SCHAAL+ breidt uit met Kemp en Hermans
03-10-2017 13:06:00 | Door: Max Vlugt | hits: 1397 | Tags:

Ellen Hermans en Hans Kemp starten per respectievelijk oktober en september 2017 bij SCHAAL+. Vanwege de groei van SCHAAL+ en uitbreiding van het Talent Development Programma is ruimte ontstaan voor twee nieuwe functies. Hermans start als commercieel directeur en wordt verantwoordelijk voor de gehele commerciële strategie. Kemp start als programma directeur van het nieuw op te zetten user experience design programma, dat dit najaar van start gaat.

In het Digital Marketing programma, dat onlangs een excellente certificering ontving van vakorganisatie Thuiswinkel.org, nemen inmiddels 23 jonge digitale marketing talenten deel. De vraag naar jong digitaal talent dat beschikt over de juiste competenties en vaardigheden is ook groot in andere disciplines op de arbeidsmarkt, met name op het gebied van user experience design. Daarom biedt SCHAAL+ vanaf dit najaar twee Digital Talent Development Programma's aan: het Digital Marketing Talent programma en het User Experience Design Talent programma.

Rik de Boer, oprichter SCHAAL+: "De online arbeidsmarkt kampt met een tekort aan sollicitanten met de juiste expertise en digitale skills. Het bieden van een user experience design talent programma is voor ons een logische uitbreiding die aansluit bij de groeiende behoefte aan goed opgeleid digitaal talent."

Hermans heeft een schat aan ervaring als ondernemer op gebied van sales & change management voor corporates (Heineken Int., Dell/EMC, Eneco, Microsoft), het MKB en startups. Kemp combineert ruim 25 jaar professionele ervaring in het user experience design vakgebied met bijna 15 jaar ervaring in het hoger onderwijs. 

www.schaalx.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie