Roorda breidt uit
13-07-2017 09:45:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2787 | Tags:

Roorda Reclamebureau versterkt deze zomer de vloer met vier nieuwe talenten. Op de designafdeling is Dino Kho (voorheen The Oddshop) begonnen en op account start Michelle de Vos (voorheen JWT en Sunshine & Sausages).

Omdat het creëren van content en activatie een steeds groter onderdeel van het Roorda werk is, zijn Bonnie van den Heuvel (voorheen Vice) en Gilliano Nijman (voorheen zelfstandig creatief en cameraman) aangesteld.

Samen met Roorda’s Interactive consultant Claire du Pon vormen zij de nieuwe social content hub en managen, creëren en produceren zij de social content voor merken als g’woon, NIX18, Bont voor Dieren, vanAnaarBeter en Tel mee met Taal.

Afgelopen half jaar won Roorda onder meer de Superunie pitch voor de lancering van het nieuwe private brand g’woon en de pitch voor de campagne van de gezamenlijke goede doelen. Daarnaast gaat Roorda ook aan het werk voor De Kuyper Likeuren.

Joeri Jansen, creative director: “Online en offline activatie spelen een steeds grotere en vanzelfsprekende rol in al onze campagnes. We hebben hiervoor de afgelopen jaren een snelle en zeer efficiënte manier van produceren ontwikkeld. Deze nieuwe manier van werken past heel goed bij de jonge generatie content makers. We zijn trots dat we dit jonge zelfstandige talent aan Roorda kunnen binden en kijken uit naar de inspirerende samenwerking.”

www.roorda.nl
www.gwoon.nl
www.cbf.nl
www.dekuyper.com
www.telmeemettaal.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie