Max Verheul marketingdirecteur OMS
30-01-2017 09:00:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4018 | Tags:

Max Verheul wordt Marketing Director bij OMS. Verheul heeft een uitgebreide staat van dienst bij Coca-Cola, waar hij de laatste 6 jaar als mediamanager verantwoordelijk is geweest voor het lokale mediabeleid. Bij OMS wordt hij verantwoordelijk voor marketingcommunicatie, pr, events, research en business intelligence en geeft daarbij leiding aan het marketingteam bestaande uit 8 mensen.

Joris van der Pol, algemeen directeur van OMS: “OMS zit vol ambitie en dat kan alleen waargemaakt worden door een team met sterke mensen. Het medialandschap verandert continu en OMS concurreert hierin meer dan ooit te voren met nieuwe spelers in de markt. De radiozenders die OMS vertegenwoordigt zijn in staat om wekelijks 8,2 miljoen mensen aan zich te binden die meer dan 20 uur per week naar onze zenders luisteren. Voor de versterking van dit management team was ik op zoek naar een Marketing Director die het media-ecosysteem snapt, leiderschap en entrepreneurship toont in competitieve markten en gevoel voor sales heeft. Max brengt alles mee. Ik verheug me op onze samenwerking!”

Max Verheul: "Ik voel me vereerd om deze nieuwe rol binnen OMS te mogen gaan vervullen. Bij een van de mooiste merken ter wereld ben ik verliefd geworden op het mediavak. Binnen OMS krijg ik de mogelijkheid deze liefde verder uit te bouwen en mijn opgedane ervaring binnen sales, marketing en media te delen met het team. Met veel plezier kijk ik terug op de 18 jaar bij Coca-Cola en kijk uit naar de samenwerking met Joris en zijn team.''

Per 1 maart bestaat het managementteam van OMS uit Joris van der Pol (algemeen directeur), Michel van Mill (Finance Director), Roel Willemsen (Sales Director), Jeroen Visser (Sales Director) en Max Verheul (Marketing Director).

www.oms.fm

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie