[MediaBelofte 2018] Gerrit Reinders over mediatalent...
03-10-2017 12:37:00 | Door: Marianna Beets | hits: 5886 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is aan Gerrit Reinders, ceo/founder van Marqeting en Adcombi.

 

Ward AmericaAdcombi

Ward bestormt de mediawereld met rasse schreden. Met passie enthousiasme en intelligentie heeft hij geheel zelfstandig zijn eigen business unit opgezet en gaat nu internationale stappen maken.

 

Joost Kortlever | Bannerwise

3 jaar geleden heeft Joost samen met zijn partner Miguel de bannercreatie (saas) tool Bannerwise gelanceerd; een van de meest veelbelovende mediatechnologieën. 'Wie werkt er nog niet mee' kunnen we inmiddels zeggen. ING starter van het jaar en enorme internationale groei in 2017 zorgen ervoor dat deze jonge ondernemer niet in deze lijst mag ontbreken.

Lucas Nutbey | TamTam

Deze strateeg van TamTam heeft een enorme drive gecombineerd met een creatieve geest. Lucas wordt door zijn collega's en opdrachtgevers gewaardeerd om zijn eerlijkheid, humor en vakmanschap en is een aanstormend talent in de mediawereld.

 

Joost schipperijn  | IAB Nederland

Joost is de driver achter de IAB evenementen. Sponsoren, leden en bezoekers ontsnappen niet aan zijn aandacht. De ideale gastheer en werver! Sinds kort ook met camerateam aanwezig om interviews af te nemen. Wij denken dat we nog veel van deze energieke man gaan horen! 

 

www.marqeting.nl  
www.resultrecruitment.nl

 

MediaBelofte van het Jaar wordt gesponsord door