Praxis en NOISE ontwikkelen campagne voor de makers
04-10-2017 09:45:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2011 | Tags:

In iedereen schuilt een maker. Een instinct om zelf dingen te repareren, te renoveren of te creëren. Daar draait het in de geïntegreerde Praxis-campagne om. Of je nu groot of klein bent, ervaren of onervaren, Praxis wil iedereen verder helpen in het maakproces via workshops, persoonlijk advies en online stappenplannen.

Middels drie nieuwe televisiecommercials, radiocommercials, POS-materialen en online ondersteuning is de campagne eind september uitgerold in heel Nederland. De campagne is ontwikkeld in nauwe samenwerking met NOISE. Er is specifiek gekozen om aan de hand van meerdere kleine portretten de breedte van de doelgroep neer te zetten. Voor film is hiervoor een samenwerking aangegaan met regisseuse Nina Aaldering en DOP Noël Schoolderman. Bill Tanaka nam de fotografie voor zijn rekening. Jean-Michel Kerkhoff van Universal Media was verantwoordelijk voor de mediastrategie.

 

Credits

Klant: Praxis | Verantwoordelijk bij klant: Jasper van Orden, Sylvia Smit, Ines di Lollo, Jennifer Kiewiet, Mark van Loe, Alexandra Kloos | Bureau: NOISE

www.makesomenoise.nl  
www.praxis.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie