[MediaBelofte 2018] Martin van Engel over mediatalent...
03-10-2017 08:15:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 5285 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is aan Martin van Engel, partner bij MOXI.BIZ en programmamanager diversiteit bij het Van Gogh Museum.

 

Nigel Roosberg | Aegon

Allround communicatieprofessional met een oog voor jong talent.  Een guy die zich omringt met de meest creatieve talenten in Tiburg en omstreken. Dit doet hij van uit MESH, een platform die merken, fotografen, art-directors en copywriters aan elkaar koppelt. Creatieve directies opgelet, dit is iemand om in de gaten te houden.


Xiomara Mak | Bijlmer&Meer

Sinds een jaar is deze duizendpoot werkzaam voor mediabureau Mediareps. Xiomara staat bekend om haar pro-actieve houding en weet goed de behoeften van klanten in kaart te brengen. In haar werk blinkt ze uit in marketing. Haar natuurlijke gevoel voor pr en journalistiek maken haar een van de betere talenten in print media.

Massih Hutak

Schrijver, rapper, opiniemaker, copywriter, mediamaker en ik vergeet vast nog iets. Wat kan Massih eigenlijk niet? Dit jaar riep Parool hem al uit tot een van de meest creatieve talenten in 2017. Nederland medialand moet Massih in het vizier krijgen. Waarom? Massih begrijpt dat nieuwe Nederlandse jongerencultuur. En Massih kan hun stem uitstekend ventileren.

Rudy Etwi | 4Fame Management

Rudi combineert op een originele manier music marketing en media. Vanuit recordlabel Avalon doet hij het management van talentvolle muzikanten. Zijn ambitie is de Nederlandse muziekindustrie veranderen door nieuw talent en nieuwe sounds te ontdekken. Met zijn strategisch inzicht en oog voor detail, gaat dat vast en zeker lukken.

www.moxibiz.com
www.resultrecruitment.nl

 

MediaBelofte van het Jaar wordt gesponsord door