Oogst en Tealium partners in datamanagement
14-04-2017 10:59:00 | Door: Max Vlugt | hits: 4082 | Tags:

Tealium, Europese topspeler op het gebied van data distributie platforms, en online marketing bureau Oogst kondigen hun samenwerking aan op de Nederlandse markt. Tealium en Oogst delen dezelfde visie om organisaties te helpen om klantdata te ontsluiten en zo een betekenisvolle en relevante klantervaring mogelijk te maken.

Tealium is leidend in real-time customer data oplossingen en enterprise tag-management systemen en werkt voor bedrijven als Booking.com, Wehkamp en Heineken. Oogst is voorloper in het implementeren en het laten renderen van Data Management Platforms en gaat Tealium op technisch en organisatorisch vlak ondersteunen.

Nico Maessen, oprichter en managing partner bij Oogst: "Het gebruik van klantdata in de centrale aansturing van online marketingkanalen biedt enorme kansen om online marketing naar 'the next level' te brengen. DMP technologie is een belangrijk onderdeel van onze strategie - en die van onze klanten. Door de samenwerking met Tealium verbreden we onze dienstverlening op dit gebied. Onze getrainde consultants zorgen voor de volledige technische implementatie, de integratie van alle online kanalen, maar ook de data strategie en de inrichting van innovatieve online campagnes."

Matt Pilgrim, VP EMEA Partner en Allianties: "We kijken er naar uit om met Oogst samen te werken en te ondersteunen om hun klanten een uitzonderlijke klantervaring te kunnen laten bieden. Door insights te ontsluiten en data te koppelen over verschillende platforms en kanalen heen, kunnen we een eenduidig klantbeeld creëren en uiteindelijk real-time, contextueel relevante conversaties met de consument faciliteren."

www.oogstonline.nl
www.tealium.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie