Lemon Scented Tea ontwikkelt concept Twente-glossy
08-08-2017 10:14:32 | Door: Katja Brokke | hits: 2503 | Tags:

Twente lanceert de eerste editie van Typisch Twente: een glossy over alles wat de regio te bieden heeft. Creative agency Lemon Scented Tea ontwikkelde het concept voor het blad, als onderdeel van de overkoepelende merkcampagne Tijd zat, in Twente.

In deze eerste editie van Typisch Twente ontdekken lezers onder andere wat de streek typisch Twente maakt en wat het betekent om tijd zat te hebben. Zo lees je over Het Theehuis, een plek waar het eeuwige moeten wegvalt. Over de vijfdaagse pelgrimstocht die je kunt lopen in Twente (want: Santiago kan altijd nog). Daarnaast vertelt zanger Henny Vrienten in een interview waarom hij soms de rust van Twente verkiest boven de drukte van de Randstad.

Typisch Twente is gemaakt door Twente Marketing, in samenwerking met Lemon Scented Tea en Deinze Media.

De glossy is gratis verkrijgbaar bij verschillende Twentse Tourist Info’s, hotels en restaurants. Online lezen kan ook: www.pdfgemak.nl/DFTqfB.

www.lemonscentedtea.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie