Paul Halbertsma en Willem Hamann richten CREATINQ op
30-01-2017 09:41:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3521 | Tags:

CREATINQ is een creatief premium-agency, gespecialiseerd in het ontwikkelen en leveren van instant loyalty premiums & POS materialen.

Halbertsma en Hamannzetten een premium-bureau in de markt, dat bij het ontwikkelen van instant loyalty premiums creativiteit altijd voorop zet.

Dit doen zij door nieuwe trends en technologieën op de voet te volgen en voortdurend de link te leggen met wat de consument beweegt. 'Creativity is just connecting things' zei Steve Jobs.
CREATINQ werkt nauw samen met de collega’s in Amsterdam en Hong Kong van het moederbedrijf MeetingLinq dat congres-, beurs- en evenementenorganisaties wereldwijd bedient.

www.creatinq.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie