Mango brengt brengt met Shazam en Mood Media digitale beleving naar zijn winkels
22-03-2017 08:54:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3157 | Tags:

Klanten van het modemerk Mango kunnen uit de Mango-playlist nummers kiezen die zij graag willen horen tijdens het winkelen. De Spaanse multinational wordt het eerste Europese modemerk die deze muzikale beleving naar zijn winkels haalt. Het project is uitgevoerd door Mood Media.

De mobiele-marketingoplossing Shazam in-store zal beschikbaar zijn in twintig winkels in Spanje.

De Mango-Shazam in-store oplossing bevat exclusieve content, zoals campagnes, speciale aanbiedingen en de nieuwste collecties van het seizoen. Daarnaast krijgen de gebruikers toegang tot alle sociale netwerken, inclusief het Mango-Spotify kanaal dat in augustus 2016 werd gelanceerd.

Op dit moment worden meer dan 64% van de online aankopen van het bedrijf via de smartphone gedaan.

www.mango.com
www.moodmedia.nl
www.shazam.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie