Reclamebureau Mr. Brand lanceert campagne voor Leen Bakker
09-10-2017 10:58:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2114 | Tags:

Reclamebureau Mr. Brand introduceert een massa mediale campagne voor woonwarenhuis Leen Bakker. De campagne wordt ondersteund met uitingen op tv, online, in de bioscoop, via social media, de folder en winkelmaterialen.

In een reeks interactieve films maakt de bezoeker van de website van Leen Bakker kennis met stellen die het maar niet eens kunnen worden over hun interieur. Leen Bakker haalt ze uit hun comfortzone en laat ze - in een loods met uitgebreide keuze uit het Leen Bakker assortiment - inspiratie opdoen, combineren en uitproberen.

Zo worden ze het gaandeweg eens en stellen ze zelf hun ideale woonkamer samen. Elk koppel is volledig verschillend, met hun eigen specifieke smaakconflicten en woonwensen. Maar: met Leen Bakker kom je er samen altijd uit.

Tijdens het bekijken van de interactieve films kan de bezoeker de Leen Bakker producten die de revue passeren aanklikken voor gedetailleerde productinformatie en desgewenst meteen koopbeslissingen nemen.

Massamediale campagnes worden vaak gezien als schieten met hagel. Effectief, maar niet selectief. Het unieke van deze campagne is dat er niet alleen breed wordt geschoten, maar specifieke doelgroepen ook zeer gericht worden geraakt. De toepassingsmogelijkheden zijn veelbelovend. Denk aan speelgoedwinkels die met dezelfde campagnecontent direct vanuit inspiratie kunnen verkopen. Bouwmarkten die vanuit één campagne zowel decoratief als constructief kunnen afsplitsen.

www.mrbrand.nl   
www.leenbakker.nl/smakenverschillen

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie