Namespotting: boek over de 500 opvallendste merknamen
30-11-2016 12:33:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3908 | Tags:

We worden dagelijks geconfronteerd met honderden merknamen, slechts weinigen blijven echter hangen. Een opvallende merknaam is daarom van groot belang. De naam wordt immers nog eerder geconsumeerd dan het product of dienst zelf. 

Merknamenspecialist Hans Prummel (De Naamafdeling) heeft samen met mediaondernemer Richard Otto (Tens Media) de 500 opvallenste merk- en bedrijfsnamen in het boek Namespotting verzameld. Denk aan pedicure Bel me Teen, Cafetaria Hans & Frietje, Bakkerij Slager, restaurant Thai Tanic en Beenhakker revalidatiemiddelen.

Uitgever: Tens Media| Uitgave 1e druk | Pagina’s: 136 | Afmetingen: 220 x 230 | Prijs €17,90 | ISBN 978-90-823676-4-5. | Verkrijgbaar bij alle online boekenwinkels en direct in de webshop van Tens Media.

www.denaamafdeling.nl/namespotting

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie