[MediaBelofte 2018] Vincent Siegelaar over mediatalent...
04-10-2017 08:13:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 11347 | Tags:

Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op woensdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2018 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is aan Vincent Siegelaar, commercieel directeur bij Sanoma.

 

Marjolein Kersbergen | Vodafone Ziggo

Marjolein is begonnen als SEA specialist en in korte tijd doorgegroeid naar Senior Digital Planner binnen MEC (oa op Beiersdorf en ANWB), nu VodafoneZiggo. Ze beschikt over een brede digital kennis; social, branded content, data, programmatic en verpakt dat in het beste advies voor haar klanten. Ze staat ervoor open om nieuwe proposities te testen (NUsport & Nivea for Men), maar ook kleinere samenwerkingen (social only). Ze is een goede sparringspartner, prettig persoon om mee samen te werken en kan snel schakelen.

Jorick Meeuwisz | MEC

Daadkrachtig digitaal strateeg die scherpe keuzes maakt in het belang van zijn klanten. Deskundig, betrouwbaar en energiek. Een prettig persoon om mee samen te werken voor alle betrokken stakeholders.



Paul Jacobs | Mindshare

Leergierig, strategisch en uitstekende communicator. Denkt strategisch en crossmediaal en verbindt deze mediakanalen uitstekend. Altijd een goed humeur gekoppeld aan humor, wat de prettige partnerrelatie altijd ten goede komt.

 

Wilko Koning | Starcom

Wilko koppelt een hoog digitaal kennisniveau aan een extreem goede en stressbestendige manier van communiceren. Hierin zijn strategisch maar ook commerciële uitgangspunten altijd het leidmotief.

 

Eva van Heuven | Sanoma

Qua leeftijd een belofte, maar qua ervaring een rot in het vak. Loopt al jaren mee bij Sanoma en kan dus goed met verandering omgaan door haar positieve energie en drive. Expert op gebied van PR, crossmedialiteit en branded content voor de sterke merken die zij vertegenwoordigt. Commercieel talent naar onze klanten, maar ook intern een dealmaker.

Veerle Bottenberg | Sanoma

Commercieel toptalent die als een vis in het water opereert in grote, complexe crossmediale deals. Excelleert als regisseur in zaken die ingewikkeld worden en dus alertheid verdienen. Hierbij altijd ook oog voor ‘the bigger picture’ en het eindresultaat voor alle betrokkenen.

 

Fabian Meeuwisz | Sanoma

Fabian koppelt digitale, technische en interpersoonlijke kennis aan een gezonde commerciële drive. Is uitstekend in staat om in een complexe data en programmatic gedreven omgeving goede (technische) oplossingen te bedenken, dit over te brengen maar ook te zorgen dat de samenwerkingen in de executie succesvol zijn. Dit doet hij voor onze partners, maar ook zeker intern bij zijn collega’s.

www.sanoma.nl
www.resultrecruitment.nl

 

MediaBelofte van het Jaar wordt gesponsord door