Nissan verlengt samenwerking UEFA Champions League
12-09-2017 07:43:46 | Door: Arjen Westra | hits: 2582 | Tags:

Nissan Motor Co. vervolgt de samenwerking met de UEFA Champions League voor een periode van drie jaar.

Ook de UEFA Super Cup maakt deel uit van dit partnership. Voetballegende Gareth Bale woonde de contractondertekening bij en gaf meteen een workshop doelpunten scoren aan een groep schoolkinderen. 

Juist voor de start van het nieuwe UEFA Champions League-seizoen werd de overeenkomst getekend. Nissan zal tot en met seizoen 2020/2021 aan de UEFA Champions League verbonden blijven. Het is opnieuw Nissans grootste sponsoractiviteit. 

De UEFA Champions League is een van de best bekeken jaarlijkse sportcompetities. Bij elkaar opgeteld zijn er per seizoen meer dan vier miljard kijkers. Alleen al de finale van de UEFA Champions League 2017 tussen Real Madrid C.F. en Juventus F.C. trok meer dan 160 miljoen kijkers. 



Roel de Vries, corporate vice president en global head of marketing: ‘Innovation that excites. Dat is waar Nissan voor staat en wat voelbaar is in alles wat we doen. Daarom kiezen we voor verdere samenwerking met het meest sensationele jaarlijkse sportevenement dat er is. Het is fantastisch dat we opnieuw drie jaar samenwerken en daarmee de sensatie van topvoetbal bij een groot publiek brengen.” 

Guy-Laurent Epstein, UEFA events SA marketing director: ‘Na een succesvolle samenwerking in de eerste drie jaar zetten we het partnership met Nissan graag voort. Nissan is een gewaardeerd lid van onze sponsorfamilie en draagt bij aan de wereldwijde promotie van de competitie. Elk jaar wint de UEFA Champions League aan populariteit en maken we een breed publiek enthousiast.’

www.nissan.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie