Pervorm lanceert OWNIT
19-05-2017 21:16:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2533 | Tags:

Digitale marketing-specialist Pervorm lanceert vandaag haar ‘OWNIT’ service. Met OWNIT ‘in-housen’ middelgrote en grote adverteerders een eigen tradingdesk om volledige controle te krijgen over digitale media inkoop en haar data. Pervorm lanceert 2 versies, Light en Full. De Light-versie helpt adverteerders om een betere gesprekspartner te worden voor haar bureaus. De Full-versie betekent het volledig inrichten van een in-house tradingdesk.

Bijna 90% van de adverteerders verlangt meer zeggenschap en transparantie, zo bleek uit het eerder dit jaar gepubliceerde onderzoek van ondernemersorganisatie World Federation of Advertisers (WFA). Dezelfde vraag kwam ook naar voren tijdens verschillende Programmatic Academy-sessies die Pervorm organiseerde. Daarnaast is er door de ANA-Papers grote behoefte aan zekerheid dat elke uitgegeven advertentie-euro daadwerkelijk aan communicatie wordt besteed.  

OWNIT  voorziet  in  de  gevraagde  controle,  transparantie  en  zekerheid  door  zorg  te  dragen  voor meer kennis en kunde bij de adverteerders. Voor adverteerders die een in-house tradingdesk willen verzorgt zij alle noodzakelijke stappen. Dit omvat het werven van het in-house team, de bijbehorende trainingen, de processen en het neerzetten van de ideale tools en technologieën. De service biedt adverteerders de mogelijkheid van volledige controle en transparantie over de inzet en besteding van hun media. Daarnaast draagt het bij aan een flexibelere inrichting van organisaties, die zo beter om kunnen gaan met de binnenkomende data. Voor adverteerders die geen in-house strategie volgen, maar wel meer inzicht willen hebben in hun media, biedt OWNIT via haar Light-versie een trainings- en adviesprogramma.

Pieter Meijer, CEO van Pervorm: "We verwachten dat er binnen 2 á 3 jaar een verschuiving van expertise plaatsvindt, van bureau naar klant. Deze ontwikkeling zien we al wat langer, in bijvoorbeeld het insourcen van search specialisten, en dit zal zich verbreden. Media-inkoop/optimalisatie zal in dit tijdsbestek verder geautomatiseerd worden. Dat maakt de focus op de data uit advertising nog makkelijker, waardoor de data beter wordt opgenomen in bredere bedrijfsprocessen. Dan is het van belang dat je in staat bent om media-inkoop zelf te dirigeren."

www.pervorm.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie