tips en voedingsadviezen geeft.

De eerste LINDA. verscheen in september 2003. Het magazine is inmiddels met een gemiddelde verkochte oplage van 237.000 exemplaren de grootste vrouwenglossy van Nederland. LINDAnieuws.nl bereikt 3,8 miljoen unieke bezoekers en heeft 520.000 fans op Facebook. LINDA. bestaat uit maandelijkse themanummers, mode- en woonspecials, jaarlijks 4 keer LINDA.meiden, het spraakmakende L’HOMO. en LINDA.man. Eind 2013 startten LINDA. en Linda de Mol de LINDA.foundation, het goede doel dat gezinnen met kinderen in Nederland steunt die het financieel zwaar hebben. Later dat jaar werd LINDA.het bureau in het leven geroepen, dat creatieve en effectieve campagnes voor adverteerders ontwikkelt. Vorig jaar werd het online videoplatform LINDA.tv gelanceerd. LINDA.tv heeft inmiddels meer dan 280.000 gebruikers. In 2016 was het eerste LINDA.festival een feit. Linda de Mol en algemeen hoofdredacteur Jildou van der Bijl wonnen in 2011 de Mercur voor Hoofdredacteur van het Jaar. Eind 2013 werd LINDA. voor de tweede keer uitgeroepen tot Mercur Tijdschrift van het Jaar, de belangrijkste tijdschriftenprijs van Nederland. Jildou van der Bijl won in 2015 de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF. Afgelopen jaar viel LINDA. in de prijzen met twee Cross Media Awards en één Spin Award. In 2016 won LINDA. in de nieuwe categorie Mercur Mediamerk van het Jaar en met LINDA.tv de Mercur Merkinnovatie van het Jaar.

www.LINDA.tv
www.LINDAnieuws.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie